Wybór Wykonawcy dostawy i montażu małej architektury na ul. Jaworzyńskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja trasy 2a w Legnicy celem poprawy jakości połączeń z siecią TEN-T i dróg krajowych - przebudowa ul. Jaworzyńskiej”.

Publication date 2017-09-19
End date 2017-09-27 00:00:00
Instytucja Prezydent Miasta Legnicy
Miejscowość Legnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble ogrodowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590547-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391420009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż małej architektury na ul. Jaworzyńskiej
w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja trasy 2a w Legnicy celem poprawy jakości połączeń z siecią TEN-T i dróg krajowych - przebudowa ul. Jaworzyńskiej”.
Zakres dostawy i montażu obejmuje:
A. dostawę i montaż zestawów mebli miejskich, które składają się z poniższych elementów składowych:
1) donica duża ( 100x100x116h) , ilość: 64 sztuki
2) donica mała ( 100x55x71h) , ilość: 83 sztuki
3) barierka krótka , ilość: 17 sztuk
4) barierka długa , ilość: 25 sztuk
5) ławka z oparciem, ilość: 13 sztuk
6) ławka bez oparcia, ilość: 1 sztuka
7) ławka z oparciem skwer, ilość: 4 sztuki
8) donica mała ze stojakiem na rowery, ilość: 3 sztuki
9) donica duża ze stojakiem na rowery , ilość: 9 sztuk
10) donica mała ze stojakiem na zdjęcie, ilość: 4 sztuki
11) donica duża ze stojakiem na zdjęcie, ilość: 1 sztuka

B. dostawę pozostałych elementów małej architektury:
1) donica po łuku 1/4 koła, ilość: 4 sztuki
2) kaskadowa wieża kwiatowa stojąca, ilość: 2 sztuki
3) kaskadowa wieża kwiatowa stojąca niska, ilość: 2 sztuki

Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane
przez Zamawiającego.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów
lub rozwiązań.
3. Szczegółowy zakres zamówienia – określa załączona Dokumentacja: w tym „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”, koncepcja zagospodarowania (umiejscowienie zestawów) oraz rysunki-schematy elementów
i zestawów mebli miejskich – Rozdział 4 siwz, projekt umowy – Rozdział 3 siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bbe2417e-1f04-46cd-afbb-92631771c986
Biuletyn 590547-N-2017
Zamawiajacy nazwa Prezydent Miasta Legnicy
Regon 39064725100000
Zamawiajacy adres ulica pl. Słowiański
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Legnica
Zamawiajacy kod pocztowy 59220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 767 212 100
Zamawiajacy fax 767 212 115
Zamawiajacy email im@legnica.um.gov.pl
Adres strony url www.um.bip.legnica.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.um.bip.legnica.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.um.bip.legnica.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty pisemne składane w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 59-220 Legnica, Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8, pokój nr 208
Nazwa nadana zamowieniu Wybór Wykonawcy dostawy i montażu małej architektury na ul. Jaworzyńskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja trasy 2a w Legnicy celem poprawy jakości połączeń z siecią TEN-T i dróg krajowych - przebudowa ul. Jaworzyńskiej”.
Numer referencyjny IM.RZP.271.6.1.247.44.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż małej architektury na ul. Jaworzyńskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja trasy 2a w Legnicy celem poprawy jakości połączeń z siecią TEN-T i dróg krajowych - przebudowa ul. Jaworzyńskiej”. Zakres dostawy i montażu obejmuje: A. dostawę i montaż zestawów mebli miejskich, które składają się z poniższych elementów składowych: 1) donica duża ( 100x100x116h) , ilość: 64 sztuki 2) donica mała ( 100x55x71h) , ilość: 83 sztuki 3) barierka krótka , ilość: 17 sztuk 4) barierka długa , ilość: 25 sztuk 5) ławka z oparciem, ilość: 13 sztuk 6) ławka bez oparcia, ilość: 1 sztuka 7) ławka z oparciem skwer, ilość: 4 sztuki 8) donica mała ze stojakiem na rowery, ilość: 3 sztuki 9) donica duża ze stojakiem na rowery , ilość: 9 sztuk 10) donica mała ze stojakiem na zdjęcie, ilość: 4 sztuki 11) donica duża ze stojakiem na zdjęcie, ilość: 1 sztuka B. dostawę pozostałych elementów małej architektury: 1) donica po łuku 1/4 koła, ilość: 4 sztuki 2) kaskadowa wieża kwiatowa stojąca, ilość: 2 sztuki 3) kaskadowa wieża kwiatowa stojąca niska, ilość: 2 sztuki Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. 3. Szczegółowy zakres zamówienia – określa załączona Dokumentacja: w tym „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”, koncepcja zagospodarowania (umiejscowienie zestawów) oraz rysunki-schematy elementów i zestawów mebli miejskich – Rozdział 4 siwz, projekt umowy – Rozdział 3 siwz.
Cpv glowny przedmiot 39142000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 70
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 500.000,00 PLN Ocena warunku według: - dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 500.000,00 PLN
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Posiadają zdolności techniczne lub zawodowe: Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zamówienia na dostawę elementów małej architektury obejmujące: ławki, donice i stojaki rowerowe o łącznej wartości min. 600.000,- zł brutto w max. 6 zamówieniach – z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały lub są wykonywane wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru –załącznik nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz wraz z załączeniem ww. dowodów tj. referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . Ocena warunku według: - oświadczenia Wykonawcy – wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz - załącznika nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz – wykaz dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały lub są wykonywane wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru –załącznik nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz wraz z załączeniem ww. dowodów tj. referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, stanowiących potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnienia warunki udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz; 4) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz; 5) wykaz dostaw – wg załącznika nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały lub są wykonywane wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru –załącznik nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz wraz z załączeniem ww. dowodów tj. referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę wymaganego doświadczenia zawodowego: Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zamówienia na dostawę elementów małej architektury obejmujące: ławki, donice i stojaki rowerowe o łącznej wartości min. 600.000,- zł brutto w max. 6 zamówieniach. 6) oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz; 7) gwarancja jakości Wykonawcy - wg załącznika nr 6 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz; 8) „formularz cenowy” - wg załącznika nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz; 9) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg wzoru załącznika nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz; 10) wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz, 11) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców; 12) w sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust 2b w zakresie warunków określonych w pkt. V ppkt 1.3 „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 13) dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i ustawowej formie, 14) karty techniczne proponowanych elementów małej architektury, 15) specyfikację techniczną, 16) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 500.000,00 PLN 2. W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy -informacja z otwarcia ofert, Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie przynależności lub o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – co inny Wykonawca –uczestnik ww. postępowania- wg załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz.
Czy wadium 1
Wadium 7.000,- PLN 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego oraz oznaczenie Wykonawcy - przelew umożliwiający identyfikację Wykonawcy wnoszącego wadium
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami załącznika WARUNKI ZMIAN W UMOWIE - załącznik nr 8 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział 2 siwz.
IV 4 4 data 2017-09-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)