GuidZP400 |
c61d4ce8-5519-4344-a50a-b7048a5808eb
|
Biuletyn |
590321-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach
|
Regon |
29050391100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Prosta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25371
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 618 525
|
Zamawiajacy fax |
413 687 424
|
Zamawiajacy email |
szpial@szpgin.kielce.pl
|
Adres strony url |
www.szpgin.kielce.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpgin.kielce.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpgin.kielce.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na zakup i dosatwę obłożen operacyjnych
|
Numer referencyjny |
SAG ZP-15/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego różnego rodzaju ubrań chirurgicznych j.u, czepków, zestawów do zabiegów, fartuchów chirurgicznych oraz pozostałego asortymentu wymienionego w Załączniku nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres dostawy znajduje się w zestawieniu asortymentowo-cenowym przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Dostawę należy prowadzić sukcesywnie, zgodnie z zamówieniami częściowymi zgłaszanymi przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem, czas dostawy do siedziby Zamawiającego nie może być dłuższy niż 72 godziny od chwili otrzymania zgłoszenia. Ilość zgłaszanego zapotrzebowania na obłożenia operacyjne, będzie uzależniona od aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego przez oddziały szpitalne. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy w dni robocze (od poniedziałku do piątku). Jeżeli termin dostawy upływa w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Zamawiającego, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający, oprócz złożenia stosownego oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ będzie żądać na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z2016 poz. 1126) następujących dokumentów: Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Ofertę przetargową – Załącznik nr 1 do SIWZ. Ofertę asortymentowo-cenową – Załącznik nr 2 do SIWZ. Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ. Dokumenty potwierdzające, że oferowany w postępowaniu przetargowym asortyment dopuszczony jest do obrotu na terenie RP i spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679, ze zm.), tj. posiadają, zgodnie z przyjętą klasyfikacją, następujące dokumenty: a) Certyfikat CE i/lub Deklarację zgodności, b) Dokument potwierdzający zgłoszenie i/lub wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania (dotyczy wyrobów objętych obowiązkiem zgłoszenia/wpisu do ww. rejestru, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami). UWAGA! Jeżeli zgodnie z obowiązującymi przepisami oferowane w przetargu wyroby nie wymagają posiadania któregoś z ww. dokumentów – Wykonawca składa stosowne oświadczenie z zaznaczeniem, której pozycji ono dotyczy. Próbki proponowanych obłożeń wraz z pozostałym asortymentem zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Ilość wymaganych próbek do oceny jakościowej Zamawiający określił pod tabelą asortymentowo-cenową (Załącznik nr 2 do SIWZ). Złożone próbki winny być oryginalnie zapakowane, dokładnie opisane tzn. opis winien zawierać min. nazwę artykułu, nr katalogowy (jeżeli posiada) producenta, datę ważności itp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian reguluje &7 projektu umowy, dołączony do SIWZ jako Załącznik nr 5
|
IV 4 4 data |
2017-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|