Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach zadania Dostawa sprzętu, wyposażenia i budowa placu zabaw dla oddziału przedszkolnego Szkoły Podstawowej w Czarnej Sędziszowskiej

Publication date 2017-09-27
End date 2017-10-06 00:00:00
Instytucja Gmina Sędziszów Małopolski
Miejscowość Sędziszów Małopolski
Województwo podkarpackie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593915-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia oraz ich montaż w ramach projektu „Akademia Wesołego Przedszkolaka”, dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy CZĘŚCI:

CZĘŚĆ I – dostawa wyposażenia kącików tematycznych – obejmuje dostawę i montaż łącznie 10,
w tym 9 pozycji regałów do kącików tematycznych szczegółowo opisanych w Załączniku nr 5a do SIWZ.
Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe, bezpieczne dla dzieci, dostosowane do wymagań ergonomii i posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności i świadectwa dopuszczające do stosowania i użytkowania w obiektach przedszkolnych. Wszystkie elementy muszą być wykonane z materiałów antyalergicznych, antytoksycznych, bakteriostatycznych. Należy przewidzieć potencjalne zagrożenia mechaniczne
i chemiczne (dostarczane regały muszą te zagrożenia likwidować).

CZĘŚĆ II – dostawa sprzętu i programów multimedialnych ¬ - obejmuje łącznie 28 pozycji typu programy multimedialne, tablica multimedialna, projektor, podłoga interaktywna, itp. szczegółowo opisanych w Załączniku nr 5b do SIWZ. Elementy objęte dostawą muszą posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, karty katalogowe producenta zawierające wszystkie parametry techniczno – eksploatacyjne, itp.

CZĘŚĆ III – dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych - obejmuje łącznie 287 pozycji typu: pomoce edukacyjne, zabawki, klocki, gry, pomoce do rozwoju aktywności ruchowej, itp., szczegółowo opisanych w Załączniku nr 5c do SIWZ. Elementy objęte dostawą muszą posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, nadto winny być oznaczone znakiem „CE”.
Należy przewidzieć potencjalne zagrożenia mechaniczne i chemiczne (dostarczane zabawki
i pomoce muszą te zagrożenia likwidować).

Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę elementy zamówienia: meble, sprzęt, pomoce dydaktyczne i zabawki muszą być fabrycznie nowe, stanowić wyłączną własność Wykonawcy i być wolne od praw
i roszczeń osób trzecich.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b930e86b-640b-4f9f-866d-be892bbeb503
Biuletyn 593915-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Sędziszów Małopolski
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Sędziszów Małopolski
Zamawiajacy kod pocztowy 39120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 17 22 16 001
Zamawiajacy fax 17 22 16 313
Zamawiajacy email um@sedziszow-mlp.pl
Adres strony url http://www.bip.sedziszow-mlp.pl/15216,15217/15217/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020 Oś priorytetowa IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie działanie 9.1 rozwój edukacji przedszkolnej
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Samorządowe Centrum Usług Wspólnych z siedzibą w Sędziszowie Małopolskim, ul. Ks. St. Maciąga 5, 39 - 120 Sędziszów Małopolski
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.sedziszow-mlp.pl/15216,15217/15217/
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulicaRynek 1, 39 - 120 Sędziszów Małopolski
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach zadania Dostawa sprzętu, wyposażenia i budowa placu zabaw dla oddziału przedszkolnego Szkoły Podstawowej w Czarnej Sędziszowskiej
Numer referencyjny PPiZP.271.54.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia oraz ich montaż w ramach projektu „Akademia Wesołego Przedszkolaka”, dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy CZĘŚCI: CZĘŚĆ I – dostawa wyposażenia kącików tematycznych – obejmuje dostawę i montaż łącznie 10, w tym 9 pozycji regałów do kącików tematycznych szczegółowo opisanych w Załączniku nr 5a do SIWZ. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe, bezpieczne dla dzieci, dostosowane do wymagań ergonomii i posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności i świadectwa dopuszczające do stosowania i użytkowania w obiektach przedszkolnych. Wszystkie elementy muszą być wykonane z materiałów antyalergicznych, antytoksycznych, bakteriostatycznych. Należy przewidzieć potencjalne zagrożenia mechaniczne i chemiczne (dostarczane regały muszą te zagrożenia likwidować). CZĘŚĆ II – dostawa sprzętu i programów multimedialnych ¬ - obejmuje łącznie 28 pozycji typu programy multimedialne, tablica multimedialna, projektor, podłoga interaktywna, itp. szczegółowo opisanych w Załączniku nr 5b do SIWZ. Elementy objęte dostawą muszą posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, karty katalogowe producenta zawierające wszystkie parametry techniczno – eksploatacyjne, itp. CZĘŚĆ III – dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych - obejmuje łącznie 287 pozycji typu: pomoce edukacyjne, zabawki, klocki, gry, pomoce do rozwoju aktywności ruchowej, itp., szczegółowo opisanych w Załączniku nr 5c do SIWZ. Elementy objęte dostawą muszą posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, nadto winny być oznaczone znakiem „CE”. Należy przewidzieć potencjalne zagrożenia mechaniczne i chemiczne (dostarczane zabawki i pomoce muszą te zagrożenia likwidować). Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę elementy zamówienia: meble, sprzęt, pomoce dydaktyczne i zabawki muszą być fabrycznie nowe, stanowić wyłączną własność Wykonawcy i być wolne od praw i roszczeń osób trzecich.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-05T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 6. Przyjmuje się, że: 1) przed złożeniem oferty wykonawca uzyskał wszelkie niezbędne informacje o przedmiocie zamówienia co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą mieć wpływ na ofertę przetargową i bierze pełną odpowiedzialność za odpowiednie wykonanie i bezpieczeństwo wszelkich czynności na miejscu wykonywania prac oraz za metody i technologie użyte podczas realizacji robót, 2) jeśli wykonawca napotka w trakcie realizacji robót fizyczne przeszkody, niekorzystne warunki o takim charakterze, jakich jego zdaniem doświadczony wykonawca nie był w stanie przewidzieć powinien o tym fakcie, niezwłocznie, na piśmie. zawiadomić Zamawiającego. 7. Materiały, rozwiązania równoważne 7.1 Rozwiązania równoważne. 1) użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy urządzeń, wyrobów lub produktów, które wskazują lub mogłyby się kojarzyć z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub produktu danego producenta, lecz służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych przedmiotu zamówienia, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje Zamawiającego. Nie są one wiążące dla przyszłego Wykonawcy do ich stosowania. 2) Wykonawca może zaoferować równoważne zamienniki dla urządzeń, wyrobów lub produktów określonych nazwą producenta i/lub znakiem towarowym, jeżeli oferowane wyroby lub produkty posiadają parametry, cechy jakościowo – użytkowe i funkcjonalne nie gorsze, tzn. identyczne lub wyższe od wyrobów lub produktów wymienionych w Załącznikach nr 5a, 5b, 5c. 3) Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę równoważne wyroby lub produkty mają być fabrycznie nowe, stanowić wyłączną własność Wykonawcy i być wolne od praw i roszczeń osób trzecich, a także muszą posiadać stosowne dokumenty (certyfikat, atest bezpieczeństwa lub deklarację zgodności producenta potwierdzającą spełnianie wymogów, itp.). 4) Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że oferowane przez niego wyroby lub produkty są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego w Załącznikach nr 5a, 5b, 5c. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń, wyrobów lub produktów w stosunku do zaproponowanych. Zamawiający uzna, czy są one równoważne na etapie oceny złożonych ofert. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy 9.1. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia w zakresie części I: 1) Wykonawca zamówienia uzgodni z Zamawiającym termin dostawy i montażu przedmiotu zamówienia. 2) Przedmiot zamówienia nie może mieć wad i uszkodzeń mechanicznych, zadrapań i innych wad pogarszających ich jakość. Przedmiot dostawy z wadą należy wymienić na inny pozbawiony wad. 9.2. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia w zakresie części II i III: Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji dostarczanego przedmiotu zamówienia, a w przypadku stwierdzenia niezgodności z przedstawionymi w ofercie, wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. 10. Podwykonawcy 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2) W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w Formularzu Oferty firm podwykonawców oraz części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 3) Wykonawca ma prawo zmienić albo zrezygnować z podwykonawcy na każdym etapie realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia (art. 36b ust. 2 ustawy Pzp). 4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonania tego zamówienia. 5) Pozostałe zapisy dotyczące podwykonawstwa, w tym dotyczące umowy o podwykonawstwo, zawarte są we Wzorze umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na podstawie art. 22 ust 1b pkt 3) Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy, poprzez określenie minimalnych wymagań dotyczących doświadczenia Wykonawcy. CZĘŚĆ II Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej jedno zamówienie (realizowane w ramach jednej umowy), o wartości minimum 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), którego przedmiotem była dostawa sprzętu multimedialnego typu tablice multimedialne, monitory interaktywne, laptopy, komputery. CZĘŚĆ III Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej jedno zamówienie (realizowane w ramach jednej umowy), o wartości minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), którego przedmiotem była dostawa zabawek i/lub pomocy dydaktycznych dla oddziału przedszkolnego, przedszkola, szkoły.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu mogą wykazać łącznie. Uwaga ! Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. W związku z powyższym, Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, mogą wykazać spełnienie warunków, o których mowa powyżej, łącznie, z zastrzeżeniem że oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, a dotyczące wstępnego potwierdzenia, że wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Potencjał podmiotu trzeciego: 1) Zgodnie z art. 22a ust 1 ustawy Pzp, wykonawca może w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści składanego dokumentu musi wynikać zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 3) Zamawiający zbada czy nie zachodzą wobec innego podmiotu, na którego zasobach polega Wykonawca, podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy Pzp. W celu oceny, czy nie zachodzą wobec podmiotu trzeciego podstawy wykluczenia, Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia dokumentów składanych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu dotyczących tych podmiotów.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu CZĘŚĆ II, III ZAMÓWIENIA Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór wykazu zostanie przekazany wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona); Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z którego będzie wynikał: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. UWAGI: 1) W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż w PLN, dane finansowe zostaną przeliczone według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (adres: http://www.nbp.pl/Kursv/Kursya.html) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 2) Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, i który został pozytywnie zweryfikowany podczas badania ofert będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający zbada czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.
Inne dokumenty niewymienione Dla części I, II i III zamówienia: 1.Wypełniony Szczegółowy opis zamówienia - Formularz cenowy – wzór załącznik nr 5a/5b/5c do SIWZ, 2.zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia , 3.dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, 4.dokument pełnomocnictwa, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5. dla oferty równoważnej oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej, wykaz zmian zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT Zgodnie z art. 24 ust. 11 Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wzór załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dla części I, II, III zamówienia: 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Dostawcy chyba, że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy w związku z okolicznościami niezawinionymi przez Dostawcę ani osobami, którymi się posługiwał przy wykonaniu przedmiotu umowy, z wyłączeniem zmian dotyczących przedmiotu umowy, w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy; 2) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy za odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia Dostawcy, jeżeli wystąpią uzasadnione okoliczności nie dające się wcześniej przewidzieć i pozwolą na wykonanie przedmiotu umowy, tak by w pełni służył celowi, 3) zastosowania ulepszeń w stosunku do przedmiotu umowy, gdy przyniosą wymierne korzyści Zamawiającemu a nie zmieniają wartości umowy; 4) co do zmiany terminu okresu trwania gwarancji jakości, gdy po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 5) co do terminu oddania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Dostawcy, w szczególności takich jak przyczyny losowe (np. huragan, powódź lub inne kataklizmy) – o ilość dni występowania zdarzenia losowego powodującego przesunięcie terminu. 3. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-10-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:15
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)