Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego i składanki komputerowej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku

Publication date 2017-09-26
End date 2017-10-04 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592794-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia są sukcesywne dostawy papieru kserograficznego i składanki komputerowej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9a7674c6-fcf9-47ec-951b-40d845ca86f0
Biuletyn 592794-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
Regon 59846300000
Zamawiajacy adres ulica Nowe Ogrody
Zamawiajacy adres numer domu 8/12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-803
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 236 129
Zamawiajacy fax 583 236 529
Zamawiajacy email bzp@gdansk.gda.pl
Adres strony url www.um.gdansk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.um.gdansk.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego i składanki komputerowej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku
Numer referencyjny BZP.271.57.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia są sukcesywne dostawy papieru kserograficznego i składanki komputerowej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
Cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał (a w przypadku dostaw ciągłych również wykonuje) należycie przynajmniej jedno zamówienie publiczne dotyczące dostawy papieru kserograficznego, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 100.000 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci wykazu dostaw wykonanych, o których mowa w Rozdziale 2 ust. 1 pkt 2) oraz załączeniem dowodów, określających czy te dostawy zostały wykonane należycie
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień umowy są dopuszczalne – poza innymi przypadkami określonymi w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych – w zakresie: 1) terminu realizacji zamówienia, 2) wysokości wynagrodzenia, 3) numeru rachunku bankowego Wykonawcy, 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach: 1) zmiany terminu realizacji zamówień w przypadku wystąpienia „siły wyższej” tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, atak terrorystyczny, pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia, przy czym, przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło, 2) zmiana wysokości wynagrodzenia może nastąpić w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług obowiązującej na dzień wykonania usługi w stosunku do stawki obowiązującej w dniu zawarcia umowy; zmiana wynagrodzenia winna być adekwatna do zmiany stawki podatku, b) wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę, albo minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeżeli Wykonawca udowodni wpływ tych zmian na koszty wykonywania zamówienia; zmiana wynagrodzenia winna być adekwatna do tego wpływu, 3) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy. 3. Zmiany umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, z wyjątkiem zmian określonych w § 5 ust. 3 umowy, zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy określonego w § 4 ust. 4, dla których wystarczającym jest pisemne powiadomienie drugiej Strony.
IV 4 4 data 2017-10-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)