Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcacych w Gielniowie w roku szkolnym 2017/2018

Publication date 2017-09-27
End date 2017-10-09 00:00:00
Instytucja Gmina Gielniów
Miejscowość Gielniów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593594-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Gielniowie w roku szkolnym 2017/2018.
Zamówienie podzielono na 7 części ( zadań) :
Zadanie 1- Pieczywo
Zadanie 2 – Artykuły ogólnospożywcze
Zadanie 3 - Owoce i warzywa
Zadanie 4 – Mięso, wędliny, drób
Zadanie 5 – Produkty mleczarskie
Zadanie 6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
Zadanie 7 – Jaja
Artykuły spożywcze wymienione są w załącznikach Oferty Przetargowej nr 1.1,1.2, 1.3, 1.4, 1.5,1.6,1.7 stanowiące jednocześnie załączniki do umowy odpowiednio dla danej części / zadania w których wskazano asortyment i przewidywaną ilość odpowiednio dla danej części zamówienia..
Ilości podane w załączniku formularza ofertowo cenowego są ilościami szacunkowymi i mogą ulec niewielkiej zmianie ( +, - 20%) w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 27b68baa-7ab0-4507-9302-a2e1a12c359c
Biuletyn 593594-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Gielniów
Regon 53478200000
Zamawiajacy adres ulica pl. Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 75
Zamawiajacy miejscowosc Gielniów
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 486 720 166
Zamawiajacy fax 486 720 004
Adres strony url www.gielniow.radom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.uggielniow.nv.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Gielniów, Plac Wolności 75, 26-434 Gielniów, pokój nr 2 ( sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcacych w Gielniowie w roku szkolnym 2017/2018
Numer referencyjny RGG.271.1.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Gielniowie w roku szkolnym 2017/2018. Zamówienie podzielono na 7 części ( zadań) : Zadanie 1- Pieczywo Zadanie 2 – Artykuły ogólnospożywcze Zadanie 3 - Owoce i warzywa Zadanie 4 – Mięso, wędliny, drób Zadanie 5 – Produkty mleczarskie Zadanie 6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb Zadanie 7 – Jaja Artykuły spożywcze wymienione są w załącznikach Oferty Przetargowej nr 1.1,1.2, 1.3, 1.4, 1.5,1.6,1.7 stanowiące jednocześnie załączniki do umowy odpowiednio dla danej części / zadania w których wskazano asortyment i przewidywaną ilość odpowiednio dla danej części zamówienia.. Ilości podane w załączniku formularza ofertowo cenowego są ilościami szacunkowymi i mogą ulec niewielkiej zmianie ( +, - 20%) w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu. 2. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 3. Obligatoryjnie z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, o którym mowa w art.24 ust. 1 ust.1 pkt. 12-23.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy Pzp oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 6 1 srodki ochrony Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie dokumenty i informacje złożone wraz z ofertą są jawne
IV 4 4 data 2017-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)