DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ TELEWIZORA LCD

Publication date 2012-12-11
End date 2012-12-19 12:00:00
Instytucja Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Telewizje

Szczegóły

Numer ogłoszenia 502908 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302131006, 302313003, 323246006, 302161100, 302313000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego:
1) komputer przenośny - notebook (szt. 1)
2) komputer stacjonarny (szt. 3)
3) monitor LCD 21.5 cali (szt. 2)
4) monitor LCD 22 cale (szt. 1)
5) zasilacz awaryjny do komputera stacjonarnego (szt. 1)
6) skaner dokumentów (szt. 1)
7) telewizor LCD 65 cali (szt. 1)

2. Wszystkie podzespoły oferowanych zestawów muszą pracować w zakresie parametrów ustawionych przez producenta danego podzespołu. Niedozwolony jest tzw. overclocking tj. podwyższenie częstotliwości taktowania procesora, karty graficznej, szyny systemowej lub jakiegokolwiek innego podzespołu ponad wartości ustawione przez producenta.
3. Zamawiający ma prawo otwarcia obudów komputerów celem weryfikacji ich zgodności z zapisami umowy.
4. Całość oprogramowania biurowego musi być w wersji polskiej .
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ
6. Odbiór przedmiotu umowy nastąpi w siedzibie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gdańsku, ul. Fr. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk, III piętro budynku.
7. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, musi spełniać parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż wskazane w Części III SIWZ.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia - w Części III SIWZ - zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) sprzętu lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp., Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu o rozwiązaniach równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych przez Zamawiającego.
8. Wykonawca udzieli na przedmiot umowy gwarancji. Warunki gwarancji określone zostały we wzorze umowy - Część II SIWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia - Części III SIWZ, m.in.:
1) minimum 2 lata gwarancji liczonej od daty dostawy dla Pakietów I - III;
2) w przypadku awarii dysków twardych w okresie gwarancji, dyski po ich wymianie zostaną zwrócone niezwłocznie Zamawiającemu;
3) serwis urządzeń musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta;
4) serwis urządzeń musi być realizowany zgodnie z normami opisanymi w Części III SIWZ

Opis

Dostawa sprzętu komputerowego Tczew
Dostawa obejmuje:
1) komputer przenośny - notebook (szt. 1)
2) komputer stacjonarny (szt. 2)
3) monitor LCD 21.5 cali (szt.2)Dostawa sprzętu komputerowego Gdańsk
Dostawa obejmuje:
1) komputer stacjonarny (szt. 1)
2) zasilacz awaryjny do komputera stacjonarnego (szt.1)
3) monitor LCD 22 cale (szt. 1)
4) skaner dokumentów (szt. 1 )Dostawa telewizora LCD
Dostawa obejmuje:
1) telewizor LCD 65 cali (szt. 1)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku
Ulica ul. Franciszka Rogaczewskiego 9/19
Nr domu 9/19
Miejscowosc Gdańsk
Kod poczt 80-804
Wojewodztwo pomorskie
Tel 58 326 18 88
Fax 58 326 18 89
Internet www.gdansk.rzgw.gov.pl
Regon 19053664100000
E mail office@rzgw.gda.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 27/12/2012
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty specyfikację techniczną oferowanego produktu. Specyfikacja techniczna musi zawierać dane odnośnie każdego podzespołu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia, niezbędne do stwierdzenia, że oferowany produkt zgodny jest z wymaganiami określonymi w Części III SIWZ, Opisie przedmiotu zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpieniach najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; 2) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 3) zmiana miejsca dostarczenia przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy zmiana taka będzie wprowadzana na wniosek Wykonawcy, a w wyniku zmiany dostarczenie będzie odbywać się do miejsca, wiążącego się z niższymi kosztami dla Wykonawcy, Zamawiający zgodzi się na nią jeśli zostanie obniżone wynagrodzenie za dostarczany przedmiot. 4) zmiana sposobu spełnienia świadczenia - zmiany technologiczne, w szczególności: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b) pojawienie się na rynku, części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; c) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 5) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy (np. wypadek komunikacyjny) 6) zmiany organizacji spełniania świadczenia a) Zmiana zasad dokonywania odbiorów dostarczanych rzeczy, praw, dóbr, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego. b) Zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy. c) Zmiany zasad oznaczania i opakowania rzeczy, jeśli oznaczenie lub opakowania zamienne nie naruszają prawa i zasad bezpieczeństwa. 7) Płatności a) Zmiany ceny świadczenia lub cen jednostkowych wg ustalonej niżej klauzuli waloryzacyjnej, która może być wprowadzona do umowy. b) Zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy. c) Miarkowanie wysokości kar umownych w okolicznościach wskazywanych w odpowiednich przepisach kodeksu cywilnego. d) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.gdansk.rzgw.gov.pl
Spec war Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku, ul. Fr. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk, Polska
Data skl 19/12/2012
Godz skl 12:00
Miejsce Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku, ul. Fr. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk, w pokoju nr 317 - sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)