DOSTAWA SERWERÓW WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM W ILOŚCI 20 SZTUK

Publication date 2017-10-02
End date 2017-10-10 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 595353-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem w ilości 20 sztuk.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ:
- załącznik nr 2 do SIWZ – Minimalne wymagania techniczno – użytkowe na dostawę serwerów wraz z oprogramowaniem w ilości 20 sztuk.
- załącznik nr 3 do SIWZ – umowa – określa szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e7138f80-fe0f-4a14-a13d-f2b75fff4491
Biuletyn 595353-N-2017
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
Regon 17356800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sosnowa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-251
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 477 800
Zamawiajacy fax 583 477 833
Zamawiajacy email helena.stocka@straz.gda.pl
Adres strony url http://kwpspgdansk.ssdip.gov.pl/search/publiccontracts/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Dostep dokumentow zamowienia http://kwpspgdansk.ssdip.gov.pl/search/publiccontracts/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://kwpspgdansk.ssdip.gov.pl/search/publiccontracts/
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 80-251 Gdańsk, ul. Sosnowa 2
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SERWERÓW WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM W ILOŚCI 20 SZTUK
Numer referencyjny WT.2370.8.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem w ilości 20 sztuk. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ: - załącznik nr 2 do SIWZ – Minimalne wymagania techniczno – użytkowe na dostawę serwerów wraz z oprogramowaniem w ilości 20 sztuk. - załącznik nr 3 do SIWZ – umowa – określa szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2017-10-16T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2017-11-20T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia – Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają zdolność techniczną lub zawodową do wykonania zamówienia – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości, co najmniej 200 000,00 zł brutto każda z podaniem przedmiotu zamówienia, wartości, daty, miejsca dostawy i podmiotów, na rzecz, których dostawy były wykonane z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość dostawy zostanie podana w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany w Narodowym Banku Polski w dniu publikacja ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli w tym dniu NBP nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Ponadto Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Aktualnego zaświadczenia właściwej terenowo jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłaty należności warz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 5. Oświadczenia o braku wydania wobec wykonawcy prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. 6. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 7. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – Zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia przedmiotowego oświadczenia jedynie w przypadku upłynięcia terminu, o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Czy wadium 1
Wadium Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00,- zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione: - w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego NBP O/O Gdańsk nr: 17 1010 1140 0140 2313 9120 0000. Na poleceniu należy wpisać: „Wadium – dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem w ilości 20 sztuk – sprawa WT.2370.8.2017”, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium będzie wniesione w pieniądzu warunkiem uznania wpłaty wadium będzie wpływ przekazanych środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakres zmian umowy dopuszczalnych przez Zamawiającego, po uprzednim uzyskaniu jego zgody: a) w przypadku działania siły wyższej, b) w przypadku przeszkód lub warunków, które mogą mieć wpływ na realizację dostaw, a które nie mogły być racjonalnie przewidziane przez Wykonawcę lub Zamawiającego, c) w zakresie rodzaju/typu/modelu sprzętu w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia sprzętu (zakończona produkcja, niedostępność na rynku, etc.) umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu sprzętu, pod warunkiem, że proponowany sprzęt będzie nowszą wersją od wcześniej oferowanego, a jego parametry techniczno – użytkowe będą korzystniejsze, d) w przypadku zmian obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia, e) w przypadku powstania niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jej jednoznacznej interpretacji. 2. Zmiany umowy określone w ust. 1 nie będą skutkować zmianą ceny umowy ani sposobu naliczania kar umownych bądź odsetek ustawowych za zwłokę dla którejkolwiek ze stron umowy.
IV 4 4 data 2017-10-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30 dni

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)