GuidZP400 |
4a29a93c-6f67-466f-96b8-ed372b486214
|
Biuletyn |
588610-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
|
Regon |
000332133
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rakowiecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-975
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 4592313
|
Zamawiajacy fax |
22 4592023
|
Zamawiajacy email |
ewa.kucinska@pgi.gov.pl
|
Adres strony url |
www.pgi.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane z programu: Mechanizm Finansowy Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014, Fundusz Współpracy Dwustronnej, Program Operacyjny PL04 „Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii”. Geothermal4PL Wsparcie zrównoważonego rozwoju i wykorzystania płytkiej energii geotermalnej na terenie obszarów objętych programem Mieszkanie Plus w Polsce. „Geothermal4PL Wsparcie zrównoważonego rozwoju i wykorzystania płytkiej energii geotermalnej na terenie obszarów objętych programem Mieszkanie Plus w Polsce" dofinansowanego ze środków Programu Operacyjnego PL04 „Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii” Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 w ramach Funduszu Współpracy Dwustronnej na podstawie Umowy Nr 102/2017/Wn50/OA-XN-04/D.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pgi.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pgi.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Przekazania oferty do Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowy Instytut Geologiczny – Państwowy Instytut Badawczy (PIG-PIB) ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa Kancelaria Ogólna (parter budynku, pok. 1) czynna w godzinach 7.30 – 15.30
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla PIG-PIB
|
Numer referencyjny |
NZ-240-35/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: część 1 – dostawa notebooka typ 1, część 2 – dostawa notebooka typ 2, część 3 – dostawa ultrabooka,nczęść 4 – dostawa monitora.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”, załączniku nr 1.1. do OPZ – „Specyfikacje techniczne”, załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-10-20T00:00:00+02:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia spełniania wymagań technicznych i funkcjonalnych przez oferowaną dostawę, Wykonawca musi przedstawić:
1) wydruki ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php dla zaoferowanego Notebooka typ 1 (wskazanego w specyfikacji technicznej nr 1) potwierdzające wymagania techniczne dla przedmiotu zamówienia (wydajność procesora) określone w Załączniku nr 1.1. do SIWZ.
2) kopie wyciągu/spisu certyfikacyjnego potwierdzające certyfikację Energy Star w wersji co najmniej 5.0 - dla oferowanego modelu komputera - Notebooka typ 1 (wskazanego w specyfikacji technicznej nr 1) - wymagane jest, aby oferowany model komputera znajdował się na liście produktów certyfikowanych przez U.S. Environemental Protection Agency (EPA)w katalogach http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov.
3) wydruki ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php dla zaoferowanego Notebooka typ 2 (wskazanego w specyfikacji technicznej nr 2) potwierdzające wymagania techniczne dla przedmiotu zamówienia (wydajność procesora) określone w Załączniku nr 1.1. do SIWZ.
4) kopie wyciągu/spisu certyfikacyjnego potwierdzające certyfikację Energy Star w wersji co najmniej 5.0 - dla oferowanego modelu komputera - Notebooka typ 2 (wskazanego w specyfikacji technicznej nr 2) - wymagane jest, aby oferowany model komputera znajdował się na liście produktów certyfikowanych przez U.S. Environemental Protection Agency (EPA)w katalogach http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov.
5) wydruki ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php dla zaoferowanego Ultrabooka (wskazanego w specyfikacji technicznej nr 3) potwierdzające wymagania techniczne dla przedmiotu zamówienia (wydajność procesora) określone w Załączniku nr 1.1. do SIWZ.
6) kopie wyciągu/spisu certyfikacyjnego potwierdzające certyfikację Energy Star w wersji co najmniej 5.0 - dla oferowanego modelu Ultrabooka (wskazanego w specyfikacji technicznej nr 3) - wymagane jest, aby oferowany model Ultrabooka znajdował się na liście produktów certyfikowanych przez U.S. Environemental Protection Agency (EPA)w katalogach http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov.
7) kopie wyciągu/spisu certyfikacyjnego potwierdzające certyfikację Energy Star w wersji co najmniej 5.0 - dla oferowanego modelu monitora (wskazanego w specyfikacji technicznej nr 4) - wymagane jest, aby oferowany model minitora znajdował się na liście produktów certyfikowanych przez U.S. Environemental Protection Agency (EPA) w katalogach http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov lub w innym spisie certyfikacyjnym.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wypełnioną „Specyfikację techniczną”, stanowiącą załącznik nr 3.2 do SIWZ. Specyfikacja techniczna stanowi treść oferty Wykonawcy, w związku z czym nie podlega uzupełnieniu. Oferta Wykonawcy bez załączonej specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu zostanie uznana jako niespełniająca wymagań Zamawiającego i zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Oferta Wykonawcy z załączoną specyfikacją techniczną oferowanego sprzętu nie potwierdzająca wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Nie wpisanie jakiegokolwiek parametru w specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu zostanie uznana jako niespełniająca wymagań Zamawiającego i zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, w następującym zakresie:
1) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu Umowy, w szczególności zmiany stawki podatku VAT;
2) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu objętego przedmiotem zamówienia lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz klasy bezpieczeństwa – w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej;
3) zmiany terminu realizacji umowy ze względu na przyczyny będące konsekwencją zaistnienia zdarzeń spowodowanych przez „siłę wyższą” (tj. zdarzenia nagłe powstałe niezależnie od Stron Umowy, które są poza kontrolą Stron Umowy, na których czas trwania Strony nie mają jakiegokolwiek wpływu, a których zaistnienie uniemożliwia wypełnienie któregokolwiek z zobowiązań wynikających z Umowy).
2. Każda zmiana Umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień § 5 ust. 12.
|
IV 4 4 data |
2017-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta wraz z załącznikami musi być sformułowana w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|