Sukcesywne dostawy odzieży i obuwia ochronnego oraz roboczego

Publication date 2017-09-20
End date 2017-10-04 00:00:00
Instytucja Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego "Meditrans" SPZOZ w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590785-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odzieży i obuwia ochronnego oraz roboczego szczegółowo opisanych w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1. Wykaz zadań będących przedmiotem zamówienia:
Zadanie 1. Zakup odzieży dla zespołów ratownictwa medycznego;
Zadanie 2. Zakup odzieży roboczej;
Zadanie 3. Zakup obuwia ochronnego oraz roboczego.
2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieeksploatowany, niepowystawowy, wykonany ze wszystkimi obowiązującymi normami i przepisami, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych, wyprodukowany w roku 2017 lub 2018.
3. Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
4. W przypadku usunięcia wady dostarczonego przedmiotu zamówienia w ramach gwarancji, termin gwarancji naprawionego przedmiotu zamówienia przedłużać się będzie automatycznie o czas wykonanej naprawy.
5. W przypadku dwukrotnej naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia, przy trzecim zgłoszeniu wykonawca zobowiązany będzie wymienić wadliwą odzież/obuwie na nową, wolną od wad.
6. Koszt wysyłki przedmiotu zamówienia do napraw na koszt Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dfaae754-abe0-447b-8658-65df47e3da1d
Biuletyn 590785-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego "Meditrans" SPZOZ w Warszawie
Regon 29467400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Poznańska
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00685
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 251 243
Zamawiajacy fax 225 251 279
Zamawiajacy email agnieszka.sztorc@meditrans.waw.pl
Adres strony url www.meditrans.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.meditrans.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.meditrans.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Poznańska 22, 00-685 Warszawa, Budynek Główny - pok. 1.20, Dział Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy odzieży i obuwia ochronnego oraz roboczego
Numer referencyjny WSPRiTS/ZP/33/17
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odzieży i obuwia ochronnego oraz roboczego szczegółowo opisanych w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1. Wykaz zadań będących przedmiotem zamówienia: Zadanie 1. Zakup odzieży dla zespołów ratownictwa medycznego; Zadanie 2. Zakup odzieży roboczej; Zadanie 3. Zakup obuwia ochronnego oraz roboczego. 2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieeksploatowany, niepowystawowy, wykonany ze wszystkimi obowiązującymi normami i przepisami, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych, wyprodukowany w roku 2017 lub 2018. 3. Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru. 4. W przypadku usunięcia wady dostarczonego przedmiotu zamówienia w ramach gwarancji, termin gwarancji naprawionego przedmiotu zamówienia przedłużać się będzie automatycznie o czas wykonanej naprawy. 5. W przypadku dwukrotnej naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia, przy trzecim zgłoszeniu wykonawca zobowiązany będzie wymienić wadliwą odzież/obuwie na nową, wolną od wad. 6. Koszt wysyłki przedmiotu zamówienia do napraw na koszt Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 647096,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy (dostawy cząstkowe przedmiotu zamówienia na podstawie składanych zamówień).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: 2 (dwie) dostawy umundurowania lub odzieży wierzchniej lub roboczej o wartości co najmniej 200 000 PLN brutto każda - dotyczy Zadania 1; 2 (dwie) dostawy odzieży roboczej lub obuwia ochronnego bądź roboczego o wartości co najmniej 5 000 PLN brutto każda - dotyczy Zadania 2 i 3.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2. oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg załącznika nr 5 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) dostaw umundurowania lub odzieży wierzchniej lub roboczej o wartości co najmniej 200 000 PLN brutto każda - dotyczy Zadania 1; 2 (dwie) dostawy odzieży roboczej lub obuwia ochronnego bądź roboczego o wartości co najmniej 5 000 PLN brutto każda - dotyczy Zadania 2 i 3, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia: a) dotyczy Zadania 1: 1. dokumenty potwierdzające, że odzież jest wykonana zgodnie z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 18.10.2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (Dz. U. 2016 poz. 1843) tj: 1) dokument potwierdzający zgodność z Polską Normą PN-EN 471+A1:2008 lub normą zastępującą, na kolor fluorescencyjny czerwony dla odzieży letniej, wydany przez upoważniony do tego podmiot, 2) dokument potwierdzający zgodność z Polską Normą PN-EN 471+A1:2008 lub normą zastępującą na kolor fluorescencyjny czerwony, klasa 2 w zakresie minimalnej powierzchni materiałów zapewniających widzialność członków zespołu ratownictwa medycznego dla odzieży zimowej, wydany przez upoważniony do tego podmiot, 3) dokument potwierdzający zgodność z Polską Normą PN-EN 343+A1:2008 lub normą zastępującą, co najmniej klasa 2 w zakresie wodoszczelności i oporu pary wodnej na kurtkę całosezonową oraz spodnie zimowe, wydany przez upoważniony do tego podmiot, 4) dokument potwierdzający zgodność z Polską Normą PN-EN 14058:2007 lub normą zastępującą, co najmniej klasa 2 w zakresie oporu cieplnego dla bluzy-podpinki do kurtki, wydany przez upoważniony do tego podmiot, 5) dokument potwierdzający opór pary wodnej nie przekraczający 5m2xPa/W dla koszulki typu T-shirt z krótkimi rękawkami, wydany przez upoważniony do tego podmiot, 6) dokument potwierdzający, że taśma odblaskowa wykonana jest zgodnie z normą PN-EN 471+A1:2008 lub normą zastępującą dla spodni letnich, spodni zimowych i kurtki całosezonowej, wydany przez upoważniony do tego podmiot, 2. karta parametrów technicznych lub inny dokument potwierdzający gramaturę i skład surowcowy, wydany przez upoważniony do tego podmiot dla przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 2. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. W zakresie nieuregulowanym niniejszą SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016, poz. 1126).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wyklucza się takie zmiany umowy, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego. Dopuszczalne są zmiany treści niniejszej umowy, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zwłaszcza w przypadku: a) obniżenia ceny jednostkowej produktu; b) zmiany danych lub przekształcenia Dostawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); c) niedostępności na rynku asortymentu wskazanego w ofercie, wynikającej z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tego asortymentu; d) wprowadzenia przez producenta nowej wersji asortymentu charakteryzującego się co najmniej takimi samymi lub lepszymi parametrami technicznymi niż wskazane w ofercie w przypadku zaprzestania produkcji asortymentu wskazanego w ofercie; e) zmiany podyktowane zmianą obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
IV 4 4 data 2017-10-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)