GuidZP400 |
e7138f80-fe0f-4a14-a13d-f2b75fff4491
|
Biuletyn |
595353-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
|
Regon |
17356800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sosnowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-251
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 477 800
|
Zamawiajacy fax |
583 477 833
|
Zamawiajacy email |
helena.stocka@straz.gda.pl
|
Adres strony url |
http://kwpspgdansk.ssdip.gov.pl/search/publiccontracts/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://kwpspgdansk.ssdip.gov.pl/search/publiccontracts/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://kwpspgdansk.ssdip.gov.pl/search/publiccontracts/
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
80-251 Gdańsk, ul. Sosnowa 2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SERWERÓW WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM W ILOŚCI 20 SZTUK
|
Numer referencyjny |
WT.2370.8.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem w ilości 20 sztuk.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ:
- załącznik nr 2 do SIWZ – Minimalne wymagania techniczno – użytkowe na dostawę serwerów wraz z oprogramowaniem w ilości 20 sztuk.
- załącznik nr 3 do SIWZ – umowa – określa szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2017-10-16T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2017-11-20T00:00:00+01:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia – Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową
w wysokości co najmniej 200.000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają zdolność techniczną lub zawodową do wykonania zamówienia – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali należycie
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości, co najmniej 200 000,00 zł brutto każda z podaniem przedmiotu zamówienia, wartości, daty, miejsca dostawy i podmiotów, na rzecz, których dostawy były wykonane z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość dostawy zostanie podana w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany w Narodowym Banku Polski w dniu publikacja ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli w tym dniu NBP nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Ponadto Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3. Aktualnego zaświadczenia właściwej terenowo jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłaty należności warz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
4. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
5. Oświadczenia o braku wydania wobec wykonawcy prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
6. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.
7. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – Zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia przedmiotowego oświadczenia jedynie w przypadku upłynięcia terminu, o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00,- zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
Wadium może być wniesione:
- w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego NBP O/O Gdańsk nr: 17 1010 1140 0140 2313 9120 0000. Na poleceniu należy wpisać: „Wadium – dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem w ilości 20 sztuk – sprawa WT.2370.8.2017”,
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- w gwarancjach bankowych,
- w gwarancjach ubezpieczeniowych,
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium będzie wniesione w pieniądzu warunkiem uznania wpłaty wadium będzie wpływ przekazanych środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakres zmian umowy dopuszczalnych przez Zamawiającego, po uprzednim uzyskaniu jego zgody:
a) w przypadku działania siły wyższej,
b) w przypadku przeszkód lub warunków, które mogą mieć wpływ na realizację dostaw, a które nie mogły być racjonalnie przewidziane przez Wykonawcę lub Zamawiającego,
c) w zakresie rodzaju/typu/modelu sprzętu w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia sprzętu (zakończona produkcja, niedostępność na rynku, etc.) umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu sprzętu, pod warunkiem, że proponowany sprzęt będzie nowszą wersją od wcześniej oferowanego, a jego parametry techniczno – użytkowe będą korzystniejsze,
d) w przypadku zmian obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia,
e) w przypadku powstania niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jej jednoznacznej interpretacji.
2. Zmiany umowy określone w ust. 1 nie będą skutkować zmianą ceny umowy ani sposobu naliczania kar umownych bądź odsetek ustawowych za zwłokę dla którejkolwiek ze stron umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-10-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|