Dostawa wraz z montażem sprzętu sportowego oraz dostawa pozostałego wyposażenia do siłowni w Brzeźniu przy ul. Wspólnej 32

Publication date 2012-12-07
End date 2012-12-19 10:00:00
Instytucja Gmina Brzeźnio
Miejscowość Brzeźnio
Województwo łódzkie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Wyposażenie różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 497572 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 374400004, 392900001, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa wraz z montażem sprzętu sportowego oraz dostawa pozostałego wyposażenia do siłowni w Brzeźniu przy ul. Wspólnej 32

Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części:
Część I przedmiotu zamówienia - dostaw wraz z montażem sprzętu sportowego
w siłowni w Brzeźniu przy ul. Wspólnej 32

W ramach części I przedmiotu zamówienia wykonawca dostarczy rozmieści i zamontuje sprzęt sportowy profesjonalny do użytku publicznego:
- rower treningowy z generatorem - 1 szt.
- rower treningowy poziomy z generatorem - 1 szt.
- elipter z generatorem - 1 szt.
- maszyna przywodziciel i odwodziciel stojąc - 1 szt.
- twister stojąc - 1 szt.
- maszyna mięśnie proste brzucha - 1 szt.
- stojak wielofunkcyjny - 1 szt.
- ławka do wyciskania regulowana - 1 szt.
- stojak na obciążenie do ławek - 1 szt.
- maszyna motylek - 1 szt.
- maszyna mięśnie barków - 1 szt.
- ławka uniwersalna regulowana - 1 szt.
- ławka do ćwiczeń mięśni grzbietu - prostowniki - 1 szt.
- maszyna czworogłowy uda - 1 szt.

Kolor tapicerki do ostatecznego uzgodnienia z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega
1 kolor dla całego sprzętu.

Zaproponowany przez Wykonawcę sprzęt musi być w I gatunku.

Ze względu na nośność stropu waga urządzeń może wahać się w granicach (-10% +30%) wagi urządzenia. Wagi poszczególnych urządzeń wymienionych w załączniku nr 1 do siwz.

Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest zaproponować rozmieszczenie sprzętu (wykonać wizualizację rozmieszczenia sprzętu) w salach ćwiczeń z uwzględnieniem strefy bezpieczeństwa oraz strefy dla kobiet i strefy dla mężczyzn.

W załączeniu do siwz schemat pomieszczeń.
Zamawiający żąda, aby wyposażenie siłowni w sprzęt sportowy zaproponowane przez Wykonawcę pochodziło od jednego producenta.

Urządzenia muszą posiadać dokument potwierdzający spełnianie norm bezpieczeństwa tj. certyfikat, deklaracja zgodności z polskimi i z europejskimi normami.

Tablice informacyjne
Wykonawca dostarczy do każdego urządzenia wiszące tablice informacyjne przedstawiające prawidłowe użytkowanie urządzenia.

Wykonawca udzieli gwarancji minimum 86 m-cy na konstrukcję sprzętu licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, natomiast na pozostałe elementy dostawy wykonawca udzieli gwarancji 24 m-ce (w tym na tapicerkę, części miękkie itp.)



Część II przedmiotu zamówienia - dostawa pozostałego wyposażenia siłowni w Brzeźniu przy ul. Wspólnej 32

W ramach części II przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy:
- kosz na śmieci 4 sztuki
- lustro łazienkowe prostokątne 4 sztuki
- szafę socjalną (BHP) ubraniową, metalowa trzydrzwiową sześciokomorową 2 sztuki
- szafę socjalną (BHP) ubraniową metalową, dwudrzwiową czterokomorową 1 sztuka
- ławkę szatniową 2 sztuki
- krzesło 7 sztuk
- biurko 1 sztukę
- krzesło obrotowe 1 sztukę
- wieszak metalowy ze stali 1 sztukę
- uchwyt na papier toaletowy 3 sztuki
- elektryczną suszarkę do rąk 1 sztukę
- lustro płaskie antyrozpryskowe w ramie aluminiowej 2 sztuki

Zaproponowane przez Wykonawcę wyposażenie musi być w I gatunku.

Wykonawca udzieli gwarancji minimum 24 m-ce na każdy element dostawy, licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz.


Jeżeli gdziekolwiek w niniejszej SIWZ pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry/właściwości w stosunku do podanych w SIWZ przykładów. Parametry/ właściwości zostały wskazane w załączniku nr 1 do siwz.


Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań.
Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii ekspertów.

Opis

W ramach części I przedmiotu zamówienia wykonawca dostarczy rozmieści i zamontuje sprzęt sportowy profesjonalny do użytku publicznego:
- rower treningowy z generatorem - 1 szt.
- rower treningowy poziomy z generatorem - 1 szt.
- elipter z generatorem - 1 szt.
- maszyna przywodziciel i odwodziciel stojąc - 1 szt.
- twister stojąc - 1 szt.
- maszyna mięśnie proste brzucha - 1 szt.
- stojak wielofunkcyjny - 1 szt.
- ławka do wyciskania regulowana - 1 szt.
- stojak na obciążenie do ławek - 1 szt.
- maszyna motylek - 1 szt.
- maszyna mięśnie barków - 1 szt.
- ławka uniwersalna regulowana - 1 szt.
- ławka do ćwiczeń mięśni grzbietu - prostowniki - 1 szt.
- maszyna czworogłowy uda - 1 szt.

Kolor tapicerki do ostatecznego uzgodnienia z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega
1 kolor dla całego sprzętu.

Zaproponowany przez Wykonawcę sprzęt musi być w I gatunku.

Ze względu na nośność stropu waga urządzeń może wahać się w granicach (-10% +30%) wagi urządzenia. Wagi poszczególnych urządzeń wymienionych w załączniku nr 1 do siwz.

Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest zaproponować rozmieszczenie sprzętu (wykonać wizualizację rozmieszczenia sprzętu) w salach ćwiczeń z uwzględnieniem strefy bezpieczeństwa oraz strefy dla kobiet i strefy dla mężczyzn.

W załączeniu do siwz schemat pomieszczeń.
Zamawiający żąda, aby wyposażenie siłowni w sprzęt sportowy zaproponowane przez Wykonawcę pochodziło od jednego producenta.

Urządzenia muszą posiadać dokument potwierdzający spełnianie norm bezpieczeństwa tj. certyfikat, deklaracja zgodności z polskimi i z europejskimi normami.

Tablice informacyjne
Wykonawca dostarczy do każdego urządzenia wiszące tablice informacyjne przedstawiające prawidłowe użytkowanie urządzenia.

Wykonawca udzieli gwarancji minimum 86 m-cy na konstrukcję sprzętu licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, natomiast na pozostałe elementy dostawy wykonawca udzieli gwarancji 24 m-ce (w tym na tapicerkę, części miękkie itp.)W ramach części II przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy:
- kosz na śmieci 4 sztuki
- lustro łazienkowe prostokątne 4 sztuki
- szafę socjalną (BHP) ubraniową, metalowa trzydrzwiową sześciokomorową 2 sztuki
- szafę socjalną (BHP) ubraniową metalową, dwudrzwiową czterokomorową 1 sztuka
- ławkę szatniową 2 sztuki
- krzesło 7 sztuk
- biurko 1 sztukę
- krzesło obrotowe 1 sztukę
- wieszak metalowy ze stali 1 sztukę
- uchwyt na papier toaletowy 3 sztuki
- elektryczną suszarkę do rąk 1 sztukę
- lustro płaskie antyrozpryskowe w ramie aluminiowej 2 sztuki

Zaproponowane przez Wykonawcę wyposażenie musi być w I gatunku.

Wykonawca udzieli gwarancji minimum 24 m-ce na każdy element dostawy, licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Brzeźnio
Ulica ul. Wspólna 44
Nr domu 44
Miejscowosc Brzeźnio
Kod poczt 98-275
Wojewodztwo łódzkie
Tel 043 8203026, 043 8203024
Fax 043 8203671
Internet www.brzeznio.finn.pl
Regon 73093443000000
E mail ugbrzezno@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od podpisania umowy zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust. 1, pkt 7 Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje udzielić zamówienia uzupełniające do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zak 11/02/2013
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie dla części i II przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę.
Wiedza warunek udziału w postępowaniu dla części I przedmiotu zamówienia: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę urządzeń sportowych o wartości minimum 50 000,00 zł, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Warunek udziału w postępowaniu dla części II przedmiotu zamówienia: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę.
Potencjal Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zarówno dla części I jak i części II przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę.
Zdolne Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia za równo dla części I jak i części II przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę.
Sytuacja Warunek udziału w postępowaniu dla części I przedmiotu zamówienia: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę. Warunek udziału w postępowaniu dla części II przedmiotu zamówienia: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dok potw - opisów urządzeń technicznych, instrukcji obsługi, kart katalogowych, lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w siwz. Zamawiający uzna za wystarczające załączenie jednego z w/w dokumentów potwierdzającego, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W/w warunek dotyczy części I i II przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgoda obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, gdy nastąpi: a) zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót: - niedostępność wyposażenia spowodowana terminami dostaw od producenta. b) zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: - niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; - pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; - zmiana ceny umownej (dotyczy tylko zmniejszenia ceny umownej): W przypadku, gdy Zamawiający zrezygnuje z części przedmiotu zamówienia lub zmniejszy jego zakres, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość wynikającą z cen podanych w formularzu ofertowym, który będzie stanowił załącznik do umowy. c) pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: - zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającymi wpływ na realizację zamówienia; - konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian stawki VAT, przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto; - siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z siwz; - zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; d) Zamawiający przewiduje wydłużenie terminu związania ofertą na okres nie dłuższy niż 60 dni. e) Zamawiający przewiduje zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych i innych danych identyfikacyjnych. f) Zamawiający przewiduje zmiany form zabezpieczenia należytego wykonania umowy. g) Zamawiający przewiduje zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty, nadzór nad przedmiotem umowy. h) Zamawiający przewiduje zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć. i) Na podstawie art. 93 ust. 1a zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. j) Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia i ustalenia nowego wynagrodzenia w oparciu o ofertę złożoną przez Wykonawcę. Powodem zmniejszenia zakresu prac może być m.in. brak środków zewnętrznych na finansowanie, nie wykonanie przez Wykonawcę całości przedmiotu zamówienia itp. Dokonanie zmian, o których mowa powyżej wymaga podpisania aneksu do umowy.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.brzeznio.finn.pl
Spec war Urząd Gminy Brzeźnio ul. Wspólna 44 98-275 Brzeźnio
Data skl 19/12/2012
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Brzeźnio ul. Wspólna 44 98-275 Brzeźnio I piętr, sekretariat pok. nr 17
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat PROJEKT W RAMACH DZIAŁANIA 313, 322, 323 ODNOWA I ROZWÓJ WSI OBJĘTEGO PROGRAMEM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2007 - 2013
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)