Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego do Pracowni Endoskopii w Busku Zdroju

Publication date 2017-09-14
End date 2017-09-22 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Busko-Zdrój
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588168-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzetu medycznego do Pracowni Endoskopii w Busku Zdroju zgodnie z asortymentem przedstawinym w załącznikach nr 1-6 na czas 12 miesięcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 820ff5e3-7f5b-463f-a978-227555bbd75f
Biuletyn 588168-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 00031146700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bohaterów Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 67
Zamawiajacy miejscowosc Busko-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 28100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 041 3782401
Zamawiajacy fax 041 3782768
Zamawiajacy email sekretariat@zoz.busko.pl
Adres strony url www.zoz.busko.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Busku Zdroju
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego do Pracowni Endoskopii w Busku Zdroju
Numer referencyjny ZOZ/DO/OM/ZP/32/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzetu medycznego do Pracowni Endoskopii w Busku Zdroju zgodnie z asortymentem przedstawinym w załącznikach nr 1-6 na czas 12 miesięcy.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 97639,80
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca powinien byc ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 106 000,00 pln na całe zadanie, a na poszczególne załączniki: na załącznik nr 1 minimum 1100,00 zł, a na załącznik nr 2 minimum 23 000,00 zł, a na załącznik nr 3 minimum 10 500,00 zł, a na załącznik nr 4 minimum 1 000,00 zł, a na załącznik nr 5 minimum 67 000,00 zł, a na załącznik nr 6 minimum 3 500,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 106 000,00 pln na całe zadanie, a na poszczególne załączniki: na załącznik nr 1 minimum 1100,00 zł, a na załącznik nr 2 minimum 23 000,00 zł, a na załącznik nr 3 minimum 10 500,00 zł, a na załącznik nr 4 minimum 1 000,00 zł, a na załącznik nr 5 minimum 67 000,00 zł, a na załącznik nr 6 minimum 3 500,00 zł.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci -opisy lub fotografie lub rysunki lub inne podobne materiały oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie wymagań i parametrów podanych w Załącznikach, oferenci mają dostarczyć oryginalne karty katalogowe producenta. -aktualne dokumenty zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Tekst jednolity Dz. U. 2015, poz. 876 ze zm.), dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne,
Inne dokumenty niewymienione Ofertę cenową zgodną z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ i arkusze asortymentowo-cenowe Załącznik nr 1,2, 3, 4, 5, 6. Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.3 SIWZ (załącznik nr 8 i 9 SIWZ) Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. Próbki po 1 szt na pozycję: załącznik nr 1: poz. 2, załącznik nr 2 poz: 1, załącznik nr 3 poz:1, załącznik nr 4 poz: 1, załącznik nr 5 poz:1, 2, 4, 5, 6, 8, 9; załącznik nr 6 poz 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a. zmiana nazwy, adresu Wykonawcy, b. zmiana stawki podatku VAT, c. zmniejszenie ceny jednostkowej , d. wydłużenie okresu trwania umowy w sytuacji, gdy termin zawarcia nowej umowy związanej z realizacją tego samego przedmiotu zamówienia nie stanowi ciągłości chronologicznej z nową umową dotyczącą tego samego przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu niezmienności treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Powyższe wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Aneks zostanie zawarty do czasu wyłonienia Wykonawcy z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) lub do czasu zaistnienia przesłanek stanowiących podstawę zaprzestania dalszej realizacji przedmiotu zamówienia. e. wprowadzenia dostaw zamiennych za produkt/asortyment którego produkcja zastała wstrzymana/zakończona z przyczyn, na które strony nie miały wpływu, f. możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach i przesunięć pomiędzy pozycjami, przy zaznaczeniu, iż nie może być przekroczona kwota brutto należnego Wykonawcy wynagrodzenia określonego w par. 3 ust. 1 umowy.
IV 4 4 data 2017-09-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)