Dostawa mebli szkolnych dla Zespołu Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach

Publication date 2017-09-15
End date 2017-10-02 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Poligraficzno-Mechanicznych im. A. Krajowej
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585404-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli szkolnych dla Zespołu Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach.
-Biurko komputerowe z szufladami - 13 sztuk
-Stolik pod komputer dla ucznia - 136 sztuk
-Stolik pod komputer dla ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – 8 sztuk
-Biurko (Stolik roboczy) z szafką - 32 sztuki
-Fotel komputerowy – 189 sztuk
-Szafa – 5 sztuk
-Szafa metalowa – 3 sztuki
-Tablica flipchart – 1 sztuka
-Tablica szkolna biała sucho ścieralna – 1 sztuka
Meble powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, rok produkcji nie wcześniejszy niż 2016 posiadające ważne aktualne certyfikaty dla mebli szkolnych (dotyczy pozycji 2,3,4,5 załącznika nr 1 do siwz)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 19b89f22-8d6a-405e-8746-d84fa604f69a
Biuletyn 585404-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Poligraficzno-Mechanicznych im. A. Krajowej
Regon 69549100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 84
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40671
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 028 463
Zamawiajacy fax 322 014 881
Zamawiajacy email dyrekcja@zspm.pl
Adres strony url http://zspm.pl/bip
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wyposażenie pracowni zawodowych w Zespole Szkół Poligraficzno – Mechanicznych w Katowicach" Projekt współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: XII. Infrastruktura edukacyjna dla działania: 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego dla poddziałania: 12.2.1. Infrastruktura kształcenia zawodowego - ZIT
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://zspm.pl/bip
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zspm.pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać osobiście lub przesyłać pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Poligraficzno- Mechanicznych im. A. Krajowej, 40-671 Katowice ul. A. Krajowej 84, sekretariat szkoły
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli szkolnych dla Zespołu Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach
Numer referencyjny ZSPM-21/ZP/EFRR/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli szkolnych dla Zespołu Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach. -Biurko komputerowe z szufladami - 13 sztuk -Stolik pod komputer dla ucznia - 136 sztuk -Stolik pod komputer dla ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – 8 sztuk -Biurko (Stolik roboczy) z szafką - 32 sztuki -Fotel komputerowy – 189 sztuk -Szafa – 5 sztuk -Szafa metalowa – 3 sztuki -Tablica flipchart – 1 sztuka -Tablica szkolna biała sucho ścieralna – 1 sztuka Meble powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, rok produkcji nie wcześniejszy niż 2016 posiadające ważne aktualne certyfikaty dla mebli szkolnych (dotyczy pozycji 2,3,4,5 załącznika nr 1 do siwz)
Cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający wymaga aby wykonawca spełnił minimalne warunki jn: Wykonał w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) dostawy mebli wraz z montażem o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł brutto każda. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza sumowania mniejszych zamówień w celu wykazania ww. wartości (70 000 zł). W przypadku podania w wykazie wartości danej dostawy w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zawarcia umowy wskazanej na wykazie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona winien przedłożyć: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie powyżej składa dokument, lub dokumenty wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem składania ofert. 2). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winne być wystawione w terminie jak określono w pkt 43 siwz .
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Inne dokumenty niewymienione Oferta winna zawierać a) wykaz dokumentów (z numerami stron), b) wypełniony wzór oferty c) formularz cenowy wraz z podanymi danymi pozwalającymi na identyfikację oferowanych produktów – załącznik nr 3 d) załączniki do oferty nr 4 i 5 – oświadczenia e) dokumenty potwierdzające umocowanie osób podpisujących ofertę, do jej podpisania – jeśli dotyczy. W przypadku złożenia w ofercie pełnomocnictwa – musi być złożone w oryginale, lub kopii potwierdzonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie na warunkach określonych poniżej : a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy w przypadku dostawy mebli innych niż przedstawione w ofercie. b) W przypadku braku możliwości dostarczenia mebli w terminie wskazanym w ofercie z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, istnieje możliwość zmiany terminu za zgodą obu stron, zmiana ta będzie się odbywać w formie aneksu do umowy. W przypadku nieosiągnięcia porozumienia, co do nowego terminu Zamawiający może skorzystać z uprawnień przysługujących mu z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę. Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Powołanie się w ofercie na zasoby osób trzecich a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23 i ust. 5 Ustawy. c) W przypadku gdy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający wymaga od wykonawcy, przedłożenia dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; Zamawiający wymaga od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia . Zamawiający nie będzie wymagał od wykonawcy przedstawienia dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)