Dostawa sprzętu ratowniczego dla WSP

Publication date 2017-09-18
End date 2017-09-26 00:00:00
Instytucja Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589858-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 350000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu ratowniczego dla WSP wg poniższego zestawienia:
Element I
Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m.
1 Hełm ochronny do łączności dla dowódcy Grupy Ratownictwa Lotniskowego 32 Szt.
2 Adapter do hełmu ochronnego do łączności dla dowódcy Grupy Ratownictwa Lotniskowego 16 Szt.

Element II
Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m.
1 Urządzenie do sprawdzania szczelności i suszenia węży hydrantowych 1 kpl

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Wymaganiach techniczno-użytkowych (WTU) – załącznik do SIWZ.
3. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć do oferty, a następnie do dostawy właściwe dokumenty zgodnie z zapisami zawartymi w Wymaganiach Techniczno – Użytkowych.
4. Adres dostawy: - Bydgoszcz ul. Fabryczna 16 w godz. 8.00 - 15.00

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a370dab1-bdc5-4d8a-b274-0feaf509c6eb
Biuletyn 589858-N-2017
Zamawiajacy nazwa Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Regon 09057078200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Podchorążych
Zamawiajacy adres numer domu 33
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85915
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 413 876/261 414 285
Zamawiajacy email kierownikszp@rzi.mil.pl; szp@rzi.mil.pl
Adres strony url www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka budżetowa MON
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu ratowniczego dla WSP
Numer referencyjny SSTiP/PN/4/D/9
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu ratowniczego dla WSP wg poniższego zestawienia: Element I Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m. 1 Hełm ochronny do łączności dla dowódcy Grupy Ratownictwa Lotniskowego 32 Szt. 2 Adapter do hełmu ochronnego do łączności dla dowódcy Grupy Ratownictwa Lotniskowego 16 Szt. Element II Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m. 1 Urządzenie do sprawdzania szczelności i suszenia węży hydrantowych 1 kpl 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Wymaganiach techniczno-użytkowych (WTU) – załącznik do SIWZ. 3. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć do oferty, a następnie do dostawy właściwe dokumenty zgodnie z zapisami zawartymi w Wymaganiach Techniczno – Użytkowych. 4. Adres dostawy: - Bydgoszcz ul. Fabryczna 16 w godz. 8.00 - 15.00
Cpv glowny przedmiot 35000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-11-17T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
Inne dokumenty niewymienione 1. formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 2. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną 3. zobowiązanie do udostępnienia zasobów podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca w toku postępowania na takie zasoby powołuje się (jeżeli dotyczy) 4. dokumenty, o których mowa w Cz. IV ust. 3 pkt. 3.7 SIWZ (jeżeli dotyczy) 5. pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów (oryginał lub uwierzytelniona przez notariusza kopia) 6 dokumenty potwierdzające, że zaoferowane wyroby spełniają wymagania Zamawiającego, konieczne jest załączenie do oferty oraz do dostawy właściwych dokumentów, zgodnie z zapisami zawartymi w Wymaganiach Techniczno - Użytkowych
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium dla poszczególnych części: • Element I – 16.580,00 zł, • Element II – 480 zł, Łączna kwota wadium 17.060,00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszystkie przewidziane zmiany w projekcie umowy załączonym do SIWZ
IV 4 4 data 2017-09-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)