Dostawa materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Wałbrzychu w 2013r

Publication date 2012-12-10
End date 2013-01-04 10:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Bloki papierowe,
  • Skoroszyty,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Noże i nożyczki,
  • Parasole i parasole przeciwsłoneczne, laski i stołki myśliwskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 261285 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 228160003, 301921239, 301921507, 301921215, 301973009, 301994107, 301921253, 301921002, 301900007, 392950000, 301921600, 302374302, 228161004, 392412005, 301921301, 301971007, 301921112, 301923303, 301976002, 301973212, 228510000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Wałbrzychu w 2013r. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
Ulica pl. Grunwaldzki 1
Nr domu 1
Miejscowosc Wałbrzych
Kod poczt 58-390
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 074 8437175
Fax 074 8425495
Regon 00001775600000
E mail marciniakk@ozus.walbrzych.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 10/10/2013
Wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 600,00 zł. (słownie: sześćset złotych).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Wykażą, że wykonali lub wykonują co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wielkością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Inne dokumenty nie wymienione w podrozdziale II, które powinna zawierać oferta: 1. Formularz oferty - wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. W przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - aktualny na dzień składania ofert dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, ewentualnie umowa o współdziałaniu. 4. Jeżeli wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na inne podmioty, które będą brały udział w wykonaniu części zamówienia, przedkłada także dokumenty, dotyczące tych podmiotów w zakresie wymaganym dla wykonawcy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Przedmiotem zmiany umowy mogą być wnioski i propozycje Wykonawcy i Zamawiającego dotyczące zmiany sposobu wykonania zamówienia.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.zus.pl
Spec war Siedziba Zamawiającego, ul. Kasztanowa 1, 58-390 Wałbrzych, pok. 306 w godz. od 8:00 do 15:00 lub na pisemny wniosek nr fax. 74 84 23 379.
Data skl 04/01/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego, ul. Kasztanowa 1, 58-390 Wałbrzych, pok. 306 lub 259.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest Główny Specjalista - Krzysztof Marciniak, tel. 74 64-97-175, fax 74 84-23-379 godziny pracy: 8:00 - 15:00 w dni robocze (poniedziałek-piątek).
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)