dostawa sprzętu informatycznego dla Politechniki Gdańskiej Wydział Chemiczny

Publication date 2017-09-15
End date 2017-09-26 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska, Wydział Chemiczny
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588913-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część 1:
a)zespół komputerowy (A1)- 2szt.
b)zespół komputerowy (A2)- 3szt.
c)zespół komputerowy (A3)-1szt.
d)serwer (macierz dyskowa) (B1)- 1szt.

Część 2:
a)serwer obliczeniowy (C1)- 1szt.
b)zespół komputerowy (C2)- 1szt.
c)urządzenie wielofunkcyjne (D1)- 1szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0d3e0e54-ae90-4c42-9654-74dcf9c5c725
Biuletyn 588913-N-2017
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska, Wydział Chemiczny
Regon 162000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 42686
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +48 58 347 27 40
Zamawiajacy fax +48 58 348 60 79
Zamawiajacy email Bieniek@pg.gda.pl
Adres strony url www.dzp.pg.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny wyższa uczelnia
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.pg.gda.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.pg.gda.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska Wydział Chemiczny, 80-233 Gdańsk ul.G.Nautowicza 11/12, budynek Chemii A, pok.312
Nazwa nadana zamowieniu dostawa sprzętu informatycznego dla Politechniki Gdańskiej Wydział Chemiczny
Numer referencyjny ZP/179/008/D/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część 1: a)zespół komputerowy (A1)- 2szt. b)zespół komputerowy (A2)- 3szt. c)zespół komputerowy (A3)-1szt. d)serwer (macierz dyskowa) (B1)- 1szt. Część 2: a)serwer obliczeniowy (C1)- 1szt. b)zespół komputerowy (C2)- 1szt. c)urządzenie wielofunkcyjne (D1)- 1szt.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Do prowadzenia działalności objętej przedmiotowym zamówienia nie wymaga się specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 po opublikowaniu na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji przekazuje zamawiającemu (w oryginale) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy pzp. W przypadku, gdy wykonawca należy do jednej grupy kapitałowej z innym wykonawcą, który również złożył ofertę w tym postępowaniu, wraz ze złożonym oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia. (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, dotyczących: 2.1 Termin realizacji umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: a) działania siły wyższej (klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk) i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą Zamawiającego lub Wykonawcy. W wyżej wymienionych okolicznościach Strony ustalą nowe terminy umowne, z tym że zakres zmiany terminu musi być proporcjonalny do przyczyny jaka ją spowodowała. W przypadku, gdy siła wyższa spowoduje przesunięcie terminu wykonania umowy przez Wykonawcę o więcej niż 30 dni, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2.2 Zmiana w zakresie przedmiotu umowy: Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy skutek okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy oferowany sprzęt informatyczny ( jego elementy) nie będzie dostępny na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy lub zaprzestano jego produkcji. Dopuszcza się wówczas , za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, możliwość dostarczenia zamienników o parametrach technicznych co najmniej równych lub lepszych od przedstawionych w ofercie Wykonawcy, w cenie wynikającej z oferty Wykonawcy. Obowiązek pisemnego poinformowania Zamawiającego o konieczności zamiany oferowanego sprzętu na inny w związku z brakiem jego dostępności na rynku i uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na proponowaną zmianę spoczywa na Wykonawcy
IV 4 4 data 2017-09-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)