GuidZP400 |
5ed768c0-af7f-4fa5-9570-ddaf30eda8f8
|
Biuletyn |
586313-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Białostocka
|
Regon |
167200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wiejska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15351
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
(085) 7469750
|
Zamawiajacy fax |
(085) 7469752
|
Zamawiajacy email |
zampubl@pb.edu.pl
|
Adres strony url |
www.pb.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.pb.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.pb.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok.4, 15-333 Białystok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej
|
Numer referencyjny |
DO-120.362/101/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów higienicznych (kod wg CPV: 33760000-5, 33741100-7) wg wykazu określonego w Specyfikacji zamówienia – Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33760000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1)Wypełniony Formularz ofertowy (na/wg załączonego wzoru druku – zał. nr 1 do SIWZ);
2)Wypełnioną Specyfikację zamówienia – Formularz cenowy (wg załączonego wzoru – Zał. nr 2 do SIWZ).
3)Oświadczenie o zapewnieniu na czas realizacji umowy dozowników do poz. 1,2,3,5,11 w ilości po min.100 szt. do każdej pozycji, do poz. 7,8,10 w ilości po min. 50 szt. do każdej pozycji (na druku Formularza oferty – Zał. nr 1 do SIWZ).
4)Oświadczenie o zgodności oferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr nr 2 do SIWZ (na druku Formularza oferty – Zał. nr 1 do SIWZ).
5)Oświadczenie o zaoferowaniu asortymentu o najwyższej jakości pod względem technicznym i użytkowym, spełniającego wymagania obowiązujących norm oraz posiadającego aktualne dokumenty dopuszczające
go do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (na druku Formularza oferty – Zał. nr 1 do SIWZ).
6)Oświadczenie o potwierdzeniu warunków gwarancji i reklamacji jak w pkt 3 SIWZ oraz we wzorze umowy
(na druku Formularza oferty – Zał. nr 1 do SIWZ).
7)Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy.
7.2. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców
W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania:
a)Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo należy sporządzić zgodnie z zapisami określonymi w pkt 11 ppkt 10 lit. c) SIWZ;
b)oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie;
c)w odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeśli zostały określone w SWIZ), Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie;
d)w odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy (jeśli zostały określone w SIWZ);
e)każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w pkt 7 ppkt 1 lit. a) i b);
f)wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie lub oświadczenie wraz z dowodami, o których mowa powyżej, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa
w art. 86 ust. 5 ustawy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§ 14 Zmiany umowy
1.Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do zawartej umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
a)w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, dotyczących braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji dostawy.
b)w przypadku gdy zaoferowany przez Wykonawcę asortyment został wycofany z produkcji Zamawiający dopuszcza, po wcześniejszym uzgodnieniu, dostarczenie towarów o parametrach równoważnych bądź lepszych w tej samej cenie.
2.Do wprowadzenia jakichkolwiek zmian niezbędne jest wyrażenie zgody przez Strony w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
3.Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza taką możliwość. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy.
4.Zmiana musi być uzasadniona prawidłową realizacją przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-09-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|