DOSTAWA MIĘSA I WYROBÓW MIĘSNYCH DLA OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ

Publication date 2017-09-14
End date 2017-09-22 00:00:00
Instytucja Ośrodek Pomocy Społecznej w Świętochłowicach
Miejscowość Świętochłowice
Województwo śląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587924-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wyrobów mięsnych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach wraz z wniesieniem i rozładunkiem w magazynach Dziennego Domu „Senior- WIGOR” przy ul. Imieli 12 oraz ul. Katowickiej 35
w Świętochłowicach.
2. Przykładowy asortyment przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ – tabela artykułów. Ilości artykułów podane w tabeli posiadają wartość szacunkową i będą uzależnione od aktualnych potrzeb Zamawiającego.
3. Dostawy realizowane będą na podstawie zamówienia pisemnego przesyłanego faksem lub składanego telefonicznie w każdym następnym dniu po zgłoszeniu zamówienia lub
w innym terminie uzgodnionym z Zamawiającym, w dni powszednie codziennie od
poniedziałku do soboty w godzinach od 07:00 do 10:00.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do: bezpłatnego dowozu towaru transportem spełniającym wymagania sanitarne, należytego zabezpieczenia towaru na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu), wniesienia wraz z rozładunkiem w magazynie określonym w ust. 1 niniejszego paragrafu, i weźmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za towar do momentu jego odbioru w magazynie Zamawiającego oraz poniesie z tego tytułu wszelkie skutki prawne.
5. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamawiany towar bezwzględnie w dni oraz
w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć towar I klasy jakości, świeży, z okresami ważności
odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej.
7. Każdy produkt musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi
przepisami, oraz z warunkami określonymi w SIWZ, musi posiadać początkowy termin
przydatności do spożycia. (Po podpisaniu umowy wymagane będzie dostarczenie karty
produktu, zgodnie z obowiązującymi przepisami unijnymi w tym zakresie).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 feff7cc3-d274-41ee-8e75-1e82e46f08f4
Biuletyn 587924-N-2017
Zamawiajacy nazwa Ośrodek Pomocy Społecznej w Świętochłowicach
Regon 003452062
Zamawiajacy adres ulica ul. Katowicka
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Świętochłowice
Zamawiajacy kod pocztowy 41-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 455 104
Zamawiajacy fax 322 455 104
Zamawiajacy email organizacyjnoprawny@ops.internetdsl.pl
Adres strony url www.ops.swietochlowice.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.ops.swietochlowice.info
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ops.swietochlowice.info
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ops.swietochlowice.info
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pocztą
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Świętochłowice, ul. Katowicka 35
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MIĘSA I WYROBÓW MIĘSNYCH DLA OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
Numer referencyjny 3201-05/2017
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wyrobów mięsnych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach wraz z wniesieniem i rozładunkiem w magazynach Dziennego Domu „Senior- WIGOR” przy ul. Imieli 12 oraz ul. Katowickiej 35 w Świętochłowicach. 2. Przykładowy asortyment przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ – tabela artykułów. Ilości artykułów podane w tabeli posiadają wartość szacunkową i będą uzależnione od aktualnych potrzeb Zamawiającego. 3. Dostawy realizowane będą na podstawie zamówienia pisemnego przesyłanego faksem lub składanego telefonicznie w każdym następnym dniu po zgłoszeniu zamówienia lub w innym terminie uzgodnionym z Zamawiającym, w dni powszednie codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach od 07:00 do 10:00. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do: bezpłatnego dowozu towaru transportem spełniającym wymagania sanitarne, należytego zabezpieczenia towaru na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu), wniesienia wraz z rozładunkiem w magazynie określonym w ust. 1 niniejszego paragrafu, i weźmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za towar do momentu jego odbioru w magazynie Zamawiającego oraz poniesie z tego tytułu wszelkie skutki prawne. 5. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamawiany towar bezwzględnie w dni oraz w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć towar I klasy jakości, świeży, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej. 7. Każdy produkt musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz z warunkami określonymi w SIWZ, musi posiadać początkowy termin przydatności do spożycia. (Po podpisaniu umowy wymagane będzie dostarczenie karty produktu, zgodnie z obowiązującymi przepisami unijnymi w tym zakresie).
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie : 1) braku podstaw do wykluczenia z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 2) w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, zgodnie z art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp, 3) w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, Wykonawca winien złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione nie dotyczy
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w zakresie : 1) zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany podatku VAT o różnicę wynikającą z jej dotychczasowej wielkości a wprowadzoną zmianą, 2) zmiany nazwy towaru w przypadku, kiedy nowy towar spełnia wszystkie parametry towaru, który przestał być wytwarzany, 3) zmiany okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a wartość nie przekracza 50% wartości określonej w pierwotnej umowie, 4) zmiany Wykonawcy w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postepowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, 5) wystąpienia sytuacji niezależnych od stron umowy i działania siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mające wpływ na realizację umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 4 4 data 2017-09-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)