Dostawa materiałów promocyjnych do Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie świętokrzyskim

Publication date 2017-09-28
End date 2017-10-06 00:00:00
Instytucja Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593759-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA – dostawa materiałów promocyjnych do Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w ilościach:
a) Długopis metalowy automatyczny – 2500 sztuk, b) Kalendarz książkowy A4 na 2018 rok - 300 sztuk, c) Pamięć komputerowa typu pendrive – 500 sztuk, d) Torba bawełniana na materiały – 500 sztuk. 2) II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA – usługa druku materiałów informacyjno – promocyjnych w ilościach: a) Broszura „Fundusze Europejskie na edukację” – 1000 sztuk, b) Broszura „Fundusze Europejskie na promocję gospodarczą i eksport” – 1000 sztuk, c) Ulotka „Fundusze Europejskie na start firmy” – 2000 sztuk, d) Plakat A4 - 1000 sztuk, e) Wizytówki imienne - 6000 sztuk, f) Notatniki - 2500 sztuk. 2. Zamawiający wymaga, aby wykonany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości i kompletny. 3. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego, bez naliczania dodatkowych opłat, autorskie prawa majątkowe do projektów powstałych przy realizacji przedmiotu umowy z chwilą zapłaty wynagrodzenia, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t. j. Dz. U. z 2006 roku, Nr 90, poz. 631 z późn. zm.). 4. Wykonawca będzie zobowiązany współpracować z zamawiającym na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności zobowiązany będzie konsultować wszelkie wątpliwości zgodnie z wytycznymi zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. 5. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 11b323ba-fbf8-4118-aa12-ddcf8962bf70
Biuletyn 593759-N-2017
Zamawiajacy nazwa Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Regon 291019005
Zamawiajacy adres ulica al. IX Wieków Kielc
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-516
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 3421901
Zamawiajacy fax 41 3445265
Zamawiajacy email marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl
Adres strony url bip.sejmik.kielce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt jest współfinansowany ze środków Funduszu Spójności Unii Europejskiej w ramach Programu Pomoc Techniczna 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.sejmik.kielce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 13 (Kancelaria Urzędu, parter)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów promocyjnych do Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie świętokrzyskim
Numer referencyjny DOA-III.272.1.67.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA – dostawa materiałów promocyjnych do Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w ilościach: a) Długopis metalowy automatyczny – 2500 sztuk, b) Kalendarz książkowy A4 na 2018 rok - 300 sztuk, c) Pamięć komputerowa typu pendrive – 500 sztuk, d) Torba bawełniana na materiały – 500 sztuk. 2) II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA – usługa druku materiałów informacyjno – promocyjnych w ilościach: a) Broszura „Fundusze Europejskie na edukację” – 1000 sztuk, b) Broszura „Fundusze Europejskie na promocję gospodarczą i eksport” – 1000 sztuk, c) Ulotka „Fundusze Europejskie na start firmy” – 2000 sztuk, d) Plakat A4 - 1000 sztuk, e) Wizytówki imienne - 6000 sztuk, f) Notatniki - 2500 sztuk. 2. Zamawiający wymaga, aby wykonany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości i kompletny. 3. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego, bez naliczania dodatkowych opłat, autorskie prawa majątkowe do projektów powstałych przy realizacji przedmiotu umowy z chwilą zapłaty wynagrodzenia, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t. j. Dz. U. z 2006 roku, Nr 90, poz. 631 z późn. zm.). 4. Wykonawca będzie zobowiązany współpracować z zamawiającym na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności zobowiązany będzie konsultować wszelkie wątpliwości zgodnie z wytycznymi zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. 5. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 37840,96
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2017-12-08T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz cenowy dotyczący części zamówienia, na którą składana jest oferta - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2A i/lub 2B do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do oferty Wykonawcy. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zmiana umowy może nastąpić w przypadku działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania, i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej umowy zgodnie z jej treścią, Strona dotknięta jej działaniem, niezwłocznie poinformuje pisemnie drugą Stronę o jej zaistnieniu oraz, o ile będzie to możliwe, przedstawi nie budzące wątpliwości dokumenty potwierdzające jej wystąpienie. Obie Strony niezwłocznie od dnia otrzymania powyższej informacji uzgodnią tryb dalszego postępowania.
IV 4 4 data 2017-10-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)