GuidZP400 |
f87a7818-ef37-4c6e-9aa3-995b4145c2f4
|
Biuletyn |
594887-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
"Uzdrowisko Rabka" S.A.
|
Regon |
49197107400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Orkana
|
Zamawiajacy adres numer domu |
49
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rabka-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
182 676 020
|
Zamawiajacy fax |
182 676 010
|
Zamawiajacy email |
zakupy@uzdrowisko-rabka.pl
|
Adres strony url |
http://uzdrowisko-rabka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka Akcyjna z udziałem Skarbu Państwa
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.e-bip.org.pl/uzdrowiskorabka
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.e-bip.org.pl/uzdrowiskorabka
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście , kurierem, za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Uzdrowisko-Rabka S.A. ul. Orkana 49,34-700 Rabka-Zdrój, sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż mebli, jako wyposażenie jadalni w budynku Szpitala Dziecięcego OLSZÓWKA przy ul. Słowackiego 8, w Rabce Zdrój.
|
Numer referencyjny |
ZP.14.ZP.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa i montaż mebli, jako wyposażenie jadalni w budynku Szpitala Dziecięcego OLSZÓWKA przy ul. Słowackiego 8, w Rabce Zdrój, szczegóły zamówienia zawiera zał.nr 3 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-10-20T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w okresie działalności, co najmniej dwóch podobnych dostaw
o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł każda (brutto) każda,
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w okresie działalności, co najmniej dwóch podobnych dostaw
o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł każda (brutto) każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przy przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 500,00 zł ( słownie : pięćset złotych). Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert tj.do dnia 06.10. 2017r, do godz. godziny 08:00.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy ;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2ustawy z dn. 9 11. 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Rabie Wyżnej nr 63 881500020000001575150001
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 5 okres |
30
|