GuidZP400 |
0d35bbea-23d3-4cc3-a808-65ec51e76c24
|
Biuletyn |
588479-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Polkowice
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Polkowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
076 84 74 121
|
Zamawiajacy fax |
076 72 46 780
|
Zamawiajacy email |
zp@ug.polkowice.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip.ug.polkowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.ug.polkowice.pl/przetargi.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
PISEMNIE
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria – pok. nr 10
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Doposażenie w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne polkowickich szkół (Szkoły Podstawowej nr 1, Szkoły Podstawowej nr 2, Szkoły Podstawowej nr 3, Szkoły Podstawowej nr 3 – wcześniej Gimnazjum nr 1, Szkoły Podstawowej nr 4 – wcześniej Gimnazjum nr 2),w ramach projektu pn.: „Wyposażenie w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne polkowickich szkół” dofinansowanego ze środków EFRR w ramach RPO WD na lata 2014-2020”
|
Numer referencyjny |
ZP.271.76.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne polkowickich szkół w X częściach.
Precyzyjny opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 (umowa o dofinansowanie projektu nr RPDS.07.01.01-02-0085/16-00, z dnia 22 maja 2017 r.)
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
„Oświadczenie Wykonawcy” – zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika.
2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Warunki i zasady wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy:
1. W przypadku, gdy przedmiot umowy zaoferowany w ofercie zostanie w międzyczasie wycofany ze sprzedaży/produkcji albo zostanie uznany przez producenta za przestarzały, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany urządzeń lub oprogramowania wchodzącego w zakres przedmiotu umowy na wersję o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu pisemnie, iż przedmiot umowy opisany w § 1 umowy został wycofany ze sprzedaży/produkcji lub uznany przez producenta za przestarzały, jednocześnie proponując zmiany.
2. W przypadku, gdy w trakcie rozstrzygania postępowania/realizacji umowy zaistnieje konieczność zastosowania mechanizmu odwróconego obciążenia VAT – w stosunku do towarów, których będzie dotyczył mechanizm odwróconego obciążenia VAT - Wykonawca będzie wystawiał faktury w wysokości netto, a wartość umowy zostanie pomniejszona o wartość VAT, który uiszczał będzie Zamawiający na podstawie przepisów ustawy o podatku od towarów i usług; zmiana ta nie wymaga zmiany umowy.
3. W przypadku, gdy w trakcie rozstrzygania postępowania/realizacji umowy przestanie istnieć konieczność zastosowania mechanizmu odwróconego obciążenia VAT – w stosunku do towarów, których wcześniej dotyczył mechanizm odwróconego obciążenia VAT - Wykonawca będzie wystawiał faktury w wysokości brutto, a wartość umowy zostanie powiększona o wartość VAT, który uiszczał będzie Wykonawca na podstawie przepisów ustawy o podatku od towarów i usług; zmiana ta nie wymaga zmiany umowy.
4. W przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy – w takim przypadku dopuszcza się zmiany umowy pozwalające na dostosowanie jej do nowych przepisów; zmiany takie nie mogą spowodować zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy ani zwiększenia należnego wykonawcy wynagrodzenia.
5. Dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron upoważnionych do bieżących kontaktów w ramach wykonywania umowy, tj. uprawnionych do dokonywania uzgodnień organizacyjnych we wszystkich sprawach dotyczących wykonywania umowy, podpisania protokołów odbioru. Zmiana ta nie wymaga zmiany umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|