dostawa obejmująca dodatkowo rozmieszczenie i instalację elementów ciągu wydawczego stołówki

Publication date 2017-09-26
End date 2017-10-04 00:00:00
Instytucja Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Wałczu
Miejscowość Wałcz
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593401-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejmująca dodatkowo rozmieszczenie i instalację elementów ciągu wydawczego stołówki (tzw. wyspa) składających się z urządzń grzewczych, chłodniczych, wykończenia i blatów oraz szkolenie pracowników zamawiającego w zakresie eksploatacji i konserwacji urządzeń.

2. Kolorystyka blatów wykonana z kompozytu (płyty mineralno-akrylowej składającej się w około 1/3 z żywicy akrylowej, a w około 2/3 z minerałów naturalnych) zostanie wskazana przez zamawiającego w trakcie wykonywania zamówienia.

3. Blaty z kompozytu grubości 20 mm pogrubione po obwodzie do grubości 50 mm. Szerokość pogrubienia min 5 cm.

4. Kolorystyka płyty laminowanej do zabudowy dekoracyjnej zostanie wskazana przez zamawiającego w trakcie wykonywania zamówienia.

5. Urządzenia i materiały muszą być nowe, wyprodukowane w roku instalacji, mają posiadać właściwe atesty, certyfikaty, zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Produkcyjnej i Dobrej Praktyki Higienicznej oraz systemu HACCP.

6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został określony w załącznikach nr 1 i nr 1a do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ (wzór umowy).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4ddc4219-caa9-4225-a52a-a612edba9c33
Biuletyn 593401-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Wałczu
Regon 14273335600000
Zamawiajacy adres ulica Al. Zdobywców Wału Pomorskiego
Zamawiajacy adres numer domu 99
Zamawiajacy miejscowosc Wałcz
Zamawiajacy kod pocztowy 78-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 67 258 44 61
Zamawiajacy fax 67 258 44 61 wew. 448
Zamawiajacy email przetargi.walcz@cos.pl
Adres strony url www.walcz.cos.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Paweł Węgrzynowski, Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 99, 78-600 Wałcz
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny instytucja gospodarki budżetowej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.cos.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.cos.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Wałczu , Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 99, 78-600 Wałcz
Nazwa nadana zamowieniu dostawa obejmująca dodatkowo rozmieszczenie i instalację elementów ciągu wydawczego stołówki
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejmująca dodatkowo rozmieszczenie i instalację elementów ciągu wydawczego stołówki (tzw. wyspa) składających się z urządzń grzewczych, chłodniczych, wykończenia i blatów oraz szkolenie pracowników zamawiającego w zakresie eksploatacji i konserwacji urządzeń. 2. Kolorystyka blatów wykonana z kompozytu (płyty mineralno-akrylowej składającej się w około 1/3 z żywicy akrylowej, a w około 2/3 z minerałów naturalnych) zostanie wskazana przez zamawiającego w trakcie wykonywania zamówienia. 3. Blaty z kompozytu grubości 20 mm pogrubione po obwodzie do grubości 50 mm. Szerokość pogrubienia min 5 cm. 4. Kolorystyka płyty laminowanej do zabudowy dekoracyjnej zostanie wskazana przez zamawiającego w trakcie wykonywania zamówienia. 5. Urządzenia i materiały muszą być nowe, wyprodukowane w roku instalacji, mają posiadać właściwe atesty, certyfikaty, zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Produkcyjnej i Dobrej Praktyki Higienicznej oraz systemu HACCP. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został określony w załącznikach nr 1 i nr 1a do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ (wzór umowy).
Cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-07T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający wymaga aby wykonawcy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali (zakończyli; rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej), co najmniej dwie dostawy obejmujące dodatkowo rozmieszczenie i instalację elementów ciągu wydawczego stołówki, o wartości co najmniej 150.000,00 zł (brutto) każda dostawa.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-10-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:15
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)