Dostawa zasilaczy akumulatorowych

Publication date 2017-09-20
End date 2017-09-28 00:00:00
Instytucja 3 Regionalna Baza Logistyczna
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Akumulatory niklowo-kadmowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589674-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 314320003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 120 sztuk zasilaczy akumulatorowych ALI 116 Ni-Cd lub równoważnych, stosowanych do radiostacji RRC 9200 firmy RADMOR S. A.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 817586cf-dd63-4032-be98-92a0ed0bac36
Biuletyn 589674-N-2017
Zamawiajacy nazwa 3 Regionalna Baza Logistyczna
Regon 12139041500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Montelupich
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 261 137 554
Zamawiajacy fax 261 137 553
Zamawiajacy email 3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka wojskowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.3rblog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 3 Regionalna Baza Logistyczna, Ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, kancelaria jawna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zasilaczy akumulatorowych
Numer referencyjny 168/2017
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 120 sztuk zasilaczy akumulatorowych ALI 116 Ni-Cd lub równoważnych, stosowanych do radiostacji RRC 9200 firmy RADMOR S. A.
Cpv glowny przedmiot 31432000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-10-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamawiający informuje, że termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający zastrzega, iż końcową datą realizacji zamówienia będzie data: 06.10.2017r.; 13.10.2017 r. lub 31.10.2017 r., zgodnie z terminem wykonania zamówienia podanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Inne dokumenty niewymienione Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty (grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian w umowie w szczególności w następujących przypadkach i na następujących warunkach: 1)zmiany miejsca dostawy przedmiotu umowy - w przypadku zmiany Odbiorcy bądź dyslokacji Jednostki Wojskowej będącej Odbiorcą; 2)zmiany terminów, o których mowa w umowie - gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe zachowanie terminów, o których mowa w umowie, o czas nie dłuższy niż okres, w którym z powodu wystąpienia siły wyższej nie można było zrealizować umowy, bądź jej części: dla celów wykonania niniejszej umowy przyjmuje się, że siłę wyższą stanowią między innymi powódź, pożar i huragan, inne klęski żywiołowe, zmiana przepisów prawnych, strajki, wojna, zamieszki, działania władz państwowych bądź samorządowych, działania o charakterze terrorystycznym; 3)zmiany terminów, o których mowa w umowie – w przypadku, gdy ich dotrzymanie nie jest możliwe z przyczyn dotyczących Zamawiającego bądź Odbiorcy – o okres nie dłuższy niż okres trwania przyczyny, o której mowa powyżej; 4)przedłużenia terminu wykonania umowy – o okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem powszechnym, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; dla celów niniejszej umowy przyjmuje się, że momentem rozpoczęcia postępowania odwoławczego jest dzień doręczenia Zamawiającemu odwołania zaś momentem zakończenia dzień uznania odwołania przez Zamawiającego bądź dzień wydania postanowienia lub wyroku przez KIO; 5)zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT, minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinnej, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnym lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotnym) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia – zgodnie ze zmienionymi przepisami, 6)obniżenia wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia – w każdym czasie za jego zgodą; 7)innych postanowień umowy – jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, zmianą wytycznych lub decyzji przełożonych Zamawiającego, poleceniami przełożonych Zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy; 8)zmiany przedmiotu umowy, na wyrób o parametrach lepszych - w każdym czasie, pod warunkiem, że cena wyrobu nowego nie przekroczy cen jednostkowych netto określonych umową a warunki gwarancji nie ulegną pogorszeniu; 9)zmiany wyrobów - gdy którykolwiek z wyrobów, których dostarczenie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku, pod warunkiem, że wyrób zamienny będzie równoważny z wymaganym przez Zamawiającego, spełnia wymagania zawarte w SIWZ oraz pod warunkiem, że cena nie przekroczy cen jednostkowych netto i wartości umowy, a warunki gwarancji nie ulegną pogorszeniu; 10)zmniejszenia ilości określonych w umowie – w każdym czasie za zgodą Wykonawcy, w szczególności gdy powyższe będzie uzasadnione interesem Sił Zbrojnych; 11)odstąpienie od wymogu znakowania kodem kreskowym – w każdym czasie na wniosek Gestora SpW,
IV 4 4 data 2017-09-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)