„Pracownie zawodowe na poziomie – trafiona inwestycja Powiatu Lipnowskiego – dostawa mebli.”

Publication date 2017-09-16
End date 2018-02-28 00:00:00
Instytucja Powiat Lipnowski
Miejscowość Lipno
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589350-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) .
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 14 części:
część I – ZST Lipno – pracownia obsługi gości – załącznik nr 1
część II – ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia obsługi gości - załącznik nr 2
część III – ZS Skępe – pracownia obsługi gości - załącznik nr 3
część IV – ZST Lipno – pracownia gastronomiczna - załącznik nr 4
część V – ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia gastronomiczna - załącznik nr 5
część VI – ZS Skępe – pracownia diagnostyki i naprawy urządzeń - załącznik nr 6
część VII - ZST Lipno – pracownia planowania żywienia - załącznik nr 7
część VIII - ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia planowania żywienia - załącznik nr 8
część IX - ZST Lipno – pracownia informatyczna - załącznik nr 9
część X - ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia informatyczna - załącznik nr 10
część XI – ZS Skępe – pracownia informatyczna - załącznik nr 11
część XII - ZST Lipno – pracownia języka angielskiego zawodowego - załącznik nr 12
część XIII - ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia języka angielskiego zawodowego - załącznik nr 13
część XIV – ZS Skępe - pracownia języka angielskiego zawodowego – załącznik nr 14

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bc66f439-eac5-494a-9332-6a0c836cd71a
Biuletyn 589350-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Lipnowski
Regon 91086972000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sierakowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10 B
Zamawiajacy miejscowosc Lipno
Zamawiajacy kod pocztowy 87-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 542 872 039
Zamawiajacy fax 542 872 039
Zamawiajacy email starostwo@lipnowski.powiat.pl
Adres strony url http://bip.lipnowski.powiat.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt realizowany w ramach projektu pod nazwą: „Pracownie zawodowe na poziomie – trafiona inwestycja Powiatu Lipnowskiego” nr RPKP.06.03.02-04-0005/16 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Osi priorytetowej: 6. Solidne społeczeństwo i konkurencyjne kadry. Działania: 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną. Podziałania: 6.3.2: Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.lipnowski.powiat.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lipnowski.powiat.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny JEDYNIE W FORMIE PAPIEROWEJ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres STAROSTWO POWIATOWE W LIPNIE, UL. SIERAKOWSKIEGO B, 87-600 LIPNO - SEKRETARIAT URZĘDU
Nazwa nadana zamowieniu „Pracownie zawodowe na poziomie – trafiona inwestycja Powiatu Lipnowskiego – dostawa mebli.”
Numer referencyjny Or.272.12.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) . Przedmiot zamówienia podzielony jest na 14 części: część I – ZST Lipno – pracownia obsługi gości – załącznik nr 1 część II – ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia obsługi gości - załącznik nr 2 część III – ZS Skępe – pracownia obsługi gości - załącznik nr 3 część IV – ZST Lipno – pracownia gastronomiczna - załącznik nr 4 część V – ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia gastronomiczna - załącznik nr 5 część VI – ZS Skępe – pracownia diagnostyki i naprawy urządzeń - załącznik nr 6 część VII - ZST Lipno – pracownia planowania żywienia - załącznik nr 7 część VIII - ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia planowania żywienia - załącznik nr 8 część IX - ZST Lipno – pracownia informatyczna - załącznik nr 9 część X - ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia informatyczna - załącznik nr 10 część XI – ZS Skępe – pracownia informatyczna - załącznik nr 11 część XII - ZST Lipno – pracownia języka angielskiego zawodowego - załącznik nr 12 część XIII - ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia języka angielskiego zawodowego - załącznik nr 13 część XIV – ZS Skępe - pracownia języka angielskiego zawodowego – załącznik nr 14
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-02-28T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 15 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 15 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 15 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: Oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 15.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: Oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 15.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: Oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 15
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: część I – ZST Lipno – pracownia obsługi gości - 450 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100) część II – ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia obsługi gości - 450 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100) część III – ZS Skępe – pracownia obsługi gości - 550 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100) część IV – ZST Lipno – pracownia gastronomiczna - 700 zł (słownie: siedemset złotych 00/100) część V – ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia gastronomiczna - 700 zł (słownie: siedemset złotych 00/100) część VI – ZS Skępe – pracownia diagnostyki i naprawy urządzeń – 30 zł (słownie: trzydzieści złotych 00/100) część VII - ZST Lipno – pracownia planowania żywienia – 100 zł (słownie: sto złotych 00/100) część VIII - ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia planowania żywienia – 100 zł (słownie: sto złotych 00/100) część IX - ZST Lipno – pracownia informatyczna – 150 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) część X - ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia informatyczna – 100 zł (słownie: sto złotych 00/100) część XI – ZS Skępe – pracownia informatyczna – 90 zł (słownie: dziewięćdziesiąt złotych 00/100) część XII - ZST Lipno – pracownia języka angielskiego zawodowego – 150 zł (słownie: sto 25.08.2017 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=b5e7a4b0-ec60-4207-9ba2-a89a422343b1 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=b5e7a4b0-ec60-4207-9ba2-a89a422343b1 9/27 pięćdziesiąt złotych 00/100) część XIII - ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia języka angielskiego zawodowego – 100 zł (słownie: sto złotych 00/100) część XIV – ZS Skępe - pracownia języka angielskiego zawodowego – 150 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j Dz. U. z 2016 poz. 359 z późn zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego, które znajduje się w Banku Spółdzielczym w Lipnie: Nr rachunku: 39 9542 0008 2012 0021 0513 0005, wpisując w tytuł przelewu nazwę zadania oraz część na jakie jest wnoszone W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie: w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie (II piętro nr 28), a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. Zmiana może dotyczyć sytuacji, gdy model towaru określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny model towaru, który musi spełniać warunki określone w SIWZ, za cenę określoną w ofercie i umowie. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą nastąpić za zgodą stron z zachowaniem formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-02-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)