Równe szanse w edukacji uczniów Zespołu Szkół w Gromadce

Publication date 2017-09-27
End date 2017-10-05 00:00:00
Instytucja Gmina Gromadka
Miejscowość Gromadka
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594166-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy: a/ platformy edukacyjnej -2 kpl.. b/ sprzętu komputerowego i multimedialnego ( Zestaw multimedialny (tablica interaktywna, projektor, uchwyt, okablowanie - 2 kpl.,Rzutnik multimedialny-2 kpl., Laptop z kompletem oprogramowania-30 szt. Szafki do przewożenia laptopów -2 szt.) c/ pomocy edukacyjnych (międzyszkolnego laboratorium biologiczno-przyrodniczego dla SP i Gim.- 1 kpl,gier planszowych 4 kpl.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w w Załączniku nr 1a do SIWZ oraz w Załączniku nr 1 do Formularza ofertowego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a87e3ca2-d29c-4c02-800e-52d867e240a5
Biuletyn 594166-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Gromadka
Regon 39064812100000
Zamawiajacy adres ulica ul. gen. Władysława Sikorskiego
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Gromadka
Zamawiajacy kod pocztowy 59706
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 757 382 452
Zamawiajacy fax 757 382 472
Zamawiajacy email j.gorny@gromadka.pl
Adres strony url www.bip.gromadka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.gromadka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej; osobiście,poczta lub kurier.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Gromadka, ul. gen. Wł. Sikorskiego 9, 59-706 Gromadka
Nazwa nadana zamowieniu Równe szanse w edukacji uczniów Zespołu Szkół w Gromadce
Numer referencyjny ZP14.17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy: a/ platformy edukacyjnej -2 kpl.. b/ sprzętu komputerowego i multimedialnego ( Zestaw multimedialny (tablica interaktywna, projektor, uchwyt, okablowanie - 2 kpl.,Rzutnik multimedialny-2 kpl., Laptop z kompletem oprogramowania-30 szt. Szafki do przewożenia laptopów -2 szt.) c/ pomocy edukacyjnych (międzyszkolnego laboratorium biologiczno-przyrodniczego dla SP i Gim.- 1 kpl,gier planszowych 4 kpl.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w w Załączniku nr 1a do SIWZ oraz w Załączniku nr 1 do Formularza ofertowego.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zamówienia w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, dla każdej części zamówienia
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych); lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej kwocie 100.000,00 zł, przeliczanej według średniego kursu złotego dla walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego w dniu, w którym opublikowane zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy zadania obejmujące swoim zakresem umowy dotyczące dostawę i/lub wdrożenie platformy edukacyjnej z treściami edukacyjnymi, sprzętu komputerowego (np. komputery klasy PC, komputery klasy laptop) oraz pomocy dydaktycznych (tradycyjnych lub TIK) na wartość nie mniejszą niż 120 000 zł brutto każde.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen c. w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga! Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy Pzp niniejszy dokument Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmującego co najmniej dostawy, o których mowa w rozdz. VI i VII, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Uwaga! Jeśli wykazy, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci d. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 1a do SIWZ, Zamawiający wymaga dostarczenia opisu zgodnego z Załącznikiem nr 1 do Formularza ofertowego, e. Identyfikatory katalogowe (karty katalogowe) oferowanych urządzeń: tablica interaktywna, projektor multimedialny, komputer laptop. Dokumenty techniczne dla tych urządzeń mogą być dostarczone w wersji angielskojęzycznej. f. Certyfikat ISO 9001:2000 lub inne równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości – dotyczy producenta oferowanego projektora multimedialnego, laptopa. g. Certyfikat ISO 9001 dla podmiotu serwisującego tablice interaktywne w zakresie procedury serwisowej. h. Certyfikaty ISO 14001 lub inne równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków osiągania systematycznego zmniejszania oddziaływania na środowisko - dotyczy producenta oferowanego projektora multimedialnego, laptopa. i. Deklaracje zgodności CE dla oferowanych urządzeń: projektora multimedialnego, laptopa. j. Potwierdzenie (wydruk ze strony Passmark - CPU Mark), że zaoferowany laptop wyposażony jest w procesor uzyskujący wynik co najmniej 1500 punktów w teście Passmark - CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (nie wcześniej niż 01.09.2017 do dnia składania ofert). k. Potwierdzenie (wydruk ze strony Energy Star), że oferowana platforma sprzętowa laptopa jest zgodna z normą Energy Star wraz z wydrukiem ze strony internetowej potwierdzającym wpis oferowanego zestawu komputerowego w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub na http://www.energystar.gov lub dokumenty równoważne. l. Potwierdzenie (wydruk ze strony oferenta systemu operacyjnego), potwierdzające, że oferowany model laptopa posiada certyfikat dostawcy systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę z systemem operacyjnym zaoferowanym przez wykonawcę. m. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że całość dostarczanego sprzętu i oprogramowania będzie pochodzić́ z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów z obszaru Unii Europejskiej oraz oświadczenia, że sprzęt i oprogramowanie posiadają stosowny pakiet usług gwarancyjnych świadczonych przez producenta sprzętu (lub autoryzowany serwis) kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą, sporządzoną według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ oraz z Załącznikami nr 1, nr 2 do Formularza ofertowego, następujące aktualne na dzień składania ofert oświadczenia: a. oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25 ust.1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, b. oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25 ust.1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, c. zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów tego podmiotu na potrzeby realizacji zamówienia - dokument sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub na wzorze stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 5. Okoliczności , w jakich zmieniona może zostać umowa: 5. 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczane wyłącznie w granicach unormowanych w art. 144 ustawy Pzp. 5.2. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy: 1) zmiana terminu realizacji umowy, określonego w §2 ust. 3 w przypadku zaistnienia działania siły wyższej lub okoliczności, których nie można było przewidzieć ani im zapobiec; 2) zmiana pozycji asortymentowej, wyszczególnionej w Specyfikacji dostawy – Załączniku nr 1 do umowy, gdy nastąpi wycofanie danego asortymentu z produkcji przez producenta i stanie się niedostępny na rynku – Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest do zaoferowania dostępnego na rynku asortymentu, spełniającego co najmniej parametry techniczne określone w Załączniku 1a do SIWZ - zmiana nie może powodować zmiany wynagrodzenia określonego w §6 ust. 1 umowy; 3) zmiana podwykonawstwa określonego w §5 w zakresie prac zleconych podwykowcom. 5. 3. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany a jedynie wprowadza taką możliwość. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy.
IV 4 4 data 2017-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)