Dostawa systemu do kompleksowej ochrony antymalware dla stacji roboczych, urządzeń mobilnych, serwerów, poczty i ruchu www wraz z dostawą licencji lub subskrypcji dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie.

Publication date 2017-09-15
End date 2017-09-25 00:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588407-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 487600003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu do kompleksowej ochrony antymalware dla stacji roboczych, urządzeń mobilnych, serwerów, poczty i ruchu www wraz z dostawą licencji lub subskrypcji dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje również: opracowanie projektu technicznego wdrożenia kompleksowej ochrony, usługi instalacyjne w ramach ochrony w zakresie wskazanym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, opracowanie dokumentacji powykonawczej dla wszystkich wdrożonych produktów ochrony, usługi szkoleniowe, a także rozszerzone wsparcie techniczne dla wdrożonych systemów ochrony przez cały okres obowiązywania umowy.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4) Miejsce realizacji zamówienia:
a) al. „Solidarności” 127 w Warszawie,
b) ul. Czerniakowska 100 w Warszawie,
c) ul. Płocka 9 w Warszawie,
d) ul. Zwierzyniecka 8A w Warszawie,
e) ul. Złota 81A w Warszawie,
f) ul. Skierniewicka 21 lok. 2 w Warszawie.
5) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, z zastrzeżeniem pkt 6.
6) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez wykonawcę nazw firm podwykonawców.
7) W przypadku zamówień na dostawy, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie dostawy. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw.
8) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
9) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
10) Przepis pkt 8 stosuje się także wobec dalszych podwykonawców.
11) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 721da0c7-cce4-4ac9-9c11-8a54a73dca19
Biuletyn 588407-N-2017
Zamawiajacy nazwa Sąd Okręgowy w Warszawie
Regon 000324694
Zamawiajacy adres ulica al. "Solidarności"
Zamawiajacy adres numer domu 127
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-898
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 4404212
Zamawiajacy fax 22 4405042
Zamawiajacy email rzp@warszawa.so.gov.pl
Adres strony url http://bip.warszawa.so.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sądy i Trybunały
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.warszawa.so.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.warszawa.so.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę można złożyć jedynie w formie pisemnej przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sąd Okręgowy w Warszawie Samodzielna Sekcja ds. Zamówień Publicznych 00-898 Warszawa, al. „Solidarności” 127, pokój nr 513
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa systemu do kompleksowej ochrony antymalware dla stacji roboczych, urządzeń mobilnych, serwerów, poczty i ruchu www wraz z dostawą licencji lub subskrypcji dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie.
Numer referencyjny ZP/OI/22/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu do kompleksowej ochrony antymalware dla stacji roboczych, urządzeń mobilnych, serwerów, poczty i ruchu www wraz z dostawą licencji lub subskrypcji dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje również: opracowanie projektu technicznego wdrożenia kompleksowej ochrony, usługi instalacyjne w ramach ochrony w zakresie wskazanym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, opracowanie dokumentacji powykonawczej dla wszystkich wdrożonych produktów ochrony, usługi szkoleniowe, a także rozszerzone wsparcie techniczne dla wdrożonych systemów ochrony przez cały okres obowiązywania umowy. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Miejsce realizacji zamówienia: a) al. „Solidarności” 127 w Warszawie, b) ul. Czerniakowska 100 w Warszawie, c) ul. Płocka 9 w Warszawie, d) ul. Zwierzyniecka 8A w Warszawie, e) ul. Złota 81A w Warszawie, f) ul. Skierniewicka 21 lok. 2 w Warszawie. 5) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, z zastrzeżeniem pkt 6. 6) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez wykonawcę nazw firm podwykonawców. 7) W przypadku zamówień na dostawy, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie dostawy. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw. 8) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 9) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 10) Przepis pkt 8 stosuje się także wobec dalszych podwykonawców. 11) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 48760000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 26
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia do 26 miesięcy od dnia podpisania umowy, z tym, że w ramach: 1) dostawy systemu do kompleksowej ochrony antymalware dla stacji roboczych, urządzeń mobilnych, serwerów, poczty i ruchu www wraz z dostawą licencji/subskrypcji oraz z dostawą projektu technicznego - w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy, 2) pełnego wdrożenia systemu zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz przekazanym projektem technicznym - w terminie do 30 dni od dnia odebrania przez zamawiającego licencji lub subskrypcji, 3) okresu obowiązywania licencji lub subskrypcji – przez okres 24 miesięcy od dnia dokonania pełnego wdrożenia systemu, 4) świadczenia wsparcia technicznego dla wdrożonych systemów - przez okres 24 miesięcy od dnia dokonania pełnego wdrożenia systemu.
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 847), c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia publicznego przez wykonawcę, każda ze stron umowy może zwrócić się do drugiej strony, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących powyższych zmian, z wnioskiem o dokonanie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia, dokonywana na podstawie ust. 1 obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa odpowiednio w ust. 1 lit. a-c. Wykonawca najpóźniej w terminie 30 dni od wejścia w życie zmian, o których mowa odpowiednio w ust. 1, złoży oświadczenie, o którym mowa w ust. 6. 3. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. a, wartość netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. a stosowny aneks zostanie zawarty w terminie miesiąca od złożenia przez Wykonawcę wniosku wraz z ww. oświadczeniem. 4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. b, wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie adekwatnie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. c, wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie adekwatnie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz zamawiającego. 6. Wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ust. 1 wymaga uprzedniego złożenia przez wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian wraz z wykazaniem ich wysokości. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. b-c, wykonawca zobowiązany jest do wykazania w jaki sposób ww. zmiany wpłynęły na wysokość wynagrodzenia wykonawcy, w szczególności do złożenia wykazu pracowników zatrudnionych na podstawie płacy minimalnej, kalkulacji kosztów pracy ww. pracowników wraz z podaniem obecnego wynagrodzenia oraz wynagrodzenia przed zmianą. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia przez wykonawcę dokumentów potwierdzających zasadność złożenia takiego oświadczenia oraz wzrost kosztów. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy lub zmniejszenia jej zakresu w przypadku nieotrzymania środków budżetowych koniecznych do realizacji umowy od dysponenta właściwego stopnia, w terminie 30 dni od dnia uzyskania informacji o nieotrzymaniu środków. 8. W sytuacji opisanej w ust. 7 umowa ulegnie rozwiązaniu, a wykonawcy nie przysługują z tego powodu żadne roszczenia. Przepisów dotyczących kar umownych nie stosuje się.
IV 4 4 data 2017-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)