Dostawa wyposażenia dla potrzeb Domów Pomocy Społecznych podlegających Starostwu Powiatowemu w Kutnie

Publication date 2017-09-14
End date 2017-09-25 00:00:00
Instytucja Powiat Kutnowski
Miejscowość Kutno
Województwo łódzkie
Branża
  • Wyposażenie różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588151-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 392900001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla potrzeb Domów Pomocy Społecznych. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na następujące zadania na które Wykonawcy mogą składać oferty częściowe:
1) Część 1 - Dostawa sprzętu dla Domu Pomocy Społecznej w Kutnie, ul. Oporowska 27, 99-300 Kutno, obejmujący:
- dwie pralnicowirówki,
- suszarkę bębnową,
- zmywarkę.
2) Część 2 - Dostawa sprzętu dla Domu Pomocy Społecznej w Pniewie, Pniewo 91,
99-311 Bedlno, obejmujący:
- pralnicowirówkę,
- suszarkę bębnową.
3) Część 3 - Dostawa sprzętu dla Domu Pomocy Społecznej w Wojszycach, Wojszyce 47, 99-311 Bedlno, obejmujący:
- pralnicowirówkę,
- suszarkę bębnową,
- wózek do przewożenia chorych,
- krajalnicę do żywności.
4) Część 4 - Dostawa sprzętu dla Domu Pomocy Społecznej w Woli Chruścińskiej, Wola Chruścińska 4, 99-306 Łanięta, obejmujący:
- kuchnia elektryczna 6-cio palnikowa z piekarnikiem elektrycznym,
- blachy do pieczenia mięsa i ciasta.

Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Dla każdej z części zamówienia prowadzone będzie odrębne postępowanie przy wyborze oferty.
2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione załączniki stanowiące integralną część SIWZ, gdzie opisane są podstawowe wymagania jakim winien odpowiadać przedmiot zamówienia:
a) Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 - DPS OPOROWSKA – załącznik nr 1A do SIWZ, załącznik nr 1 do umowy,
b) Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 - DPS PNIEWO – załącznik nr 1B do SIWZ, załącznik nr 2 do umowy,
c) Opis przedmiotu zamówienia dla części 3 - DPS WOJSZYCE – załącznik nr 1C do SIWZ, załącznik nr 3 do umowy,
d) Opis przedmiotu zamówienia dla części 4 - DPS WOLA CHRUŚCIŃSKA – załącznik nr 1D do SIWZ, załącznik nr 4 do umowy,
e) Projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Wszystkie oferowane produkty muszą spełniać odpowiednie normy bezpieczeństwa.
4. Zamawiający wymaga udzielenia na dostarczony sprzęt gwarancji producenta i rękojmi wynoszący minimum 24 miesiące od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
5. Wyposażenie zostanie dostarczone na adres siedziby Użytkownika tj.:
- dla części 1 – Dom Pomocy Społecznej Kutnie, ul. Oporowska 27 , 99-300 Kutno,
- dla części 2 – Dom Pomocy Społecznej w Pniewie, Pniewo 91, 99-311 Bedlno,
- dla części 3 – Dom Pomocy Społecznej w Wojszycach, Wojszyce 47, 99-311 Bedlno,
- dla części 4 – Dom Pomocy Społecznej w Woli Chruścińskiej, Wola Chruścińska 4,
99-306 Łanięta.
Po stronie Dostawcy leży zapewnienie rozładunku wyposażenia z samochodu, przeniesienie do miejsca wskazanego przez Użytkownika, montaż wszystkich elementów wyposażenia, uruchomienie, instalację oraz przeszkolenie obsługi (w przypadku elementów wyposażenia wymagających uruchomienia i instalacji – jeżeli dotyczy).
6. Ilekroć SIWZ opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3eeecb40-2fdc-4117-9a6a-f13443a0fadb
Biuletyn 588151-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Kutnowski
Regon 61101614600000
Zamawiajacy adres ulica Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Kutno
Zamawiajacy kod pocztowy 99-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 24 3554780
Zamawiajacy fax 24 3554784
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu
Adres strony url www.bip.kutno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.kutno.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny przez operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 kistopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Kutnie, Kancelaria, ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia dla potrzeb Domów Pomocy Społecznych podlegających Starostwu Powiatowemu w Kutnie
Numer referencyjny ZP.272.67.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla potrzeb Domów Pomocy Społecznych. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na następujące zadania na które Wykonawcy mogą składać oferty częściowe: 1) Część 1 - Dostawa sprzętu dla Domu Pomocy Społecznej w Kutnie, ul. Oporowska 27, 99-300 Kutno, obejmujący: - dwie pralnicowirówki, - suszarkę bębnową, - zmywarkę. 2) Część 2 - Dostawa sprzętu dla Domu Pomocy Społecznej w Pniewie, Pniewo 91, 99-311 Bedlno, obejmujący: - pralnicowirówkę, - suszarkę bębnową. 3) Część 3 - Dostawa sprzętu dla Domu Pomocy Społecznej w Wojszycach, Wojszyce 47, 99-311 Bedlno, obejmujący: - pralnicowirówkę, - suszarkę bębnową, - wózek do przewożenia chorych, - krajalnicę do żywności. 4) Część 4 - Dostawa sprzętu dla Domu Pomocy Społecznej w Woli Chruścińskiej, Wola Chruścińska 4, 99-306 Łanięta, obejmujący: - kuchnia elektryczna 6-cio palnikowa z piekarnikiem elektrycznym, - blachy do pieczenia mięsa i ciasta. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Dla każdej z części zamówienia prowadzone będzie odrębne postępowanie przy wyborze oferty. 2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione załączniki stanowiące integralną część SIWZ, gdzie opisane są podstawowe wymagania jakim winien odpowiadać przedmiot zamówienia: a) Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 - DPS OPOROWSKA – załącznik nr 1A do SIWZ, załącznik nr 1 do umowy, b) Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 - DPS PNIEWO – załącznik nr 1B do SIWZ, załącznik nr 2 do umowy, c) Opis przedmiotu zamówienia dla części 3 - DPS WOJSZYCE – załącznik nr 1C do SIWZ, załącznik nr 3 do umowy, d) Opis przedmiotu zamówienia dla części 4 - DPS WOLA CHRUŚCIŃSKA – załącznik nr 1D do SIWZ, załącznik nr 4 do umowy, e) Projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wszystkie oferowane produkty muszą spełniać odpowiednie normy bezpieczeństwa. 4. Zamawiający wymaga udzielenia na dostarczony sprzęt gwarancji producenta i rękojmi wynoszący minimum 24 miesiące od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 5. Wyposażenie zostanie dostarczone na adres siedziby Użytkownika tj.: - dla części 1 – Dom Pomocy Społecznej Kutnie, ul. Oporowska 27 , 99-300 Kutno, - dla części 2 – Dom Pomocy Społecznej w Pniewie, Pniewo 91, 99-311 Bedlno, - dla części 3 – Dom Pomocy Społecznej w Wojszycach, Wojszyce 47, 99-311 Bedlno, - dla części 4 – Dom Pomocy Społecznej w Woli Chruścińskiej, Wola Chruścińska 4, 99-306 Łanięta. Po stronie Dostawcy leży zapewnienie rozładunku wyposażenia z samochodu, przeniesienie do miejsca wskazanego przez Użytkownika, montaż wszystkich elementów wyposażenia, uruchomienie, instalację oraz przeszkolenie obsługi (w przypadku elementów wyposażenia wymagających uruchomienia i instalacji – jeżeli dotyczy). 6. Ilekroć SIWZ opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
Cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Następujące dokumenty: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) 1.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit a-c, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 1.2. Dokument, o którym mowa w pkt 1.1 lit b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1.1 lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 1.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 1.2 stosuje się. 1.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, składa w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt. 1 lit a-d, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 1.1 – 1.3 SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt III.3). Ponadto Wykonawca, wraz z ofertą, składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA: Treść zobowiązania lub innego dokumentu musi określać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Do oferty należy dołączyć także (jeżeli dotyczy): - w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (Zamawiający udostępnia przykładowy wzór pełnomocnictwa w załączniku nr 5 do SIWZ). W przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisującego ofertę do reprezentowania spółki cywilnej, - w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze do reprezentacji podmiotu lub której samodzielne działanie w świetle zasad reprezentacji podmiotu wynikających z właściwego rejestru jest niewystarczające do reprezentacji podmiotu - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wraz z załącznikami, o ile prawo do reprezentacji tego podmiotu nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla każdej części oddzielnie w wysokości: - dla Części 1 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych), - dla Części 2 - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych), - dla Części 3 - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych), - dla Części 4 – 200,00 zł (słownie: dwieście złotych). przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zawiera pkt 9 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)