Dostawa artykułów i urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Lublin w 2013 roku - 2 części

Publication date 2012-12-11
End date 2012-12-19 10:30:00
Instytucja Gmina Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 503468 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 301920001, 301914008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje: - Część I
- sukcesywne dostarczanie artykułów biurowych, - Część II - dostarczenie 33 sztuk niszczarek

Opis

sukcesywne dostarczanie artykułów biurowychdostarczenie 33 sztuk niszczarek

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Lublin
Ulica Pl. Króla Władysława Łokietka 1
Nr domu 1
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-109
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 4663000
Fax 81 4663001
Internet www.bip.lublin.eu
Regon 43101951400000
E mail zamowienia@um.lublin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Wadium Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców
Zaliczka Nie
Uprawnienie .
Wiedza .
Potencjal .
Zdolne .
Sytuacja .
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Wykaz artykułów biurowych, wykaz niszczarek. 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy z lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 6. W sytuacji gdy Wykonawca, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Dla części I: 1.1 Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto umowy; 2) zmiana asortymentu poszczególnych artykułów zaoferowanych w ofercie Wykonawcy na artykuły o co najmniej takich samych parametrach jakie wymaga Zamawiający, z zachowaniem ceny ofertowej Wykonawcy. 1.2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1.1. dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) Stawka i kwota podatku VAT oraz ceny i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę; 2) zmiana asortymentu poszczególnych artykułów w przypadku zaprzestania produkcji artykułów zaoferowanych w ofercie Wykonawcy - Wykonawca musi pisemnie powiadomić Zamawiającego o zaprzestaniu produkcji danego artykułu z dołączeniem oświadczenia producenta. 2 Dla częśći II: 2.1. Strony przewidują są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto umowy; 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia określonego w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. 2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 2.1. dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT; 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia - o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.bip.lublin.eu
Spec war Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. nr 7 po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w budynku UM Lublin ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszt wysyłki)
Data skl 19/12/2012
Godz skl 10:30
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. nr 7
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1.1. W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Antomi Fałkowski - Wydział Organizacji Urzędu Urzędu Miasta Lublin, ul. Dolna 3-go Maja 5, pokój nr 2, telefon 81 466 12 40. 1.2. W zakresie procedury: p. Radosław Antoń - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7, telefon 81 466 30 20. 2. Termin wykonania zamówienia: 2.1 dla Części I: 2.1.1. od dnia 02.01.2013 do dnia 31.12.2013 r. - w sytuacji gdy umowa zostanie zawarta przed dniem 02.01.2013 r.; 2.1.2. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2013 r. - w sytuacji, gdy umowa zostanie zawarta w dniu lub po dniu 02.01.2013 r. 2.2. dla Części II: 2.2.1. 21 dni od dnia 02.01.2013 r. - w sytuacji gdy umowa zostanie zawarta przed dniem 02.01.2013 r.; 2.2.2. 21 dni od daty zawarcia umowy - w sytuacji, gdy umowa zostanie zawarta w dniu lub po dniu 02.01.2013 r. 3. Projekty: Nowoczesne kompetencje- Nowe perspektywy. Podniesienie kwalifikacji pracowników oświaty w Gminie Lublin i Już czas na staż- są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)