Dostawa Systemu do zarządzania prezentacjami multimedialnymi wraz z urządzeniami (Infopanel 5 szt.) do prezentacji interaktywnych treści multimedialnych wraz z wdrożeniem - na potrzeby nowego budynku Sądu Rejonowego w Nowym Sączu przy ul. Grunwaldzkiej.

Publication date 2017-09-27
End date 2017-10-06 00:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Nowym Sączu
Miejscowość Nowy Sącz
Województwo małopolskie
Branża
  • System informacji ruchu pasażerskiego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594123-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 488131001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa Systemu do zarządzania prezentacjami multimedialnymi wraz z urządzeniami (Infopanel 5 szt.) do prezentacji interaktywnych treści multimedialnych wraz z wdrożeniem - na potrzeby nowego budynku Sądu Rejonowego w Nowym Sączu przy ul. Grunwaldzkiej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 130c6db0-0eb5-4f88-8bfa-bd066c1cba5b
Biuletyn 594123-N-2017
Zamawiajacy nazwa Sąd Okręgowy w Nowym Sączu
Regon 68403300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pijarska
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Sącz
Zamawiajacy kod pocztowy 33300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 018 4438900, 4482146
Zamawiajacy fax 184 482 146
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@nowy-sacz.gov.pl
Adres strony url www.nowysacz.so.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.nowysacz.so.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sąd
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.nowysacz.so.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.nowysacz.so.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny elektronicznie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, fax
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 33-300 Nowy Sącz, ul. Pijarska 3
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa Systemu do zarządzania prezentacjami multimedialnymi wraz z urządzeniami (Infopanel 5 szt.) do prezentacji interaktywnych treści multimedialnych wraz z wdrożeniem - na potrzeby nowego budynku Sądu Rejonowego w Nowym Sączu przy ul. Grunwaldzkiej.
Numer referencyjny A/g-26-4/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa Systemu do zarządzania prezentacjami multimedialnymi wraz z urządzeniami (Infopanel 5 szt.) do prezentacji interaktywnych treści multimedialnych wraz z wdrożeniem - na potrzeby nowego budynku Sądu Rejonowego w Nowym Sączu przy ul. Grunwaldzkiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48813100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow do 21 dni
Okreslenie warunkow Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia: Wykazu wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu załącznik nr 7 do SIWZ;
Zakresie warunkow udzialu - wykonanie lub wykonywanie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, - opłaconą polisę, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalna jest zmiana postanowień umowy w przypadku: 1) zmiany urzędowej stawki VAT; 2) wystąpienia siły wyższej 3) zmian organizacyjnych Zamawiającego
IV 4 4 data 2017-10-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)