Dostawa elementów iluminacji świątecznej Gminy Miasta Gdańska - Śródmieście

Publication date 2017-09-26
End date 2017-10-06 00:00:00
Instytucja Gdański Zarząd Dróg i Zieleni
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Elektryczne artykuły i akcesoria

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593494-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 316800006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Dostawę projektów i wizualizacji niżej wymienionych elementów iluminacji świątecznej;
2. Dostawę nowych elementów iluminacji świątecznej:
1) ul. Grobla – Studnia Czterech Kwartałów – 1kpl.
2) ul. Długi Targ (Termometr Fahrenheita) – Zabudowa termometru Fahrenheita – 1kpl.
3) ul. Długa – Wejście od Targu Węglowego (Złota Brama od strony Targu Węglowego) – Lwy Gdańskie z Herbem – 1kpl.
4) ul. Długa – Długi Targ – Dekoracja Latarniowa 3D na słupach wysokich z wysięgnikami – 18kpl.
5) ul. Długa – Długi Targ – Dekoracja Latarniowa 3D na słupach niskich – 22kpl.
6) ul. Długa – Przewieszki nad ulicą – 7kpl.
7) ul. Długi Targ – Choinka przy Pomniku Neptuna – Dekoracja żywej choinki wysokości około 20m – 1kpl.
8) Plac Świętopełka – Dekoracja drzew – 4kpl
9) Targ Drzewny – Dekoracja Latarniowa 3D 4kpl,
10) Targ Drzewny – Dekoracja drzew – 4kpl.
11) ul. Szeroka – Dekoracja Latarniowa 2D -33 kpl.
3. Montaż, uruchomienie wyżej wymienionych elementów iluminacji i dekoracji;
4. Utrzymanie wyżej wymienionych elementów iluminacji i dekoracji od dnia montażu do dnia demontażu, demontaż w/w elementów;
5. Przechowanie w/w elementów wraz z osprzętem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2236e3a5-3cd8-400d-8428-c681ad3fa7d2
Biuletyn 593494-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gdański Zarząd Dróg i Zieleni
Regon 19003008390919
Zamawiajacy adres ulica Partyzantów
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-254
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 412 041
Zamawiajacy fax 583 416 758
Zamawiajacy email info@zdiz.gda.pl
Adres strony url www.gzdiz.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gzdiz.gda.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gzdiz.gda.pl
Oferty wnioski dostepne ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, bud. B, pok. nr 25
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa elementów iluminacji świątecznej Gminy Miasta Gdańska - Śródmieście
Numer referencyjny 47/B/UE/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Dostawę projektów i wizualizacji niżej wymienionych elementów iluminacji świątecznej; 2. Dostawę nowych elementów iluminacji świątecznej: 1) ul. Grobla – Studnia Czterech Kwartałów – 1kpl. 2) ul. Długi Targ (Termometr Fahrenheita) – Zabudowa termometru Fahrenheita – 1kpl. 3) ul. Długa – Wejście od Targu Węglowego (Złota Brama od strony Targu Węglowego) – Lwy Gdańskie z Herbem – 1kpl. 4) ul. Długa – Długi Targ – Dekoracja Latarniowa 3D na słupach wysokich z wysięgnikami – 18kpl. 5) ul. Długa – Długi Targ – Dekoracja Latarniowa 3D na słupach niskich – 22kpl. 6) ul. Długa – Przewieszki nad ulicą – 7kpl. 7) ul. Długi Targ – Choinka przy Pomniku Neptuna – Dekoracja żywej choinki wysokości około 20m – 1kpl. 8) Plac Świętopełka – Dekoracja drzew – 4kpl 9) Targ Drzewny – Dekoracja Latarniowa 3D 4kpl, 10) Targ Drzewny – Dekoracja drzew – 4kpl. 11) ul. Szeroka – Dekoracja Latarniowa 2D -33 kpl. 3. Montaż, uruchomienie wyżej wymienionych elementów iluminacji i dekoracji; 4. Utrzymanie wyżej wymienionych elementów iluminacji i dekoracji od dnia montażu do dnia demontażu, demontaż w/w elementów; 5. Przechowanie w/w elementów wraz z osprzętem.
Cpv glowny przedmiot 31680000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-05T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej jedno zamówienie na dostawę i montaż iluminacji świątecznej zewnętrznej składającej się z minimum 40 elementów o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000,00 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący – przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek. 2) dysponują wykwalifikowanym personelem do realizacji zamówienia posiadającym uprawnienia tj.: a) co najmniej jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – kierownik robót, b) co najmniej jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – projektant, c) co najmniej jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – kierownik robót, d) co najmniej jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – projektant, e) co najmniej 6 osób w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych - Grupa 1: Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV. Wykonawca może wykazać mniejszą ilość osób posiadających łączenie uprawnienia, o których mowa w pkt a – d. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący – Wykonawcy mogą spełnić ten warunek wspólnie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Czy wadium 1
Wadium 20 000.00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-10-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.10.2017 r. o godzinie 10:00 w siedzibie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni, ul. Partyzantów 36, bud. B, pokój 03. 2. Osoba do kontaktów: Justyna Grzonka, tel. (58) 52 44 622.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)