Sprzedaż i dostarczenie rękawic jednorazowych.

Publication date 2017-09-15
End date 2017-09-25 00:00:00
Instytucja Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
Miejscowość Piotrków Trybunalski
Województwo łódzkie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588079-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sprzedaż i dostarczenie rękawic jednorazowych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ac7cf2d0-88e6-41ef-86ab-a6e2a8a002cb
Biuletyn 588079-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
Regon 63694000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rakowska
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Piotrków Trybunalski
Zamawiajacy kod pocztowy 97-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 446 480 300
Zamawiajacy fax 446 480 321
Zamawiajacy email sekretariat@szpital-piotrkow.pl
Adres strony url www.szpital-piotrkow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-piotrkow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-piotrkow.pl; www.szpitale.lodzkie.pl/piotrkow
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Rakowska 15, 97-300 Piotrków Trybunalski
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż i dostarczenie rękawic jednorazowych.
Numer referencyjny 38/ZPN/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sprzedaż i dostarczenie rękawic jednorazowych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1)Dokumenty potwierdzające, że oferowane w przetargu wyroby są oznaczone znakiem CE, spełniają wymagania zasadnicze oraz mogą być wprowadzone do obrotu i do używania na terytorium Polski – zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.). Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 2)Opis lub folder, wraz ze zdjęciem oferowanych w przetargu wyrobów na podstawie materiałów pochodzących od producenta (np. katalog).
Inne dokumenty niewymienione 1) Załącznik nr 1 – Oferta cenowa. 2) Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp – Załącznik nr 4 do SIWZ. 3)Oświadczenie, że oferowane w przetargu wyroby są oznaczone znakiem CE, spełniają wymagania zasadnicze oraz mogą być wprowadzone do obrotu i do używania na terytorium Polski – zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 211 z późn. zm.) – załącznik nr 3. 4) Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dopuszcza się przesłanie faxem, mailem, a następnie listem poleconym – załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)