Dostawa wraz z montażem sprzętu sportowego oraz dostawa pozostałego wyposażenia do siłowni w Brzeźniu przy ul. Wspólnej 32
Publication date | 2012-12-07 |
End date | 2012-12-19 10:00:00 |
Instytucja | Gmina Brzeźnio |
Miejscowość | Brzeźnio |
Województwo | łódzkie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 497572 / 2012 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 374400004, 392900001, 391500008 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z montażem sprzętu sportowego oraz dostawa pozostałego wyposażenia do siłowni w Brzeźniu przy ul. Wspólnej 32 Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: Część I przedmiotu zamówienia - dostaw wraz z montażem sprzętu sportowego w siłowni w Brzeźniu przy ul. Wspólnej 32 W ramach części I przedmiotu zamówienia wykonawca dostarczy rozmieści i zamontuje sprzęt sportowy profesjonalny do użytku publicznego: - rower treningowy z generatorem - 1 szt. - rower treningowy poziomy z generatorem - 1 szt. - elipter z generatorem - 1 szt. - maszyna przywodziciel i odwodziciel stojąc - 1 szt. - twister stojąc - 1 szt. - maszyna mięśnie proste brzucha - 1 szt. - stojak wielofunkcyjny - 1 szt. - ławka do wyciskania regulowana - 1 szt. - stojak na obciążenie do ławek - 1 szt. - maszyna motylek - 1 szt. - maszyna mięśnie barków - 1 szt. - ławka uniwersalna regulowana - 1 szt. - ławka do ćwiczeń mięśni grzbietu - prostowniki - 1 szt. - maszyna czworogłowy uda - 1 szt. Kolor tapicerki do ostatecznego uzgodnienia z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega 1 kolor dla całego sprzętu. Zaproponowany przez Wykonawcę sprzęt musi być w I gatunku. Ze względu na nośność stropu waga urządzeń może wahać się w granicach (-10% +30%) wagi urządzenia. Wagi poszczególnych urządzeń wymienionych w załączniku nr 1 do siwz. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest zaproponować rozmieszczenie sprzętu (wykonać wizualizację rozmieszczenia sprzętu) w salach ćwiczeń z uwzględnieniem strefy bezpieczeństwa oraz strefy dla kobiet i strefy dla mężczyzn. W załączeniu do siwz schemat pomieszczeń. Zamawiający żąda, aby wyposażenie siłowni w sprzęt sportowy zaproponowane przez Wykonawcę pochodziło od jednego producenta. Urządzenia muszą posiadać dokument potwierdzający spełnianie norm bezpieczeństwa tj. certyfikat, deklaracja zgodności z polskimi i z europejskimi normami. Tablice informacyjne Wykonawca dostarczy do każdego urządzenia wiszące tablice informacyjne przedstawiające prawidłowe użytkowanie urządzenia. Wykonawca udzieli gwarancji minimum 86 m-cy na konstrukcję sprzętu licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, natomiast na pozostałe elementy dostawy wykonawca udzieli gwarancji 24 m-ce (w tym na tapicerkę, części miękkie itp.) Część II przedmiotu zamówienia - dostawa pozostałego wyposażenia siłowni w Brzeźniu przy ul. Wspólnej 32 W ramach części II przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy: - kosz na śmieci 4 sztuki - lustro łazienkowe prostokątne 4 sztuki - szafę socjalną (BHP) ubraniową, metalowa trzydrzwiową sześciokomorową 2 sztuki - szafę socjalną (BHP) ubraniową metalową, dwudrzwiową czterokomorową 1 sztuka - ławkę szatniową 2 sztuki - krzesło 7 sztuk - biurko 1 sztukę - krzesło obrotowe 1 sztukę - wieszak metalowy ze stali 1 sztukę - uchwyt na papier toaletowy 3 sztuki - elektryczną suszarkę do rąk 1 sztukę - lustro płaskie antyrozpryskowe w ramie aluminiowej 2 sztuki Zaproponowane przez Wykonawcę wyposażenie musi być w I gatunku. Wykonawca udzieli gwarancji minimum 24 m-ce na każdy element dostawy, licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz. Jeżeli gdziekolwiek w niniejszej SIWZ pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry/właściwości w stosunku do podanych w SIWZ przykładów. Parametry/ właściwości zostały wskazane w załączniku nr 1 do siwz. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii ekspertów. OpisW ramach części I przedmiotu zamówienia wykonawca dostarczy rozmieści i zamontuje sprzęt sportowy profesjonalny do użytku publicznego:- rower treningowy z generatorem - 1 szt. - rower treningowy poziomy z generatorem - 1 szt. - elipter z generatorem - 1 szt. - maszyna przywodziciel i odwodziciel stojąc - 1 szt. - twister stojąc - 1 szt. - maszyna mięśnie proste brzucha - 1 szt. - stojak wielofunkcyjny - 1 szt. - ławka do wyciskania regulowana - 1 szt. - stojak na obciążenie do ławek - 1 szt. - maszyna motylek - 1 szt. - maszyna mięśnie barków - 1 szt. - ławka uniwersalna regulowana - 1 szt. - ławka do ćwiczeń mięśni grzbietu - prostowniki - 1 szt. - maszyna czworogłowy uda - 1 szt. Kolor tapicerki do ostatecznego uzgodnienia z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega 1 kolor dla całego sprzętu. Zaproponowany przez Wykonawcę sprzęt musi być w I gatunku. Ze względu na nośność stropu waga urządzeń może wahać się w granicach (-10% +30%) wagi urządzenia. Wagi poszczególnych urządzeń wymienionych w załączniku nr 1 do siwz. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest zaproponować rozmieszczenie sprzętu (wykonać wizualizację rozmieszczenia sprzętu) w salach ćwiczeń z uwzględnieniem strefy bezpieczeństwa oraz strefy dla kobiet i strefy dla mężczyzn. W załączeniu do siwz schemat pomieszczeń. Zamawiający żąda, aby wyposażenie siłowni w sprzęt sportowy zaproponowane przez Wykonawcę pochodziło od jednego producenta. Urządzenia muszą posiadać dokument potwierdzający spełnianie norm bezpieczeństwa tj. certyfikat, deklaracja zgodności z polskimi i z europejskimi normami. Tablice informacyjne Wykonawca dostarczy do każdego urządzenia wiszące tablice informacyjne przedstawiające prawidłowe użytkowanie urządzenia. Wykonawca udzieli gwarancji minimum 86 m-cy na konstrukcję sprzętu licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, natomiast na pozostałe elementy dostawy wykonawca udzieli gwarancji 24 m-ce (w tym na tapicerkę, części miękkie itp.)W ramach części II przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy: - kosz na śmieci 4 sztuki - lustro łazienkowe prostokątne 4 sztuki - szafę socjalną (BHP) ubraniową, metalowa trzydrzwiową sześciokomorową 2 sztuki - szafę socjalną (BHP) ubraniową metalową, dwudrzwiową czterokomorową 1 sztuka - ławkę szatniową 2 sztuki - krzesło 7 sztuk - biurko 1 sztukę - krzesło obrotowe 1 sztukę - wieszak metalowy ze stali 1 sztukę - uchwyt na papier toaletowy 3 sztuki - elektryczną suszarkę do rąk 1 sztukę - lustro płaskie antyrozpryskowe w ramie aluminiowej 2 sztuki Zaproponowane przez Wykonawcę wyposażenie musi być w I gatunku. Wykonawca udzieli gwarancji minimum 24 m-ce na każdy element dostawy, licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Brzeźnio |
Ulica | ul. Wspólna 44 |
Nr domu | 44 |
Miejscowosc | Brzeźnio |
Kod poczt | 98-275 |
Wojewodztwo | łódzkie |
Tel | 043 8203026, 043 8203024 |
Fax | 043 8203671 |
Internet | www.brzeznio.finn.pl |
Regon | 73093443000000 |
E mail | ugbrzezno@wp.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Adres dyn zak | nie dotyczy |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 2 |
Czy wariant | Nie |
Czy uzup | Tak |
Zam uzupelniajace | Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od podpisania umowy zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust. 1, pkt 7 Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje udzielić zamówienia uzupełniające do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego. |
Czas | D |
Data zak | 11/02/2013 |
Wadium | nie dotyczy |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie dla części i II przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę. |
Wiedza | warunek udziału w postępowaniu dla części I przedmiotu zamówienia: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę urządzeń sportowych o wartości minimum 50 000,00 zł, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Warunek udziału w postępowaniu dla części II przedmiotu zamówienia: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę. |
Potencjal | Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zarówno dla części I jak i części II przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę. |
Zdolne | Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia za równo dla części I jak i części II przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę. |
Sytuacja | Warunek udziału w postępowaniu dla części I przedmiotu zamówienia: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę. Warunek udziału w postępowaniu dla części II przedmiotu zamówienia: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę. |
Oswiadczenie potwierdzenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Dok potw 6 | Tak |
Inne dok potw | - opisów urządzeń technicznych, instrukcji obsługi, kart katalogowych, lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w siwz. Zamawiający uzna za wystarczające załączenie jednego z w/w dokumentów potwierdzającego, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W/w warunek dotyczy części I i II przedmiotu zamówienia. |
Inne dokumenty | - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgoda obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, gdy nastąpi: a) zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót: - niedostępność wyposażenia spowodowana terminami dostaw od producenta. b) zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: - niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; - pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; - zmiana ceny umownej (dotyczy tylko zmniejszenia ceny umownej): W przypadku, gdy Zamawiający zrezygnuje z części przedmiotu zamówienia lub zmniejszy jego zakres, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość wynikającą z cen podanych w formularzu ofertowym, który będzie stanowił załącznik do umowy. c) pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: - zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającymi wpływ na realizację zamówienia; - konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian stawki VAT, przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto; - siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z siwz; - zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; d) Zamawiający przewiduje wydłużenie terminu związania ofertą na okres nie dłuższy niż 60 dni. e) Zamawiający przewiduje zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych i innych danych identyfikacyjnych. f) Zamawiający przewiduje zmiany form zabezpieczenia należytego wykonania umowy. g) Zamawiający przewiduje zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty, nadzór nad przedmiotem umowy. h) Zamawiający przewiduje zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć. i) Na podstawie art. 93 ust. 1a zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. j) Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia i ustalenia nowego wynagrodzenia w oparciu o ofertę złożoną przez Wykonawcę. Powodem zmniejszenia zakresu prac może być m.in. brak środków zewnętrznych na finansowanie, nie wykonanie przez Wykonawcę całości przedmiotu zamówienia itp. Dokonanie zmian, o których mowa powyżej wymaga podpisania aneksu do umowy. |
Kryt cena | A |
Czy aukcja | Nie |
Spec www | www.brzeznio.finn.pl |
Spec war | Urząd Gminy Brzeźnio ul. Wspólna 44 98-275 Brzeźnio |
Data skl | 19/12/2012 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Urząd Gminy Brzeźnio ul. Wspólna 44 98-275 Brzeźnio I piętr, sekretariat pok. nr 17 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | PROJEKT W RAMACH DZIAŁANIA 313, 322, 323 ODNOWA I ROZWÓJ WSI OBJĘTEGO PROGRAMEM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2007 - 2013 |
Czy uniewaznienie | Tak |