GuidZP400 |
28ba77ab-71e3-4abb-bce1-4fdbb42d55ac
|
Biuletyn |
588243-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Starogard Gdański
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sikorskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Starogard Gdański
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
(058) 562 50 67
|
Zamawiajacy fax |
(058) 562 46 41
|
Zamawiajacy email |
starogardgd@ug.pl
|
Adres strony url |
www.bip.starogardgd.ug.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn. „Tworzenie nowych miejsc edukacji przedszkolnej na terenie MOF Starogardu Gdańskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 - Działania 3.1 Edukacja przedszkolna
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.starogardgd.ug.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
schleser@ugstarogard.pl, szadokierska@ugstarogard.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Przesyłką lub osobiście w zamkniętej kopercie do siedziby Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych
|
Numer referencyjny |
RGM.271.19.2017.AS
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do jednostek oświatowych Gminy Starogard Gdański, wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, na potrzeby realizacji projektu pn. „Tworzenie nowych miejsc edukacji przedszkolnej na terenie MOF Starogardu Gdańskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 - Działania 3.1 Edukacja przedszkolna. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części: Część 1 – dostawa 7 zestawów pomocy dydaktycznych dla 7 nowych oddziałów przedszkolnych i Część 2 – dostawa 21 zestawów pomocy dydaktycznych dla 21 oddziałów przedszkolnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający ustala termin wykonania zamówienia dla każdej części zamówienia - nie później niż do 30 dni od podpisania umowy. Terminem wykonania zamówienia jest potwierdzenie przez Zamawiającego protokołem odbioru ostatniej dostawy przedmiotu zamówienia do jednostek oświatowych.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 4) i 5), w następujących sytuacjach:
1. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;
b) W wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
2. Wydłużenie terminu dostawy o maksymalnie 10 dni dla nie więcej niż 20% pozycji asortymentowych wyszczególnionych w SIWZ ( zał. Nr 1) , w sytuacji utrudnionej dostępności na rynku, dowiedzionej przez Wykonawcę.
3. Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:
a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT.
4. Warunki zmian:
a) inicjowanie zmian – na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
b) uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacji przedmiotu umowy,
c) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-09-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|