GuidZP400 |
4a694e95-c4a1-4649-9409-f00d56e17226
|
Biuletyn |
588270-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
|
Regon |
153100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Komandorska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
118/120
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-345
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 36 80 493
|
Zamawiajacy email |
dzp@ue.wroc.pl
|
Adres strony url |
http://zamowieniapubliczne.ue.wroc.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://zamowieniapubliczne.ue.wroc.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zamowieniapubliczne.ue.wroc.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemny
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław, bud A, wejście A1 pok. 24
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
|
Numer referencyjny |
K-DZP.362.1.35.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
14
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, zgodnie z Opisem
przedmiotu zamówienia zawartym w zał. nr 2 do SIWZ obejmującym części zwane zadaniami od I do XIV.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z
właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami
lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu; 2.zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu
potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub
innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.odpis z
właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy z wybranym w wyniku niniejszego postępowania Wykonawcą, chyba że zajdzie co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ustawy
|
IV 4 4 data |
2017-09-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|