Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników dla Starostwa Powiatowego w Lubinie

Publication date 2017-09-28
End date 2017-10-06 00:00:00
Instytucja Powiat Lubiński
Miejscowość Lubin
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594636-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników oraz nieodpłatne udostępnienie oprogramowania umożliwiającego elektroniczną realizację zamówień tablic rejestracyjnych.
Warunki szczegółowe dostaw:
a) tablice będą dostarczane przez Wykonawcę do siedziby Starostwa Powiatowego w Lubinie przy ulicy Jana Kilińskiego 12b.
b) dostarczane tablice winny być opakowane w folię w paczkach z czytelnym opisem numeru serii i numerami kolejnymi,
c) koszty związane z dostawą tablic rejestracyjnych ponosi Wykonawca.
Szczegółowy zakres zamówienia określa SIWZ oraz wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fe586662-56d8-450a-8eaf-fcd2246b4857
Biuletyn 594636-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Lubiński
Regon 39064722200000
Zamawiajacy adres ulica Jana Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 12 B
Zamawiajacy miejscowosc Lubin
Zamawiajacy kod pocztowy 59-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 76 746 71 13,
Zamawiajacy fax 76 746 71 13
Zamawiajacy email bzp@powiat-lubin.pl,
Adres strony url http://powiat-lubin.bip.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://powiat-lubin.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Lubinie, ul. Jana Kilińskiego 12B, 59-300 Lubin
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników dla Starostwa Powiatowego w Lubinie
Numer referencyjny BZP.272.11.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników oraz nieodpłatne udostępnienie oprogramowania umożliwiającego elektroniczną realizację zamówień tablic rejestracyjnych. Warunki szczegółowe dostaw: a) tablice będą dostarczane przez Wykonawcę do siedziby Starostwa Powiatowego w Lubinie przy ulicy Jana Kilińskiego 12b. b) dostarczane tablice winny być opakowane w folię w paczkach z czytelnym opisem numeru serii i numerami kolejnymi, c) koszty związane z dostawą tablic rejestracyjnych ponosi Wykonawca. Szczegółowy zakres zamówienia określa SIWZ oraz wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek jeżeli wykaże, że: a) posiada aktualne zaświadczenie potwierdzające wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, zgodnie z art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2017r., poz.1260 ze zm), b) posiada aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów do ich produkcji z warunkami technicznymi zgodnie z art. 75a i 75c ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2017r., poz.1260 ze zm.).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie tablic rejestracyjnych o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każde zamówienie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu zbadania czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie do złożenia: a) aktualnego zaświadczenia potwierdzającego wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, zgodnie z art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2017r., poz.1260 ze zm.), b) aktualnego certyfikatu na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów do ich produkcji z warunkami technicznymi zgodnie z art. 75a i 75c ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z2017r., poz. 1260 ze zm). c) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych również wykonywanych wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane – wg załącznika nr 5 do SIWZ, d) dowodów (referencji bądź innych dokumentów) potwierdzających, czy dostawy wyszczególnione w załączniku nr 5 do SIWZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku gdy wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego przedkłada pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji określonych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wzór zobowiązania zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawcy bez wezwania przez Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert przekazują zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 4 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 6 000,00 PLN /słownie: sześć tysięcy złotych/.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający określa istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w formie wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany (aneksowania) umowy w przypadku okoliczności, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć, a powodują, że jej realizacja na warunkach w niej zawartych nie będzie możliwa przez m. in.: a) zmianę prawa podatkowego w zakresie zmiany stawki od towarów i usług na dostawy objęte umową, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, d) siłę wyższą; e) zmiany danych lub przekształcenia podmiotu (strony umowy – Wykonawcy); f) zmian dopuszczonych przepisami prawa w szczególności art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2017-10-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)