płyny infuzyjne i produkty lecznicze

Publication date 2017-09-15
End date 2017-09-26 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Lesko
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588692-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa płynów infuzyjnych i produktów leczniczych w tym: różne płyny infuzyjne,
albuminy, produkty lecznicze rtu. - wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2
do siwz, który zawiera szczegółowy opis produktów i ilości przedmiotu zamówienia. Niniejsze zamówienie
podzielone jest na 4 ( cztery) części. Ofertę można złożyć w odniesieniu do wszystkich części, Zamawiający nie
stawia w tym zakresie ograniczeń.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 411a247c-c739-43b0-b897-c635b574bdc3
Biuletyn 588692-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 37044507200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kazimierza Wielkiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lesko
Zamawiajacy kod pocztowy 38600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 13 4696408 w. 14
Zamawiajacy fax 134 696 408
Zamawiajacy email zampub-spzozlesko@wp.pl
Adres strony url www.spzozlesko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny zdrowie
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzozlesko.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzozlesko.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony www.spzozlesko.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lesku 38-600 Lesko, ul. K. Wielkiego 4 sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu płyny infuzyjne i produkty lecznicze
Numer referencyjny ZP 7/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa płynów infuzyjnych i produktów leczniczych w tym: różne płyny infuzyjne, albuminy, produkty lecznicze rtu. - wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2 do siwz, który zawiera szczegółowy opis produktów i ilości przedmiotu zamówienia. Niniejsze zamówienie podzielone jest na 4 ( cztery) części. Ofertę można złożyć w odniesieniu do wszystkich części, Zamawiający nie stawia w tym zakresie ograniczeń.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 370994,00
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 22
Okreslenie warunkow Wykonawca musi być uprawniony do sprzedaży produktów leczniczych Zamawiającemu zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne ( tj. Dz.U z 2008r. Nr 45, poz.271 z póź. z.). W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa oświadczenie, iż posiada ważny akt administracyjny ( koncesja, zezwolenie) wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego ( GIF, MZ) uprawniający do prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, składu konsygnacyjnego, składu celnego równoważnego dokumentu wydanego przez właściwe organy państwa członkowskiego UE,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca składa oświadczenie, że nie podlegam/y wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, pkt. 12-22 uPzp.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wymaga następujący/e dokument/y w odniesieniu do warunku wskazanego w rozdziale 5 ust .1 pkt.1) SIWZ: a) Zezwolenie na podstawie art. 74 ust. 1 i 2 art. 72 ust. 1 w zw. art. 72 ust. ustawy z dnia 6 września 2001r.- Prawo Farmaceutyczne ( tj. Dz.U. z 2008r. Nr 45, poz. 271 z póź. zm.) wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego. b) Zezwolenie na podstawie art. 40 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r o przeciw- działaniu narkomanii (Dz.U. Nr 179, poz.1485, z póź.zm.). ( jeżeli dotyczy) wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego. c) Zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 6 września2001r. - Prawo Farmaceutyczne ( tj. Dz.U. z 2008r. Nr 45, poz 271 z póź. zm.) wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego. ( jeżeli dotyczy) Wykonawca składa oświadczenie na druku OFERTA zał. nr 1.
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany druk oferta, 2. Wypełniony formularz cenowy, 3. Pełnomocnictwo – jeżeli zachodzi taka konieczność
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych poszczególnych dawek danego leku w ramach Umowy wynikające z bieżącego zapotrzebowania (w ramach pakietu). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia w czasie realizacji Umowy leku biorównoważnego o identycznej substancji czynnej w przypadku zaistnienia sytuacji zaprzestania produkcji preparatu, wycofania z produkcji bądź zaistnienia innych zdarzeń uniemożliwiających dostępność leku dla Zamawiającego, w cenie nie wyższej niż cena leku wynikająca z oferty Wykonawcy. Powyższe zastrzeżenie nie stanowi zmiany treści Umowy i nie wymaga aneksu do Umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania różnych dawek danego leku wg. bieżącego zapotrzebowania. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia zmian w obrębie asortymentu w ramach ustalonej wartości zamówienia w zależności od aktualnych potrzeb farmakoterapeutycznych. 3. Strony zastrzegają sobie prawo w zakresie danych identyfikujących Strony Umowy, takich jak np. firma, adres, rachunek bankowy, osoby upoważnione do kontaktów/ odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron. 4. Strony zastrzegają sobie prawo zmian numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów przedmiotowych, produkt zamienny, sposobu konfekcjonowania, liczby opakowań w sytuacji gdy: a) wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany, udoskonalony; b) braku produktu na rynku i wprowadzenia na jego miejsce nowego, ulepszonego produktu, w przypadku kiedy cena przetargowa zostaje podtrzymana (między innymi sytuacje przerw w dostawie, wycofanie produktu z rynku, zaprzestanie produkcji danego produktu), przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego Umową; c) zmieni się liczba dostaw objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego. 5. W trakcie obowiązywania Umowy Strony dopuszczają zmiany cen towaru będącego przedmiotem Umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach: a) zmiany cen na korzyść Zamawiającego w każdym przypadku, gdy jest to możliwe, b) zmiany stawek podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian, c) zmiany cen wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra. 6. Wskazane powyżej zmiany – wprowadzone przepisami powszechnie obowiązującymi, obowiązują od dnia wejścia w życie tych przepisów. Zmiany te nie wymagają zawierania pisemnych aneksów do umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania Jeżeli oferta zawiera dokumenty, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstw w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – t.j. Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1503 ze zm., Wykonawca którego to dotyczy winien umieścić je jako ostatnie stronice swojej oferty oraz poprzedzenia oświadczeniem o zakazie udostępniania odpowiednich oznaczonych numerycznie stron lub złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „tajemnica przedsiębiorstwa”. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń
IV 4 4 data 2017-09-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)