GuidZP400 |
c965541e-1601-4655-9254-d62ad8ed597e
|
Biuletyn |
594031-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej
|
Regon |
30675600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dubois
|
Zamawiajacy adres numer domu |
68
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ostrów Mazowiecka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
07300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
297 463 711
|
Zamawiajacy fax |
297 463 706
|
Zamawiajacy email |
spzzozom@wp.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalostrowmaz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalostrowmaz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, kurier lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakłdów Opieki Zdrowotnej, 07 - 300 Ostrów Mazowiecka, ul. Duboisa 68
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy materiałów opatrunkowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej
|
Numer referencyjny |
SPZZOZ.XII.381.21/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych według potrzeb Zamawiającego przez okres trwania umowy
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
871557,40
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 ustawy PZP, należy złożyć:
1. Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik Nr 5 do SIWZ.
2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
3. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu, potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem, podatkowym, w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,
w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu, potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
1. Oświadczenie, że oferowane materiały opatrunkowe są dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211 j.t.) i posiadają stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności lub inne dokumenty wymagane przez prawo.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy możliwe będą w przypadkach przewidzianych w paragrafie 7 projektu umowy
|
IV 4 4 data |
2017-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|