Dostawa mebli biurowych i siedzisk dla Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie

Publication date 2017-09-25
End date 2017-10-04 00:00:00
Instytucja Prokuratura Okręgowa w Płocku
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593039-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i siedzisk dla Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie:
- Zadania nr 1 - dotyczy dostawy mebli biurowych zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.1. do SIWZ dla Zadania nr 1 oraz ilościach określonych w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3.1. do SIWZ dla Zadania nr 1.
- Zadania nr 2 - dotyczy dostawy siedzisk, krzeseł i foteli biurowych zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.2. do SIWZ dla Zadania nr 2 oraz ilościach określonych w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3.2. do SIWZ dla Zadania nr 2. W Formularzu cenowym Wykonawca podaje nazwę modelu oraz producenta oferowanych siedzisk, krzeseł i foteli biurowych.
3) Miejscem dostawy mebli biurowych oraz siedzisk jest siedziba Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie przy ul. Ziemowita 10.
4) Meble będące przedmiotem zamówienia będą fabrycznie nowe, bez defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych ani wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta mebli, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania.
5) Wykonawca gwarantuje zachowanie ciągłości produkcji dostarczanych systemów meblowych oraz opcji kolorystycznych przez okres co najmniej 2 lat od daty zawarcia umowy. Na dowód powyższego Wykonawca ,najpóźniej w dniu zawarcia niniejszej Umowy, dostarczy Zamawiającemu oświadczenie producenta mebli w tym zakresie.
6) W przypadku wątpliwości dotyczących spełnienia przez oferowane przez Wykonawcę meble i siedziska, wymagań określonych w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia próbek, tj. płyt / tapicerek / innych materiałów wykorzystywanych do produkcji oferowanych mebli i siedzisk będących przedmiotem zamówienia, do siedziby Zamawiającego, celem sprawdzenia i/lub kontroli. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie Zamawiającego, do bezpłatnego dostarczenia próbek, katalogów w terminie do 5 dni roboczych. Zamawiający przeprowadzi stosowne testy, jeśli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny oferty Wykonawcy. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, próbki i katalogi zostaną zwrócone Wykonawcy. Dodatkowo Zamawiający może zażądać od Wykonawcy dokumentacji przedstawiającej rozwiązania konstrukcyjne danego mebla, na ww. zasadach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6073cddf-0f68-4986-8ea8-c73631859dc8
Biuletyn 593039-N-2017
Zamawiajacy nazwa Prokuratura Okręgowa w Płocku
Regon 56963900000
Zamawiajacy adres ulica pl. Obrońców Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09404
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 242 674 560
Zamawiajacy fax 242 674 580
Zamawiajacy email budzet@plock.po.gov.pl
Adres strony url http://plock.po.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Organ ochrony prawa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://plock.po.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Prokuratura Okręgowa w Płocku, Plac Obrońców Warszawy 8, 09-404 Płock, Biuro podawcze - parter
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych i siedzisk dla Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie
Numer referencyjny PO VII WB 261.12.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i siedzisk dla Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie. 2) Przedmiot zamówienia w zakresie: - Zadania nr 1 - dotyczy dostawy mebli biurowych zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.1. do SIWZ dla Zadania nr 1 oraz ilościach określonych w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3.1. do SIWZ dla Zadania nr 1. - Zadania nr 2 - dotyczy dostawy siedzisk, krzeseł i foteli biurowych zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.2. do SIWZ dla Zadania nr 2 oraz ilościach określonych w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3.2. do SIWZ dla Zadania nr 2. W Formularzu cenowym Wykonawca podaje nazwę modelu oraz producenta oferowanych siedzisk, krzeseł i foteli biurowych. 3) Miejscem dostawy mebli biurowych oraz siedzisk jest siedziba Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie przy ul. Ziemowita 10. 4) Meble będące przedmiotem zamówienia będą fabrycznie nowe, bez defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych ani wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta mebli, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania. 5) Wykonawca gwarantuje zachowanie ciągłości produkcji dostarczanych systemów meblowych oraz opcji kolorystycznych przez okres co najmniej 2 lat od daty zawarcia umowy. Na dowód powyższego Wykonawca ,najpóźniej w dniu zawarcia niniejszej Umowy, dostarczy Zamawiającemu oświadczenie producenta mebli w tym zakresie. 6) W przypadku wątpliwości dotyczących spełnienia przez oferowane przez Wykonawcę meble i siedziska, wymagań określonych w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia próbek, tj. płyt / tapicerek / innych materiałów wykorzystywanych do produkcji oferowanych mebli i siedzisk będących przedmiotem zamówienia, do siedziby Zamawiającego, celem sprawdzenia i/lub kontroli. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie Zamawiającego, do bezpłatnego dostarczenia próbek, katalogów w terminie do 5 dni roboczych. Zamawiający przeprowadzi stosowne testy, jeśli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny oferty Wykonawcy. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, próbki i katalogi zostaną zwrócone Wykonawcy. Dodatkowo Zamawiający może zażądać od Wykonawcy dokumentacji przedstawiającej rozwiązania konstrukcyjne danego mebla, na ww. zasadach.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 183230,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego Wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości; • wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy na meble biurowe lub/i siedziska o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto każda;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 3) Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy. 2) Formularze cenowe dla poszczególnych części - od Zadania nr 1 do Zadania nr 2. 3) Wykaz osób do kontaktu z zamawiającym. 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań w wysokości: 1) dla Zadania nr 1 w wysokości: 5.200,00 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście złotych); 2) dla Zadania nr 2 w wysokości: 1.400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: komparycji, literówek, systematyki umowy, podstawy prawne aktów prawnych przywołanych w umowie, terminu realizacji umowy, zmiany miejsca usługi, zasad realizacji umowy, warunków płatności oraz określa następujące warunki takiej zmiany: zmiana wymaga wniosku w formie pisemnej zawierającego uzasadnienie, za porozumieniem Stron w stosowanym aneksie, zmiany korzystne dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2017-10-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)