GuidZP400 |
b4ec695a-6d40-4d40-abcc-1bc8a9ab4276
|
Biuletyn |
591857-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
3 Regionalna Baza Logistyczna
|
Regon |
12139041500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Montelupich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-901
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 137 554
|
Zamawiajacy fax |
261 137 553
|
Zamawiajacy email |
3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.3rblog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
3 Regionalna Baza Logistyczna, Ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, bud. 28 - kncelaria jawna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odbiorników sygnałów alarmowych
|
Numer referencyjny |
165/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w latach 2017 – 2018 odbiorników sygnałów alarmowych KF w ukompletowaniu zgodnym z wymaganiami zamawiającego w ilości:
w 2017 roku – 28 kpl., w 2018 roku – 30 kpl.
|
Cpv glowny przedmiot |
32344200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Realizacja dostawy będącej przedmiotem zamówienia w roku 2018 nastąpi tylko i wyłącznie w przypadku ziszczenia się warunku zawieszającego, którym jest w stosunku do realizacji przedmiotu zamówienia w roku 2018 ujęcie przedmiotu zamówienia na ten rok kalendarzowy w planie finansowym Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych - do wysokości środków finansowych znajdujących pokrycie w tym planie, na co zamawiający nie ma żadnego wpływu, a które to zdarzenia mają charakter przyszły i niepewny.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga dostarczenia w 2017 roku – 28 kpl. oraz w 2018 roku – 30 kpl. odbiorników sygnałów alarmowych KF w ukompletowaniu zgodnym z wykazem ukompletowania jednego kpl. odbiornika KF zamieszczonym w dokumentacji postępowania. W zakresie odbiorników sygnałów alarmowych - zamawiający wymaga dostarczenia odbiorników sygnałów alarmowych KF ALINCO DX-R8E lub równoważnych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp;
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
W przypadku, realizacji zamówienia z udziałem podwykonawcy/-cow dokument o którym mowa powyżej wykonawca zobowiązany będzie złożyć dla każdego z podwykonawców.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Na wykonawcy oferującym produkt równoważny (dotyczy wyłącznie odbiornika sygnałów alarmowych KF) będzie ciążył obowiązek wykazania, że oferowany produkt równoważny (tj. odbiornik sygnałów alarmowych KF) spełnia wymagania techniczne minimalne - określone dokumentacji zamówienia.
Zamawiający zastrzega, iż w powyższej sytuacji będzie mógł weryfikować spełnianie przez oferowany odbiornik równoważny wymaganych parametrów żądając od wykonawcy dodatkowych (oprócz oświadczenia) dokumentów, określonych w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, potwierdzających że oferowany przez niego przedmiot zamówienia (odbiornik sygnałów alarmowych KF) spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.
Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian w umowie w szczególności w następujących przypadkach i na następujących warunkach:
1) zmiany miejsca dostawy przedmiotu umowy - w przypadku zmiany Odbiorcy bądź dyslokacji Jednostki Wojskowej będącej Odbiorcą;
2) zmiany terminów, o których mowa w umowie - gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe zachowanie terminów, o których mowa w umowie, o czas nie dłuższy niż okres, w którym z powodu wystąpienia siły wyższej nie można było zrealizować umowy, bądź jej części
3) zmiany terminów, o których mowa w umowie – w przypadku, gdy ich dotrzymanie nie jest możliwe z przyczyn dotyczących Zamawiającego bądź Odbiorcy – o okres nie dłuższy niż okres trwania przyczyny, o której mowa powyżej;
4) przedłużenia terminu wykonania umowy – o okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem powszechnym, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
5) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT, minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinnej, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia – zgodnie ze zmienionymi przepisami,
6) obniżenia wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia – w każdym czasie za jego zgodą;
7) innych postanowień umowy – jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, zmianą wytycznych lub decyzji przełożonych Zamawiającego, poleceniami przełożonych Zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy;
8) zmiany przedmiotu umowy, na wyrób o parametrach lepszych - w każdym czasie, pod warunkiem, że cena wyrobu nowego nie przekroczy cen jednostkowych netto określonych umową a warunki gwarancji nie ulegną pogorszeniu;
9) zmiany wyrobów - gdy którykolwiek z wyrobów, których dostarczenie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku, pod warunkiem, że wyrób zamienny będzie równoważny z wymaganym przez Zamawiającego, spełnia wymagania zawarte w SIWZ oraz pod warunkiem, że cena nie przekroczy cen jednostkowych netto i wartości umowy, a warunki gwarancji nie ulegną pogorszeniu;
10) zmniejszenia ilości określonych w § 1 ust. 1 umowy – w każdym czasie za zgodą Wykonawcy, w szczególności gdy powyższe będzie uzasadnione interesem
Sił Zbrojnych;
11) odstąpienie od wymogu znakowania kodem kreskowym – w każdym czasie na wniosek Gestora SpW,
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w formie stosownego aneksu, w przypadku zaistnienia sytuacji opisanych w umowie, a także w przypadku konieczności wprowadzenia zmian nieistotnych.
3.Za zmiany nieistotne uważa się między innymi ale nie wyłącznie zmiany w symbolu katalogowym, zmiany symbolu indeksowego JIM i dla swej skuteczności wymagają one jedynie poinformowania o ich wystąpieniu Wykonawcy za pomocą stosownego pisma.
Dopuszcza się zmianę terminów, o których realizacji zamówienia w roku 2017 i 2018 w sytuacji, gdy z uwagi na skomplikowany charakter techniczny danej dostawy, bądź konieczności sprowadzenia części, podzespołów z zagranicy, zachowanie któregokolwiek z terminów nie jest możliwe. Zmiana terminu wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności i wymaga zgody obu stron.
|
IV 4 4 data |
2017-10-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|