Dostawa sprzętu komputerowego oraz narzędzi TIK na potrzeby realizacji projektu pn. „Kompetentni w Gminie Komarówka Podlaska”

Publication date 2017-09-15
End date 2017-09-25 00:00:00
Instytucja Gmina Komarówka Podlaska reprezentowana przez Wójta Gminy
Miejscowość Komarówka Podlaska
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588654-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego oraz narzędzi TIK na potrzeby realizacji projektu pn. „Kompetentni w Gminie Komarówka Podlaska” do Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Lotnictwa Polskiego w Zespole Szkół Samorządowych, ul. I Armii Wojska Polskiego 7, 21-311 Komarówka Podlaska, której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:
1) laptop na potrzeby prowadzenia zajęć psychologiczno – pedagogicznych i specjalistycznych,
2) monitor multimedialny do prowadzenia zająć z matematyki,
3) laptop niezbędny do prowadzenia zajęć z matematyki,
4) pakiet programów multimedialnych do matematyki,
5) oprogramowanie do VirtualTour do prowadzenia koła programistycznego,
6) licencja programu do montażu filmów,
7) laptop dla nauczyciela,
8) laptop dla ucznia,
9) system do zbierania i analizowania odpowiedzi,
10) wizualizer,
11) pakiet biurowy,
12) tablica interaktywna,
13) projektor krótkoogniskowy z montażem i akcesoriami,
14) firewall,
15) kontroler WLAN,
16) punkt dostępowy,
17) przełącznik zarządzalny 48 portów,
18) skrętka LAN,
19) zasilacz UPS do montażu w szafie Rack 19,
20) serwer NAS do montaży w szafie RACK,
21) urządzenie wielofunkcyjne,
22) zestaw głośnikowy,
23) aparat lustrzanka cyfrowa z obiektywem,
24) statyw z głowicą,
25) kamera HD WiFi.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b779ef24-303b-4d34-b08e-4d8a5bd62fb8
Biuletyn 588654-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Komarówka Podlaska reprezentowana przez Wójta Gminy
Regon 54581100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krótka
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Komarówka Podlaska
Zamawiajacy kod pocztowy 21311
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 833 535 004
Zamawiajacy fax 833 535 043
Zamawiajacy email komarowka@home.pl
Adres strony url www.komarowkapodlaska.biuletyn.net
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Kompetentni w Gminie Komarówka Podlaska” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.komarowkapodlaska.biuletyn.net
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.komarowkapodlaska.biuletyn.net
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Komarówka Podlaska ul. Krótka 7, 21-311 Komarówka Podlaska, pok. nr 10 (sekretariat). Uwaga! Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty w miejsce wskazane w zadaniu pierwszym, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego oraz narzędzi TIK na potrzeby realizacji projektu pn. „Kompetentni w Gminie Komarówka Podlaska”
Numer referencyjny ZP.271.7.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego oraz narzędzi TIK na potrzeby realizacji projektu pn. „Kompetentni w Gminie Komarówka Podlaska” do Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Lotnictwa Polskiego w Zespole Szkół Samorządowych, ul. I Armii Wojska Polskiego 7, 21-311 Komarówka Podlaska, której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: 1) laptop na potrzeby prowadzenia zajęć psychologiczno – pedagogicznych i specjalistycznych, 2) monitor multimedialny do prowadzenia zająć z matematyki, 3) laptop niezbędny do prowadzenia zajęć z matematyki, 4) pakiet programów multimedialnych do matematyki, 5) oprogramowanie do VirtualTour do prowadzenia koła programistycznego, 6) licencja programu do montażu filmów, 7) laptop dla nauczyciela, 8) laptop dla ucznia, 9) system do zbierania i analizowania odpowiedzi, 10) wizualizer, 11) pakiet biurowy, 12) tablica interaktywna, 13) projektor krótkoogniskowy z montażem i akcesoriami, 14) firewall, 15) kontroler WLAN, 16) punkt dostępowy, 17) przełącznik zarządzalny 48 portów, 18) skrętka LAN, 19) zasilacz UPS do montażu w szafie Rack 19, 20) serwer NAS do montaży w szafie RACK, 21) urządzenie wielofunkcyjne, 22) zestaw głośnikowy, 23) aparat lustrzanka cyfrowa z obiektywem, 24) statyw z głowicą, 25) kamera HD WiFi.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-10-27T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności, w szczególności w przypadku: 1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie, 2) w wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz; 3) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie, 4) w przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organów i podmiotów, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej umowy, 5) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych, 6) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości, 7) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, 8) konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy / usługi spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy. 2. W opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia. 3. Jeżeli przed zakończeniem realizacji zamówienia Zamawiający lub Wykonawca wejdzie w posiadanie interpretacji podatkowej lub wyroku sądu dotyczącej podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postępowania, która w sposób nie budzący wątpliwości wskaże na konieczność zastosowania innej stawki podatku VAT, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z Wykonawcą na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy polegającą na zmianie stawki podatku VAT - do tych części zamówienia, do których będzie to uzasadnione w świetle otrzymanej interpretacji (stała zostaje kwota netto, Wykonawca wystawi faktury z właściwym podatkiem VAT). Przy czym ww. możliwość zmiany umowy za zgodą stron nie daje żadnej ze stron skutecznego jednostronnego roszczenia o zmianę umowy.
IV 4 4 data 2017-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)