Dostawa materiałów biurowych

Publication date 2017-09-15
End date 2017-09-28 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588002-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów biurowych w podziale na trzy części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5b46189a-2aae-4d29-a373-228257190d59
Biuletyn 588002-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
Regon 81014446200000
Zamawiajacy adres ulica Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 41
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-383
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 256 100
Zamawiajacy fax 914 256 103
Zamawiajacy email sekretariat@wup.pl
Adres strony url www.wup.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia - Część III, współfinasowany ze środków Pomoc Techniczna PO WER oraz Pomoc Techniczna RPO WZ 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga aby oferta została złożona w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojwódzki Urząd Pracy w Szczecinie, ul. A. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, ok. 006 (Kancelaria Urzędu)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów biurowych
Numer referencyjny WUP.XVA.322.117.ABar.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa materiałów biurowych w podziale na trzy części.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1) Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: - Część I: do 18 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, Część II: do 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy; Część III: do 15 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Dokładny termin realizacji, jako kryterium wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca wskaże w formularzu oferty cenowej dla danej części. 2) Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę w wysokości: dla Części I – 5 200,00 zł brutto, dla Części II – 20 080,00 zł brutto, dla Części II – 13 000,00 zł brutto.
Okreslenie warunkow W tym zakresie Zamawiający nie określił warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W tym zakresie Zamawiający nie określił warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W tym zakresie Zamawiający nie określił warunków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w Rozdziale V.2. SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 4 ppkt 1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający wymaga, aby w sytuacji, gdy przedmiotowe dokumenty będą dostępne pod wskazanym przez Wykonawcę adresem internetowym wyłączenie w języku obcym (innym niż język polski), Zamawiający żąda ich złożenia w formie pisemnej wraz tłumaczeniem na język polski. Dokumenty o których mowa w pkt 4 ppkt 2) i 3) Rozdiału VI SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W zakresie dokumentów, o których mowa w pkt 4. ppkt 1) rozdziału VI SIWZ, albo odpowiadających im dokumentów określonych w pkt 4 ppkt 2), 3) – w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania braku podstaw do wykluczenia (art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów o ile są one aktualne.
Zakresie warunkow udzialu W tym zakresie Zamawiający nie określił warunków.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni, od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego, tj. https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/ informacji z otwarcia ofert, o której mowa art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Formularz nr 5 do niniejszej SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający nie przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty.
IV 4 4 data 2017-09-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki Język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wyłącznie aktualnych na dzień składania ofert następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Formularz od nr 1 do nr 3 - Oferta cenowa – Część I, II i III. 2) Formularz nr 4 - Oświadczenie z art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp - podstawy wykluczenia. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postepowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)