Dostawa sprzętu komputerowego - laptopy

Publication date 2017-09-19
End date 2017-09-27 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590401-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego – laptopów według 9 części:
1) Cześć 1 – laptop - szt. 1
2) Część 2 – laptop – szt. 2
3) Cześć 3 – laptop – szt. 5
4) Część 4 – laptop – szt. 1
5) Część 5 – laptop - szt. 1
6) Część 6 – laptop – szt. 1
7) Cześć 7 – laptop – szt. 2
8) Część 8 – laptop - szt. 1
9) Część 9 – laptop szt. 1
Opisane w punktach 1) – 9) laptopy stanowią odrębne części zamówienia. Wykonawcy mogą składać oferty częściowe na jedną, lub wszystkie z powyższych części zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera Załącznik 5 do niniejszej SIWZ.
3. Wymagania ogólne dla całości zamówienia:
3.1 Urządzenia mają być fabrycznie nowe (nieużywane) oraz dostarczone w odpowiednich opakowaniach.
3.2 Wykonawca musi skalkulować w cenie oferty również koszty transportu.
3.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających co najmniej opisane w załączniku nr 5 do SIWZ wymagania i parametry techniczne, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do wykazania równoważności w swojej ofercie.
3.4 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 5 do formularza oferty typ, rodzaj, model, producenta oferowanego sprzętu. W stosunku do Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć pełną specyfikację techniczną oferowanego sprzętu wraz z pełnym opisem technicznym (przedstawioną w postaci opisu poszczególnych części składowych oferowanego urządzenia/urządzeń) lub wydruk/i ze stron internetowych, bądź katalog/i producenta/ów pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów i elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. Zamawiający dopuszcza przedłożenie ww. specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu wraz z pełnym opisem technicznym w angielskiej wersji językowej.
4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na dostarczany sprzęt.
Uwaga! Długość gwarancji stanowi kryterium oceny ofert i może być wydłużona przez Wykonawcę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f6c4f82f-93eb-4c17-9df9-b894cdf64d9d
Biuletyn 590401-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Regon 387191300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kanonicza
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31002
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 421 68 48 wew. 624
Zamawiajacy fax 12 421 68 48 wew. 624
Zamawiajacy email zp@upjp2.edu.pl
Adres strony url www.upjp2.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia kościelna na prawach uczelni publicznej posiadająca osobowość prawną
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.upjp2.edu.pl/zamowienia_publiczne
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego - laptopy
Numer referencyjny ZP.240.17 - 27
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego – laptopów według 9 części: 1) Cześć 1 – laptop - szt. 1 2) Część 2 – laptop – szt. 2 3) Cześć 3 – laptop – szt. 5 4) Część 4 – laptop – szt. 1 5) Część 5 – laptop - szt. 1 6) Część 6 – laptop – szt. 1 7) Cześć 7 – laptop – szt. 2 8) Część 8 – laptop - szt. 1 9) Część 9 – laptop szt. 1 Opisane w punktach 1) – 9) laptopy stanowią odrębne części zamówienia. Wykonawcy mogą składać oferty częściowe na jedną, lub wszystkie z powyższych części zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera Załącznik 5 do niniejszej SIWZ. 3. Wymagania ogólne dla całości zamówienia: 3.1 Urządzenia mają być fabrycznie nowe (nieużywane) oraz dostarczone w odpowiednich opakowaniach. 3.2 Wykonawca musi skalkulować w cenie oferty również koszty transportu. 3.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających co najmniej opisane w załączniku nr 5 do SIWZ wymagania i parametry techniczne, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do wykazania równoważności w swojej ofercie. 3.4 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 5 do formularza oferty typ, rodzaj, model, producenta oferowanego sprzętu. W stosunku do Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć pełną specyfikację techniczną oferowanego sprzętu wraz z pełnym opisem technicznym (przedstawioną w postaci opisu poszczególnych części składowych oferowanego urządzenia/urządzeń) lub wydruk/i ze stron internetowych, bądź katalog/i producenta/ów pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów i elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. Zamawiający dopuszcza przedłożenie ww. specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu wraz z pełnym opisem technicznym w angielskiej wersji językowej. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na dostarczany sprzęt. Uwaga! Długość gwarancji stanowi kryterium oceny ofert i może być wydłużona przez Wykonawcę.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Na wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów (Zamawiający dopuszcza przedłożenie niżej wskazanych oświadczeń lub dokumentów w angielskiej wersji językowej): a) pełna specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu wraz z opisem technicznym lub wydruk/i ze stron internetowych, bądź katalog/i producenta/ów pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów i elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej od rygorem nieważności, z zastrzeżeniem że każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany w zakresie numerów telefonów, adresów, numerów rachunków bankowych wskazanych w niniejszej Umowie, osób odpowiedzialnych po obu stronach za realizację Umowy, zawiadamiając niezwłocznie o tym pisemnie drugą stronę. Zawiadomienie jest skuteczne od dnia odbioru zawiadomienia przez drugą Stronę Umowy. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy P.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany na podstawie aneksu do niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie rodzaju, typu, modelu sprzętu pod warunkiem, że proponowane przez Wykonawcę urządzenie lub urządzenia będą nowszą wersją urządzenia lub urządzeń wskazanych w ofercie, co oznacza że będą miały identyczne lub lepsze wszystkie parametry, bądź część parametrów lepsze i pozostałe parametry bez zmian. 3. Przewidywana w ust. 2 możliwość zmiany Umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna jedynie za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem potwierdzenia przez Wykonawcę, że proponowane urządzenie lub urządzenia spełniają warunki określone w ust. 2. Brak zgody Zamawiającego w niniejszej kwestii oznacza obowiązek Wykonawcy dostarczenia sprzętu zgodnie z ofertą. 4. Dokonanie zmian Umowy określonych w ust. 2 nie będzie skutkować zmianą wynagrodzenia wskazanego w § 5 ust.1 ani terminu realizacji Umowy ani zmianą zasad naliczania kar umownych, bądź odsetek ustawowych za opóźnienie dla którejkolwiek ze Stron. 5. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty polegającej na ograniczeniu zakresu przedmiotu Umowy i odpowiednim zmniejszeniu ceny, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnej od Stron powodującej brak możliwości lub niecelowość wykonania przedmiotu Umowy w pełnym zakresie przewidzianym w Umowie. 6. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie terminu wykonania Umowy polegającej na: a) wydłużeniu terminu wykonania Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnej od Stron powodującej niemożność jego dotrzymania; b) wydłużeniu terminu wykonania Umowy w przypadku jakichkolwiek opóźnień w wykonaniu Umowy z powodu wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego. 7. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawa dotyczących Przedmiotu Umowy lub warunków jego wykonania, w zakresie niezbędnym do dostosowania postanowień Umowy do nowego stanu prawnego. 8. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawa dotyczących zmiany podatku VAT.
IV 4 4 data 2017-09-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)