Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Lublin
|
Ulica |
Pl. Króla Władysława Łokietka 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowosc |
Lublin
|
Kod poczt |
20-109
|
Wojewodztwo |
lubelskie
|
Tel |
81 4663000
|
Fax |
81 4663001
|
Internet |
www.bip.lublin.eu
|
Regon |
43101951400000
|
E mail |
zamowienia@um.lublin.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
2
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Wadium |
Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
.
|
Wiedza |
.
|
Potencjal |
.
|
Zdolne |
.
|
Sytuacja |
.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy
(firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części
zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez
wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4.
Wykaz artykułów biurowych, wykaz niszczarek. 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w
przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania
wykonawcy z lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 6. W sytuacji gdy Wykonawca, polega na wiedzy i
doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych
innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić
Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów
na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3),
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby
lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Dla części I:
1.1 Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana stawki i kwoty
podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto umowy; 2) zmiana asortymentu poszczególnych artykułów zaoferowanych w
ofercie Wykonawcy na artykuły o co najmniej takich samych parametrach jakie wymaga Zamawiający, z zachowaniem ceny ofertowej Wykonawcy. 1.2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1.1. dopuszczalne są na następujących
warunkach: 1) Stawka i kwota podatku VAT oraz ceny i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do
przepisów prawa wprowadzających zmianę; 2) zmiana asortymentu poszczególnych artykułów w przypadku
zaprzestania produkcji artykułów zaoferowanych w ofercie Wykonawcy - Wykonawca musi pisemnie powiadomić
Zamawiającego o zaprzestaniu produkcji danego artykułu z dołączeniem oświadczenia producenta.
2 Dla częśći II:
2.1. Strony przewidują są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT
oraz wynagrodzenia brutto umowy; 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia określonego w przypadku
działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie.
2. Zmiany umowy
przewidziane w pkt. 2.1. dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) stawka i kwota podatku VAT oraz
wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT;
2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia - o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia
skutków tego działania.
|
Kryt cena |
A
|
Czy aukcja |
Nie
|
Spec www |
www.bip.lublin.eu
|
Spec war |
Biuro Zamówień Publicznych UM
Lublin, Pl. Litewski 1, pok. nr 7 po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w budynku UM Lublin ul. Wieniawska 14 lub za
zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszt wysyłki)
|
Data skl |
19/12/2012
|
Godz skl |
10:30
|
Miejsce |
Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. nr 7
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
1. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1.1. W zakresie przedmiotu
zamówienia: p. Antomi Fałkowski - Wydział Organizacji Urzędu Urzędu Miasta Lublin, ul. Dolna 3-go Maja 5, pokój nr
2, telefon 81 466 12 40. 1.2. W zakresie procedury: p. Radosław Antoń - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta
Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7, telefon 81 466 30 20. 2. Termin wykonania zamówienia: 2.1 dla Części I: 2.1.1. od
dnia 02.01.2013 do dnia 31.12.2013 r. - w sytuacji gdy umowa zostanie zawarta przed dniem 02.01.2013 r.; 2.1.2.
od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2013 r. - w sytuacji, gdy umowa zostanie zawarta w dniu lub po dniu
02.01.2013 r. 2.2. dla Części II: 2.2.1. 21 dni od dnia 02.01.2013 r. - w sytuacji gdy umowa zostanie zawarta przed
dniem 02.01.2013 r.; 2.2.2. 21 dni od daty zawarcia umowy - w sytuacji, gdy umowa zostanie zawarta w dniu lub po
dniu 02.01.2013 r. 3. Projekty: Nowoczesne kompetencje- Nowe perspektywy. Podniesienie kwalifikacji pracowników
oświaty w Gminie Lublin i Już czas na staż- są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach
Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|