Dostawa materiałów eksploatacyjnych i środków czyszczących do sprzętu biurowego w 2017 r.

Publication date 2017-09-27
End date 2017-10-09 00:00:00
Instytucja 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
Miejscowość Elbląg
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585990-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów eksploatacyjnych i środków czyszczących do sprzętu biurowego w 2017 r. w sześciu częściach zamówienia. Część zamówienia nr 1 - Elbląg - 116 pozycji asortymentowych - szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I, Część zamówienia nr 2 - Elbląg - 48 pozycji asortymentowych - szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I, Część zamówienia nr 3 - Elbląg - 95 pozycji asortymentowych - szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I, Część zamówienia nr 4 - Braniewo - 56 pozycji asortymentowych - szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I, Część zamówienia nr 5 - Bartoszyce - 68 pozycji asortymentowych - szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I, Część zamówienia nr 6 - Morąg - 34 pozycji asortymentowych - szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I. Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b135b32e-03f0-4e8b-990c-dca1bc57ab6d
Biuletyn 585990-N-2017
Zamawiajacy nazwa 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
Regon 28138539600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kwiatkowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Elbląg
Zamawiajacy kod pocztowy 82-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 261 313 015
Zamawiajacy fax 261 313 304
Zamawiajacy email 21wog@ron.mil.pl
Adres strony url www.21wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.21wog.wp.mil.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych i środków czyszczących do sprzętu biurowego w 2017 r.
Numer referencyjny 31/SZP/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów eksploatacyjnych i środków czyszczących do sprzętu biurowego w 2017 r. w sześciu częściach zamówienia. Część zamówienia nr 1 - Elbląg - 116 pozycji asortymentowych - szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I, Część zamówienia nr 2 - Elbląg - 48 pozycji asortymentowych - szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I, Część zamówienia nr 3 - Elbląg - 95 pozycji asortymentowych - szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I, Część zamówienia nr 4 - Braniewo - 56 pozycji asortymentowych - szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I, Część zamówienia nr 5 - Bartoszyce - 68 pozycji asortymentowych - szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I, Część zamówienia nr 6 - Morąg - 34 pozycji asortymentowych - szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I. Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-11-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30.11.2017 r.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 2) stosuje się odpowiednio. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 1 lub 2 składa każdy z tych Wykonawców.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy tuszy i tonerów równoważnych oraz płynów czyszczących odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa: a) Certyfikat ISO 9001 w eksploatacyjnych – lub dokument równoważny poświadczający przez niezależny podmiot zgodność działań z normami jakościowymi. b) Certyfikat ISO 14001 w zakresie produkcji materiałów eksploatacyjnych – lub dokument równoważny poświadczający przez niezależny podmiot zgodność działań z normami jakościowymi. c) Raport z testów wydajnościowych, dla każdej pozycji materiału (tuszu i tonera) równoważnego, potwierdzający wydajność mierzoną zgodnie z nw. normą lub normą dla niej równoważną: • ISO/IEC 197752 dla tonerów monochromatycznych drukarek laserowych, • ISO/IEC 19798 dla tonerów do kolorowych drukarek laserowych, • ISO/IEC 24711 dla wkładów atramentowych. Ze złożonych dokumentów powinno jednoznacznie wynikać, których pozycji asortymentowych dany dokument dotyczy. d) Zaświadczenie lub inny dokument wystawiony przez laboratorium badawcze lub inny podmiot, posiadające akredytację w zakresie poświadczenia o spełnianiu norm wymienionych w pkt c) przez tusze i tonery równoważne, e) Karty technologiczne (charakterystyki) dla płynów czyszczących.
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: - dla części zamówienia nr 1 – 3 000,00 PLN; - dla części zamówienia nr 2 – 500,00 PLN; - dla części zamówienia nr 3 – 6 700,00 PLN; - dla części zamówienia nr 4 – 1 900,00 PLN; - dla części zamówienia nr 5 – 1 100,00 PLN; - dla części zamówienia nr 6 – nie jest wymagane.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku: 1) Zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia. 2) w przypadku niemożności dostarczenia przez Wykonawcę materiałów będących przedmiotem niniejszej umowy z powodu braku ich dostępności na rynku, co zostanie potwierdzona przez jego producenta, Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia przez Wykonawcę materiałów o parametrach nie gorszych i cenie nie wyższej niż określone w ofercie. 3) Niemożności dostarczenia przez Wykonawcę asortymentów objętych przedmiotem umowy z powodu braku ich dostępności na rynku spowodowanym zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem ze sprzedaży lub pojawieniem się na rynku asortymentu nowszej generacji pozwalającej na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji urządzenia, Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia przez Wykonawcę asortymentów o parametrach nie gorszych i cenie nie wyższej niż określone w ofercie stanowiącej podstawę zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że: • powyższe jest możliwe jedynie na wniosek Wykonawcy (dopuszcza się złożenie wniosku faksem bądź drogą elektroniczną), • dopuszczalna jest jedynie zmiana asortymentu równoważnego na inny równoważny lub oryginał. Nie jest dopuszczalna zmiana odwrotna, tj. zamiana oryginału na asortyment równoważny. 4) W przypadku, o którym mowa w pkt 2, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić ten fakt Zamawiającemu poprzez potwierdzenie powyższego przez producenta danego materiału eksploatacyjnego. 5) W przypadku zamiany asortymentu równoważnego na inny równoważny, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu: a) Certyfikat ISO 9001 w zakresie projektowania i produkcji materiałów eksploatacyjnych – lub dokument równoważny; b) Certyfikat ISO 14001 w zakresie produkcji materiałów eksploatacyjnych – lub dokument równoważny; c) raport z testów wydajnościowych, dla każdej pozycji materiału (tuszu i tonera) równoważnego, potwierdzający wydajność mierzoną zgodnie z nw. normą lub normą dla niej równoważną: • ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych drukarek laserowych, • ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych drukarek laserowych, • ISO/IEC 24711 dla wkładów atramentowych; Ze złożonych dokumentów powinno jednoznacznie wynikać, których pozycji asortymentowych dany dokument dotyczy. d) zaświadczenie lub inny dokument wystawiony przez laboratorium badawcze lub inny podmiot, posiadające akredytację w zakresie poświadczenia o spełnianiu norm wymienionych w pkt c) przez tusze i tonery równoważne, d) karty technologiczne (charakterystyki) dla płynów czyszczących.
IV 4 4 data 2017-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)