1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA – dostawa materiałów promocyjnych do Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w ilościach:
a) Długopis metalowy automatyczny – 2500 sztuk, b) Kalendarz książkowy A4 na 2018 rok - 300 sztuk, c) Pamięć komputerowa typu pendrive – 500 sztuk, d) Torba bawełniana na materiały – 500 sztuk. 2) II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA – usługa druku materiałów informacyjno – promocyjnych w ilościach: a) Broszura „Fundusze Europejskie na edukację” – 1000 sztuk, b) Broszura „Fundusze Europejskie na promocję gospodarczą i eksport” – 1000 sztuk, c) Ulotka „Fundusze Europejskie na start firmy” – 2000 sztuk, d) Plakat A4 - 1000 sztuk, e) Wizytówki imienne - 6000 sztuk, f) Notatniki - 2500 sztuk. 2. Zamawiający wymaga, aby wykonany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości i kompletny. 3. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego, bez naliczania dodatkowych opłat, autorskie prawa majątkowe do projektów powstałych przy realizacji przedmiotu umowy z chwilą zapłaty wynagrodzenia, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t. j. Dz. U. z 2006 roku, Nr 90, poz. 631 z późn. zm.). 4. Wykonawca będzie zobowiązany współpracować z zamawiającym na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności zobowiązany będzie konsultować wszelkie wątpliwości zgodnie z wytycznymi zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. 5. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
GuidZP400 |
11b323ba-fbf8-4118-aa12-ddcf8962bf70
|
Biuletyn |
593759-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
|
Regon |
291019005
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. IX Wieków Kielc
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25-516
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 3421901
|
Zamawiajacy fax |
41 3445265
|
Zamawiajacy email |
marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl
|
Adres strony url |
bip.sejmik.kielce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt jest współfinansowany ze środków Funduszu Spójności Unii Europejskiej w ramach Programu Pomoc Techniczna 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.sejmik.kielce.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 13 (Kancelaria Urzędu, parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów promocyjnych do Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie świętokrzyskim
|
Numer referencyjny |
DOA-III.272.1.67.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA – dostawa materiałów promocyjnych do Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w ilościach:
a) Długopis metalowy automatyczny – 2500 sztuk, b) Kalendarz książkowy A4 na 2018 rok - 300 sztuk, c) Pamięć komputerowa typu pendrive – 500 sztuk, d) Torba bawełniana na materiały – 500 sztuk. 2) II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA – usługa druku materiałów informacyjno – promocyjnych w ilościach: a) Broszura „Fundusze Europejskie na edukację” – 1000 sztuk, b) Broszura „Fundusze Europejskie na promocję gospodarczą i eksport” – 1000 sztuk, c) Ulotka „Fundusze Europejskie na start firmy” – 2000 sztuk, d) Plakat A4 - 1000 sztuk, e) Wizytówki imienne - 6000 sztuk, f) Notatniki - 2500 sztuk. 2. Zamawiający wymaga, aby wykonany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości i kompletny. 3. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego, bez naliczania dodatkowych opłat, autorskie prawa majątkowe do projektów powstałych przy realizacji przedmiotu umowy z chwilą zapłaty wynagrodzenia, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t. j. Dz. U. z 2006 roku, Nr 90, poz. 631 z późn. zm.). 4. Wykonawca będzie zobowiązany współpracować z zamawiającym na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności zobowiązany będzie konsultować wszelkie wątpliwości zgodnie z wytycznymi zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. 5. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
37840,96
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2017-12-08T00:00:00+01:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz cenowy dotyczący części zamówienia, na którą składana jest oferta - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2A i/lub 2B do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do oferty Wykonawcy. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zmiana umowy może nastąpić w przypadku działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania, i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej umowy zgodnie z jej treścią, Strona dotknięta jej działaniem, niezwłocznie poinformuje pisemnie drugą Stronę o jej zaistnieniu oraz, o ile będzie to możliwe, przedstawi nie budzące wątpliwości dokumenty potwierdzające jej wystąpienie. Obie Strony niezwłocznie od dnia otrzymania powyższej informacji uzgodnią tryb dalszego postępowania.
|
IV 4 4 data |
2017-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|