GuidZP400 |
b5d5e4d1-2444-4c3f-a91e-8611e4a0347a
|
Biuletyn |
594325-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Remontów i Konserwacji Dróg
|
Regon |
1589595600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Czerwca 1976 r. nr 1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa-Ursus
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02495
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 39 73 905 , 22 39 73 906
|
Zamawiajacy fax |
22 39 73 906
|
Zamawiajacy email |
dpzp@zrikd.waw.pl
|
Adres strony url |
www.zrikd.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zrikd.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zrikd.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej w postaci papierowej (w oryginale) podpisanej własnoręcznie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Warszawa, pl. Czerwca 1976 r. nr 1, IV piętro - kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa elementów oświetlenia ulicznego
|
Numer referencyjny |
DPZP/271/514/PN/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa elementów oświetlenia ulicznego
|
Cpv glowny przedmiot |
31500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie art. 26 ust. 2 Ustawy zostanie wezwany do uzupełnienia oferty o następujące dokumenty: rysunki, karty katalogowe lub inne dokumenty (dla pozycji 1 – 3, 9 – 10 opisu przedmiotu zamówienia) pozwalające jednoznacznie stwierdzić zgodność z Opisem przedmiotu zamówienia oraz – w przypadku oferowania towarów równoważnych wskazanych w poz. 9 i 10 Opisu – dodatkowo obliczenia parametrów świetlnych zatwierdzone przez Inwestora (ZDM Warszawa) i Projektanta.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wysokość wadium
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100 groszy) brutto
2. Forma wadium
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) Pieniądzu (przelewu na konto Zamawiającego).
2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
3) Gwarancjach bankowych.
4) Gwarancjach ubezpieczeniowych.
5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.
z 2016 r. poz. 359).
3. Termin i miejsce wniesienia wadium
1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium uznaje się moment jego zaksięgowania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie moment wydania dyspozycji przelewu przez Wykonawcę.
2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wnieść przelewem
na konto Zamawiającego: Bank CITI HANDLOWY nr 02 1030 1508 0000 0005 5088 6022. Kserokopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. Skuteczne wniesione wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert.
3) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, określonych w ust. 2 pkt 2 do 5 SIWZ, powyższy dokument w oryginale należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Finansów Planowania i Budżetu i uzyskać potwierdzenie złożenia wadium na kopii dokumentu, które należy dołączyć do oferty. Zamawiający dopuszcza aby oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą – w jednej kopercie, bez łączenia trwale z ofertą, a jego kopia była trwale spięta z ofertą.
4) Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie
do bezwarunkowej zapłaty na pierwsze żądanie w przypadku wystąpienia którejkolwiek
z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy.
5) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
4. Zwrot wadium
1) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
5. Utrata wadium
1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiana Umowy będzie mogła nastąpić w sytuacji:
2.1 zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej w treści umowy,
2.2 zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy, uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej,
2.3 zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron,
2.4 powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
|
IV 4 4 data |
2017-10-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|