GuidZP400 |
6523ef7d-d04d-484a-922a-f4bc92a37e22
|
Biuletyn |
588704-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Tursku
|
Regon |
21103761700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Tursk
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tursk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
69200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
95 7553285/86
|
Zamawiajacy fax |
957 552 075
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@dpstursk.pl
|
Adres strony url |
http://bip.wrota.lubuskie.pl/dpstursk/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.wrota.lubuskie.pl/dpstursk/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Sekretariat zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Tursku, Tursk 28, 69-200 Sulęcin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mięsa, tłuszczy zwierzęcych, wędlin i drobiu do Domu Pomocy Społecznej w Tursku
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
3
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, tłuszczy zwierzęcych, wędlin i drobiu do Domu Pomocy Społecznej w Tursku zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie zdolności ekonomicznej lub finansowej, a także nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 pkt 1-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto, o zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wypełniony formularz ofertowy, wypełniony formularz cenowy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Aktualny odpis danych przedsiębiorcy z właściwego rejestru (CEDiG lub KRS) potwierdzające, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
IV 4 4 data |
2017-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
07:45
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|