Dostawa kalendarzy na rok 2018 wraz z wykonaniem nadruku i tłoczenia według wzorów Zamawiającego.

Publication date 2017-09-26
End date 2017-10-05 00:00:00
Instytucja Centralna Stacja Ratownictwa Górniczego Spółka Akcyjna
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593388-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301997928
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa kalendarzy na rok 2018 wraz z wykonaniem nadruku i tłoczenia według wzorów Zamawiającego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 42ca8a98-12bd-4934-9a1a-c456a5584841
Biuletyn 593388-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centralna Stacja Ratownictwa Górniczego Spółka Akcyjna
Zamawiajacy adres ulica ul. Chorzowska
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Bytom
Zamawiajacy kod pocztowy 41902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 282-25-25
Zamawiajacy fax 322 822 681
Zamawiajacy email info@csrg.bytom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Bytom, ul. Chorzowska 25
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa kalendarzy na rok 2018 wraz z wykonaniem nadruku i tłoczenia według wzorów Zamawiającego.
Numer referencyjny 25/1B/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa kalendarzy na rok 2018 wraz z wykonaniem nadruku i tłoczenia według wzorów Zamawiającego
Cpv glowny przedmiot 30199792-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego i kompetencji lub uprawnień
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeśli wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej co najmniej dwie dostawy kalendarzy o wartości nie mniej niż 5.000,00 złotych brutto łącznie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 6 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ Oświadczenia Wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ, Zdjęcia przykładowych produktów zgodnych z wymaganiami Zamawiającego. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo takie może wynikać z odrębnego dokumentu lub z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Dokumenty wymagane zgodnie z zapisem SIWZ Część B pkt. 4.2. tj. na wezwanie Zamawiającego: Dokumenty wymagane zgodnie z zapisem SIWZ Część B pkt. 4.2.1., 4.2.2. (Załącznik nr 6 do SIWZ),
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: a)Zmiana oznaczenia danych dotyczących zamawiającego lub wykonawcy bez zmian samego wykonawcy, przy czym to na wykonawcy ciąży obowiązek pisemnego powiadamiania o zmianie adresu siedziby Wykonawcy. W przypadku nie powiadomienia Zamawiającego o zmianie adresu siedziby Wykonawcy, pisma doręczone pod dotychczasowy adres uważa się za doręczone prawidłowo. b)Ustawowa zmiana stawek podatku VAT spowoduje zmianę ceny brutto określonej w umowie. c)Obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, d)Zmiana podwykonawcy o którym mowa w § 6. 2.Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 podlega unieważnieniu
IV 4 4 data 2017-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)