GuidZP400 |
a87e3ca2-d29c-4c02-800e-52d867e240a5
|
Biuletyn |
594166-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Gromadka
|
Regon |
39064812100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. gen. Władysława Sikorskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gromadka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59706
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
757 382 452
|
Zamawiajacy fax |
757 382 472
|
Zamawiajacy email |
j.gorny@gromadka.pl
|
Adres strony url |
www.bip.gromadka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.gromadka.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej; osobiście,poczta lub kurier.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Gromadka, ul. gen. Wł. Sikorskiego 9, 59-706 Gromadka
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Równe szanse w edukacji uczniów Zespołu Szkół w Gromadce
|
Numer referencyjny |
ZP14.17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy: a/ platformy edukacyjnej -2 kpl.. b/ sprzętu komputerowego i multimedialnego ( Zestaw multimedialny (tablica interaktywna, projektor, uchwyt, okablowanie - 2 kpl.,Rzutnik multimedialny-2 kpl., Laptop z kompletem oprogramowania-30 szt. Szafki do przewożenia laptopów -2 szt.) c/ pomocy edukacyjnych (międzyszkolnego laboratorium biologiczno-przyrodniczego dla SP i Gim.- 1 kpl,gier planszowych 4 kpl.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w w Załączniku nr 1a do SIWZ oraz w Załączniku nr 1 do Formularza ofertowego.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zamówienia w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, dla każdej części zamówienia
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych); lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej kwocie 100.000,00 zł, przeliczanej według średniego kursu złotego dla walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego w dniu, w którym opublikowane zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy zadania obejmujące swoim zakresem umowy dotyczące dostawę i/lub wdrożenie platformy edukacyjnej z treściami edukacyjnymi, sprzętu komputerowego (np. komputery klasy PC, komputery klasy laptop) oraz pomocy dydaktycznych (tradycyjnych lub TIK) na wartość nie mniejszą niż 120 000 zł brutto każde.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
c. w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Uwaga!
Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy Pzp niniejszy dokument Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmującego co najmniej dostawy, o których mowa w rozdz. VI i VII, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
Uwaga!
Jeśli wykazy, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
d. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 1a do SIWZ, Zamawiający wymaga dostarczenia opisu zgodnego z Załącznikiem nr 1 do Formularza ofertowego,
e. Identyfikatory katalogowe (karty katalogowe) oferowanych urządzeń: tablica interaktywna, projektor multimedialny, komputer laptop. Dokumenty techniczne dla tych urządzeń mogą być dostarczone w wersji angielskojęzycznej.
f. Certyfikat ISO 9001:2000 lub inne równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości – dotyczy producenta oferowanego projektora multimedialnego, laptopa.
g. Certyfikat ISO 9001 dla podmiotu serwisującego tablice interaktywne w zakresie procedury serwisowej.
h. Certyfikaty ISO 14001 lub inne równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków osiągania systematycznego zmniejszania oddziaływania na środowisko - dotyczy producenta oferowanego projektora multimedialnego, laptopa.
i. Deklaracje zgodności CE dla oferowanych urządzeń: projektora multimedialnego, laptopa.
j. Potwierdzenie (wydruk ze strony Passmark - CPU Mark), że zaoferowany laptop wyposażony jest w procesor uzyskujący wynik co najmniej 1500 punktów w teście Passmark - CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (nie wcześniej niż 01.09.2017 do dnia składania ofert).
k. Potwierdzenie (wydruk ze strony Energy Star), że oferowana platforma sprzętowa laptopa jest zgodna z normą Energy Star wraz z wydrukiem ze strony internetowej potwierdzającym wpis oferowanego zestawu komputerowego w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub na http://www.energystar.gov lub dokumenty równoważne.
l. Potwierdzenie (wydruk ze strony oferenta systemu operacyjnego), potwierdzające, że oferowany model laptopa posiada certyfikat dostawcy systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę z systemem operacyjnym zaoferowanym przez wykonawcę.
m. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że całość dostarczanego sprzętu i oprogramowania będzie pochodzić́ z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów z obszaru Unii Europejskiej oraz oświadczenia, że sprzęt i oprogramowanie posiadają stosowny pakiet usług gwarancyjnych świadczonych przez producenta sprzętu (lub autoryzowany serwis) kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą, sporządzoną według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ oraz z Załącznikami nr 1, nr 2 do Formularza ofertowego, następujące aktualne na dzień składania ofert oświadczenia:
a. oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25 ust.1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ,
b. oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25 ust.1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ,
c. zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów tego podmiotu na potrzeby realizacji zamówienia - dokument sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub na wzorze stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
5. Okoliczności , w jakich zmieniona może zostać umowa:
5. 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczane wyłącznie w granicach unormowanych w art. 144 ustawy Pzp.
5.2. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy:
1) zmiana terminu realizacji umowy, określonego w §2 ust. 3 w przypadku zaistnienia działania siły wyższej lub okoliczności, których nie można było przewidzieć ani im zapobiec;
2) zmiana pozycji asortymentowej, wyszczególnionej w Specyfikacji dostawy – Załączniku nr 1 do umowy, gdy nastąpi wycofanie danego asortymentu z produkcji przez producenta i stanie się niedostępny na rynku – Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest do zaoferowania dostępnego na rynku asortymentu, spełniającego co najmniej parametry techniczne określone w Załączniku 1a do SIWZ - zmiana nie może powodować zmiany wynagrodzenia określonego w §6 ust. 1 umowy;
3) zmiana podwykonawstwa określonego w §5 w zakresie prac zleconych podwykowcom.
5. 3. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany a jedynie wprowadza taką możliwość. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-10-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|