dostarczenie i instalacja oprogramowania dotyczącego systemu wizyjnego rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów wraz z wyposażeniem i wykonaniem niezbędnej infrastruktury w ramach rozbudowy systemu CAIFS II na drogowych przejściach granicznych w Bezledach i Gronowie.

Publication date 2017-09-28
End date 2017-10-06 00:00:00
Instytucja Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Usługi konfiguracji oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594691-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 722650000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie z podziałem na następujące CZĘŚCI zamówienia:
1) CZĘŚĆ I – dostarczenie i instalacja oprogramowania dotyczącego systemu wizyjnego rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów wraz z wyposażeniem i wykonaniem niezbędnej infrastruktury w ramach rozbudowy systemu CAIFS II na Drogowym Przejściu Granicznym w Bezledach, obejmująca:
a) dostarczenie i montaż urządzeń systemu rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów wykorzystującego technologię OCR (Optical Character Recognition – Optyczne Rozpoznawanie Znaków),
b) dostarczenie i instalację oprogramowania systemu,
c) uruchomienie systemu,
d) przeszkolenie pracowników zamawiającego z obsługi systemu rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów i urządzeń wchodzących w jego skład,
e) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
2) CZĘŚĆ II – dostarczenie i instalacja oprogramowania dotyczącego systemu wizyjnego rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów wraz z wyposażeniem i wykonaniem niezbędnej infrastruktury w ramach rozbudowy systemu CAIFS II na Drogowym Przejściu Granicznym w Gronowie, obejmująca:
a) dostarczenie i montaż urządzeń systemu rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów wykorzystującego technologię OCR (Optical Character Recognition – Optyczne Rozpoznawanie Znaków),
b) dostarczenie i instalację oprogramowania systemu,
c) uruchomienie systemu,
d) przeszkolenie pracowników zamawiającego z obsługi systemu rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów i urządzeń wchodzących w jego skład,
e) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
2. Szczegółowy zakres poszczególnych CZĘŚCI zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ.
3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w przedmiarach robót zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz szczegółowym opisem wybranych elementów sprzętu – załącznikami do SIWZ.
4. Dostarczony przez wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia sprzęt musi być fabrycznie nowy i nie może być wycofany z produkcji w dniu upływu terminu składania ofert.
5. Dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót lub szczegółowy opis wybranych elementów sprzętu mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w wymienionych wyżej dokumentach pod warunkiem, że zapewnią one kompatybilność z systemem już istniejącym oraz uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub szczegółowym opisie wybranych elementów sprzętu oraz będą nie gorsze pod względem:
1) charakteru użytkowego,
2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość),
3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
6. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym w SIWZ.
7. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym przejściu granicznym, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania przejścia granicznego.
8. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5e182d23-b92a-40e1-ba63-0c563e353544
Biuletyn 594691-N-2017
Zamawiajacy nazwa Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki
Regon 51431900000
Zamawiajacy adres ulica Al. Marszałka J. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 42560
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10575
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 895 232 779
Zamawiajacy fax 895 232 779
Zamawiajacy email mkoczwar@uw.olsztyn.pl
Adres strony url www.olsztyn.uw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.uw.olsztyn.pl/pl/bip/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, pok. nr 354.
Nazwa nadana zamowieniu dostarczenie i instalacja oprogramowania dotyczącego systemu wizyjnego rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów wraz z wyposażeniem i wykonaniem niezbędnej infrastruktury w ramach rozbudowy systemu CAIFS II na drogowych przejściach granicznych w Bezledach i Gronowie.
Numer referencyjny WO-IV.272.19.2017.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie z podziałem na następujące CZĘŚCI zamówienia: 1) CZĘŚĆ I – dostarczenie i instalacja oprogramowania dotyczącego systemu wizyjnego rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów wraz z wyposażeniem i wykonaniem niezbędnej infrastruktury w ramach rozbudowy systemu CAIFS II na Drogowym Przejściu Granicznym w Bezledach, obejmująca: a) dostarczenie i montaż urządzeń systemu rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów wykorzystującego technologię OCR (Optical Character Recognition – Optyczne Rozpoznawanie Znaków), b) dostarczenie i instalację oprogramowania systemu, c) uruchomienie systemu, d) przeszkolenie pracowników zamawiającego z obsługi systemu rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów i urządzeń wchodzących w jego skład, e) wykonanie dokumentacji powykonawczej, 2) CZĘŚĆ II – dostarczenie i instalacja oprogramowania dotyczącego systemu wizyjnego rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów wraz z wyposażeniem i wykonaniem niezbędnej infrastruktury w ramach rozbudowy systemu CAIFS II na Drogowym Przejściu Granicznym w Gronowie, obejmująca: a) dostarczenie i montaż urządzeń systemu rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów wykorzystującego technologię OCR (Optical Character Recognition – Optyczne Rozpoznawanie Znaków), b) dostarczenie i instalację oprogramowania systemu, c) uruchomienie systemu, d) przeszkolenie pracowników zamawiającego z obsługi systemu rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów i urządzeń wchodzących w jego skład, e) wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2. Szczegółowy zakres poszczególnych CZĘŚCI zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w przedmiarach robót zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz szczegółowym opisem wybranych elementów sprzętu – załącznikami do SIWZ. 4. Dostarczony przez wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia sprzęt musi być fabrycznie nowy i nie może być wycofany z produkcji w dniu upływu terminu składania ofert. 5. Dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót lub szczegółowy opis wybranych elementów sprzętu mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w wymienionych wyżej dokumentach pod warunkiem, że zapewnią one kompatybilność z systemem już istniejącym oraz uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub szczegółowym opisie wybranych elementów sprzętu oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 6. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym w SIWZ. 7. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym przejściu granicznym, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania przejścia granicznego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
Cpv glowny przedmiot 72265000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Informacje na temat katalogow okres realizacji zamówienia może być krótszy, w zależności od wskazanego w ofertach wykonawców.
Okreslenie warunkow zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie: a) w przypadku CZĘŚCI I zamówienia – co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie i instalacji automatycznego systemu do rozpoznawania numerów rejestracyjnych pojazdów wykorzystującego technologię OCR (Optical Character Recognition – Optyczne Rozpoznawanie Znaków), którego wartość była nie mniejsza niż 40.000,00 PLN brutto w ramach jednego kontraktu (umowy), b) w przypadku CZĘŚCI II zamówienia – co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie i instalacji automatycznego systemu do rozpoznawania numerów rejestracyjnych pojazdów wykorzystującego technologię OCR (Optical Character Recognition – Optyczne Rozpoznawanie Znaków), którego wartość była nie mniejsza niż 80.000,00 PLN brutto w ramach jednego kontraktu (umowy), 2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: w przypadku każdej z CZĘŚCI zamówienia kierownikiem prac w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, posiadającym: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawienia budowlane umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane tej specjalności, b) aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych, do klauzuli minimum poufne, zgodnie z wymogami określonymi w art. 21 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1167 z późn. zm.) wraz z zaświadczeniem stwierdzającym odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, c) doświadczenie w postaci kierowania co najmniej jedną robotą budowlaną obejmującą budowę (przebudowę, remont, modernizację) sieci telekomunikacyjnych wchodzącą w skład zamówienia, którego wartość była nie mniejsza niż 40.000,00 PLN brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 2) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ), 3) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz oferty w zakresie odpowiadającym CZĘŚCI zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony szczegółowy opis wybranych elementów sprzętu w zakresie odpowiadającym CZĘŚCI zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę – załącznik nr 3 do SIWZ, 3) kosztorys ofertowy uproszczony odpowiadający CZĘŚCI zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę, sporządzony zgodnie z przedmiarem robót załączonym do SIWZ, zakres robót ujęty w kosztorysie ofertowym musi być tożsamy z zakresem robót określonym w przedmiarze robót, 4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 5) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, 6) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza w przypadku każdej z części zamówienia możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia robót dodatkowych – skutkujące uprawnieniem stron do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, 2) wystąpienia robót zamiennych – skutkujące uprawnieniem stron do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia, zakresu przedmiotu umowy, 3) rezygnacji z części robót budowlanych – skutkujące możliwością zmiany przez strony zakresu przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia, terminu wykonania przedmiotu umowy, 4) zmiany przepisów mających wpływ na wynagrodzenie wykonawcy – skutkujące uprawnieniem stron do zmiany wysokości tego wynagrodzenia, 5) konieczności zmiany technologii robót w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji projektowej – skutkujące możliwością zmiany przez strony zakresu przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia, terminu wykonania przedmiotu umowy, 6) pojawienia się nowych, korzystnych dla zamawiającego rozwiązań technologicznych, możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych umową – skutkujące uprawnieniem stron do zmiany zakresu przedmiotu umowy, terminu wykonania przedmiotu umowy, 7) wycofania z produkcji lub dystrybucji sprzętu i/lub urządzeń wymienionych w ofercie wykonawcy – zamawiający dopuszcza wówczas dostawę innego asortymentu, o parametrach nie gorszych niż minimalne wymogi postawione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, po uprzednim udokumentowaniu przez wykonawcę braku możliwości dostawy (pisemna informacja od producenta lub dystrybutora), w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone, 8) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej – uprawniające strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 9) zgłoszenia przez wykonawcę gotowości do odbioru końcowego robót przed umownym terminem ich wykonania – skutkujące możliwością skrócenia przez strony terminu wykonania przedmiotu umowy, 10) zmiany materiałów gwarantujących realizację robót w zgodzie z uzyskaną decyzją pozwolenia na budowę oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej – uprawniające strony do zmiany zakresu przedmiotu umowy, 11) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z pierwotnym terminem – uprawniających strony do zmiany terminu wykonania umowy, 12) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla zamawiającego; w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w pkt 1, jest złożenie przez jedną ze stron wniosku i jego akceptacja przez stronę drugą.
IV 4 4 data 2017-10-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski.
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)