DOSTAWA CZYTNIKÓW KODÓW KRESKOWYCH DLA PIERWSZEGO URZĘDU SKARBOWEGO W OPOLU - CENTRUM MANDATOWEGO W NYSIE

Publication date 2017-09-18
End date 2017-09-26 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587524-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302161306
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwudziestu (20) sztuk czytników kodów kreskowych.
2. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy.
3. Miejsce dostawy – Pierwszy Urząd Skarbowy w Opolu – Centrum Mandatowe w Nysie, ul. Moniuszki 9-10, 48-300 Nysa.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami technicznymi stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 05890e5e-b054-4241-aeaa-604a742f86ec
Biuletyn 587524-N-2017
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Opolu
Regon 001022920
Zamawiajacy adres ulica ul. Ozimska
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-057
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 454 00 67/70
Zamawiajacy fax 77 456 43 13
Zamawiajacy email is@op.mofnet.gov.pl
Adres strony url www.opolskie.kas.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.opolskie.kas.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.opolskie.kas.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Izba Administracji Skarbowej w Opolu, ul. Ozimska 19, 45-057 Opole
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA CZYTNIKÓW KODÓW KRESKOWYCH DLA PIERWSZEGO URZĘDU SKARBOWEGO W OPOLU - CENTRUM MANDATOWEGO W NYSIE
Numer referencyjny 1601-ILZ.260.36.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwudziestu (20) sztuk czytników kodów kreskowych. 2. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy. 3. Miejsce dostawy – Pierwszy Urząd Skarbowy w Opolu – Centrum Mandatowe w Nysie, ul. Moniuszki 9-10, 48-300 Nysa. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami technicznymi stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Cpv glowny przedmiot 30216130-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z częścią XIV pkt. 5 i określony będzie w ofercie Wykonawcy. Wymagany termin realizacji zamówienia nie może być jednak krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 28 dni, licząc od dnia następującego po dniu zawarcia umowy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W odniesieniu do warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia w/w warunek, gdy Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia w/w warunek, gdy Wykonawca oświadczy, iż posiada zdolności techniczne lub zawodowe gwarantujące wykonanie zamówienia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, przed udzieleniem zamówienia i w terminie określonym przez Zamawiającego (zgodnie z zapisami art. 26 ust. 2 PZP), aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, w zakresie: a)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c)oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ); d)w przypadku Wykonawcy, który korzysta z zasobów innych podmiotów: dokument, o którym mowa w lit. a) w odniesieniu do tych podmiotów oraz dokument, o którym mowa w lit. b) w odniesieniu do tych podmiotów
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Karta produktowa lub inny dokument potwierdzający zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z parametrami technicznymi określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ oraz zestawienie parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku Wykonawców, którzy korzystają z zasobów innych podmiotów należy złożyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 PZP), zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ; 2. Dokument potwierdzający upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy złożony w oryginale lub poświadczony za zgodność przez notariusza, o ile reprezentacja nie wynika z dokumentów dostępnych w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 3. W przypadku Wykonawcy, który korzysta z zasobów innych podmiotów należy przedłożyć informację o zakresie dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobie wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakresie i okresie udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Działając zgodnie z przepisami art. 144 PZP, Strony dopuszczają zmianę postanowień zawartej umowy tylko w zakresie i w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
IV 4 4 data 2017-09-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)