Dostawa wyrobów medycznych sterylnych i niesterylnych

Publication date 2017-09-14
End date 2017-09-22 00:00:00
Instytucja Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii SP ZOZ
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588280-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych sterylnych i niesterylnych
Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 pakiety.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ, który jest jednocześnie formularzem cenowym

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0fb84cfb-b150-4b52-bc76-ef03358c48ef
Biuletyn 588280-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii SP ZOZ
Regon 63125036900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szamarzewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 62
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60569
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 616 654 310
Zamawiajacy fax 616 631 088
Zamawiajacy email szpital@wcpit.pl
Adres strony url http://www.wcpit.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.wcpit.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.wcpit.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Szamarzewskiego 62, 60-569 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyrobów medycznych sterylnych i niesterylnych
Numer referencyjny WCPIT/EA/381- 31 /17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych sterylnych i niesterylnych Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 pakiety. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ, który jest jednocześnie formularzem cenowym
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 496442,16
Waluta calosc pln
Data zakonczenia 2018-08-15T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. materiały zawierające opis techniczny oferowanych wyrobów (np. katalogi, foldery, metodyki w języku polskim) – na podstawie którego Zamawiający oceni zgodność parametrów oferowanych wyrobów z opisanymi w załączniku nr 2. Za wskazane Zamawiający uznaje zamieszczenie w przedłożonych materiałach zawierających opis techniczny oferowanych wyrobów informacji o numerze pakietu i pozycji, których dany opis dotyczy. 2. Dokumenty potwierdzające kompatybilność z pompą infuzyjną typu ASCOR - Pakiet 2 poz.4 i 5. 3. próbki (gotowe do użycia w warunkach szpitalnych) oferowanych wyrobów medycznych, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego, co najmniej po jednej sztuce w odniesieniu do pakietów: nr 2 poz. 4,5,8,10,11,12,13; nr 10 poz. 1,4,6; nr 11 poz. 2; nr 12 poz. 3,4; nr 13 poz.1; nr 14 poz. 1; nr 18 poz. 1,; nr 19 poz. 1 Próbki winny być dostarczone w oddzielnym opakowaniu zaadresowanym w analogiczny sposób jak oferta, z dopiskiem „PRÓBKI”
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z par. 3 wzoru umowy, załącznik nr 4: 5a. Zamawiający dopuszcza podwyższenie ceny brutto w przypadku urzędowej podwyżki stawki VAT- o tę wartość, przy zachowaniu niezmienności ceny netto. W takim przypadku podwyżka będzie mogła obowiązywać od początku miesiąca następnego, po tym, w którym Wykonawca wystąpił z propozycją podwyższenia ceny. Zmiany w tym zakresie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu. 6. W przypadku okresowych promocji cenowych towaru – niższych niż określone w załączniku nr 1 - stosowanych przez producentów, strony uzgadniają, że w tym okresie dostawy towarów wyszczególnionych w załączniku do umowy będą realizowane przez Wykonawców w cenach promocyjnych. 8. Dopuszczalna jest zmiana artykułów będących przedmiotem umowy na ich odpowiedniki niewskazane w ofercie - spełniające wszystkie wymogi określone w siwz i o cenie nie wyższej niż ofertowa. Zmiana wymaga aneksu do umowy i może nastąpić w przypadku zakończenia lub wstrzymania produkcji, wycofania produktu z rynku. 9. Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych preparatów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
IV 4 4 data 2017-09-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)