Modernizacja gminnego oświetlenia ulicznego – etap III – wymiana opraw oświetlenia ulicznego typu Retro w Niemodlinie

Publication date 2017-09-19
End date 2017-10-04 00:00:00
Instytucja Gmina Niemodlin
Miejscowość Niemodlin
Województwo opolskie
Branża
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590402-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 315200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa 92 szt. ulicznych, oświetleniowych opraw LED typu „Retro”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a99f2cc2-57c8-4098-90c7-26fcce73166f
Biuletyn 590402-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Niemodlin
Regon 53141319400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bohaterów Powstań Śląskich
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Niemodlin
Zamawiajacy kod pocztowy 49100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 774 606 295
Zamawiajacy fax 774 606 260
Zamawiajacy email um@niemodlin.pl
Adres strony url www.niemodlin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.niemodlin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.niemodlin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wyłącznie w formie papierowej pocztą lub kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Niemodlinie; 49-100 Niemodlin ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja gminnego oświetlenia ulicznego – etap III – wymiana opraw oświetlenia ulicznego typu Retro w Niemodlinie
Numer referencyjny IGK.271.24.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa 92 szt. ulicznych, oświetleniowych opraw LED typu „Retro”.
Cpv glowny przedmiot 31520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-01-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zadania polegające na: a. dostawie stylizowanych opraw LED typu „Retro”, o wartości każdego zadania minimum 100 000,00 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu 1) w celu wykazania spełniania warunku w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Uwaga: W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji, Zamawiający dopuścił, aby wykaz dostaw, o którym mowa powyżej, dotyczył dostaw wykonanych lub w przypadku świadczeń okresowych/ciągłych – dostaw wykonywanych w okresie dłuższym niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert – zatem w okresie 5 lat.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego : a) dokumentów wystawionych przez producenta, potwierdzających parametry techniczno-użytkowe oferowanych opraw np. karta katalogowa lub instrukcja instalacyjna, protokoły badań fabrycznych, umożliwiające jednoznaczną identyfikację spełnienia wszystkich n/w parametrów: a. zwymiarowany rysunek/zdjęcie oprawy umożliwiający określenie jej kształtu, zdobień i gabarytów, b. rodzaj materiału korpusu i klosza, c. stopień odporności klosza na uderzenia mechaniczne, d. klasa szczelności komory klosza i układu optycznego, e. ochrona przed przepięciami, f. klasa ochronności elektrycznej, g. moc LED-owego źródła światła oraz moc oprawy z uwzględnieniem mocy pobieranej przez układ zasilania, h. strumień świetlny, i. skuteczność świetlna, j. zakres temperatury barwowej źródeł światła, k. współczynnik oddawania kolorów, l. utrzymanie strumienia świetlnego w czasie, m. bryłę fotometryczną oferowanych opraw, w formie elektronicznej, umożliwiającej wykonanie obliczeń fotometrycznych w ogólnodostępnych programach takich jak np.: Dialux, Relux, n. opis sposobu redukcji i sterowania natężeniem strumienia światła w odstępach czasowych, o. wartości wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR), p. deklarację zgodności CE/WE dla oferowanych opraw wystawione przez ich producenta, q. dokument potwierdzający spełnienie wymogów bezpieczeństwa fotobiologicznego lamp i systemów lampowych. b) wzorcowy egzemplarz oferowanej oprawy staraniem oraz na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione Kompletna oferta musi zawierać: 1) formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie(a) w formie oświadczenia własnego Wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ) w zakresie wskazanym przez Zamawiającego sporządzone przez: a) Wykonawcę, b) każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy, 3) zobowiązanie innego podmiotu, w przypadku gdy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów na potrzeby realizacji zamówienia (według załącznika nr 4 do SIWZ), 4) stosowne Pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem kopię) lub dokument, z którego będzie wynikało umocowanie do podpisania oferty, 5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 6) dowód wniesienia wadium.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 złotych.
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Zamawiający wymaga złożenia bryły fotometrycznej oferowanych opraw, w formie elektronicznej, umożliwiającej wykonanie obliczeń fotometrycznych w ogólnodostępnych programach takich jak np.: Dialux, Relux.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Strony przewidują możliwość zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany sposobu fakturowania, w przypadku zmian organizacyjnych oraz wewnętrznych uwarunkowań podmiotów wymienionych w komparycji umowy, 2) wystąpienia zdarzeń niezależnych od stron umowy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiającego, bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia, 3) zmiany harmonogramu rzeczowego dostawy, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Stron umowy, 4) zmiany terminu realizacji zamówienia, ze względu na niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. „siłę wyższą” , 5) rezygnacji z wykonania części zamówienia, nie przekraczających jednak 10 % wynagrodzenia Wykonawcy, 6) zmiany przepisów prawa, mających wpływ na treść niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2017-10-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)