Dostawa krzeseł drewnianych do Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie

Publication date 2017-09-27
End date 2017-10-05 00:00:00
Instytucja Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594021-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł drewnianych do Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie (CPV 39100000-3)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Wykonawca musi dostarczyć własnym transportem i na własny koszt przedmiot zamówienia do siedziby głównej Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie przy ul. Marymonckiej 34.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Wszystkie pozycje z zamówienia muszą być wysokiej jakości, fabrycznie nowe, nieużywane, wykonane zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
6. Wszystkie dostarczone pozycje muszą być wniesione i ustawione w miejsce wskazane przez Zamawiającego a meble zamontowane w sposób tworzący stabilną konstrukcję.
7. Wymienione w opisie zamówienia artykuły powinny posiadać niezbędne atesty, świadectwa jakości i certyfikaty zgodnie z obowiązującymi normami.
8. Przedmiot zamówienia musi posiadać Certyfikat Cobrabid dopuszczający meble do użytkowania w jednostkach oświatowych.
9. Ewentualne usterki, wady powinny być usunięte w przeciągu 2 tygodni od ich wykrycia (zgłoszenia).
10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych dostaw oraz zastosowanych materiałów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7938ff5e-91fe-44cb-ab6f-be4bcb59cde1
Biuletyn 594021-N-2017
Zamawiajacy nazwa Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego
Regon 32783000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Marymoncka
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00968
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 834 05 14
Zamawiajacy fax 834 76 65
Zamawiajacy email zp@awf.edu.pl
Adres strony url www.awf.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.awf.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny operator pocztowy, osobiście, kurier
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego Ul. Marymoncka 34 00-968 Warszawa, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, budynek administracji - parter
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa krzeseł drewnianych do Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie
Numer referencyjny SSZP 371/ 23 / 2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł drewnianych do Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie (CPV 39100000-3) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca musi dostarczyć własnym transportem i na własny koszt przedmiot zamówienia do siedziby głównej Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie przy ul. Marymonckiej 34. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Wszystkie pozycje z zamówienia muszą być wysokiej jakości, fabrycznie nowe, nieużywane, wykonane zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. 6. Wszystkie dostarczone pozycje muszą być wniesione i ustawione w miejsce wskazane przez Zamawiającego a meble zamontowane w sposób tworzący stabilną konstrukcję. 7. Wymienione w opisie zamówienia artykuły powinny posiadać niezbędne atesty, świadectwa jakości i certyfikaty zgodnie z obowiązującymi normami. 8. Przedmiot zamówienia musi posiadać Certyfikat Cobrabid dopuszczający meble do użytkowania w jednostkach oświatowych. 9. Ewentualne usterki, wady powinny być usunięte w przeciągu 2 tygodni od ich wykrycia (zgłoszenia). 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych dostaw oraz zastosowanych materiałów.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia tego dokumentu dotyczącego podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. W przypadku podmiotów zagranicznych do dokumentów zastosowanie mają odpowiednie przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Zamawiający wymaga aby Wykonawcy złożyli w ofercie: a) Certyfikat Cobrabid dopuszczający meble do użytkowania w jednostkach oświatowych. UWAGA! Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony i podpisany formularz z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 2 do SIWZ 3. Załącznik nr 4 do SIWZ (informację o zakresie dostaw powierzonych podwykonawcom) musi być przedłożony tylko w przypadku jeśli Wykonawca zamierza powierzyć cześć lub całość zamówienia podwykonawcom.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W zakresie terminów: - opóźnienia dostawy, spowodowanych działaniem natury lub zdarzeniami losowymi
IV 4 4 data 2017-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)